Stránka 1 z 2

Alfa gtv

PříspěvekNapsal: 27 bře 2010, 22:15
od Killer.1987
Ahoj kluci. Zacinam pokukovat po nejakem GTV 3.0 V6. Nevite o nejaky hezky na prodej co by stala za to za solidni peniz? Nebranim se dovozu. U nas je jen tahle http://www.sauto.cz/detail-inzeratu/oso ... tv/7925973

Podle popisu a fotek vypada celken good. Jen by musel slevit. Neni to 6ti kvalt, rok 97 a 170tisic no buhvi jestli to bude mit jeste pres 200 koni. Mate nekdo zkusenost s takhle jetou busso??

Re: Alfa gtv

PříspěvekNapsal: 27 dub 2010, 20:01
od Killer.1987
Tak mam za sebou prohlidku jednoho kousku.

Chci se zeptat. Je nejakej duvod dat prednost 2,0 V6 T pred 3,0 V6 ? O kolik je lehci nez 3,0 V6? Neni rychlejsi treba v zatackach??

PříspěvekNapsal: 27 dub 2010, 20:05
od .mycTD
3.0V6 a V6TB maji stejny blok. neni duvod, aby byl dvoulitr o moc lehci.
nejvetsi rozdil je asi v zatahu trilitru vocpoda*, turbo se dele rozdychava a pak mas o to vetsi kopanec.

Re: Alfa gtv

PříspěvekNapsal: 27 dub 2010, 21:00
od Killer.1987
Ja se prave v jednom turbu vezl. Jako jelo to fajn a rychle, ale rozhodne min nez jsem cekal :roll: .Trosku se bojim jestli me uz ta nafta uplne nezkazila :evil:

Dokonce i zvuk jsem cekal hutnejsi.

V patek se jedu podivat na tohle http://www.sportovnivozy.cz/10259-alfa- ... av-jihlava

Tak jsem zvedavej jakej z toho budu mit pocit.

Re: Alfa gtv

PříspěvekNapsal: 02 kvě 2010, 22:00
od Killer.1987
Tak. Ten rozdil mezi 3,0 A 2,0 V6 T , Je nesmirnej aspon mezi tema dvema kusama co jsem moh zkusit. Bombastickej, zvuk zatah presne takovej a kterejch sem cetl tu i jinde na strankach. Bohuzel teda interier pred faceliftem nic moc takze+kosmeticky vady jak venku tak zevnitr+absence 6ti kvaltu.
Myslim ze za 130 tis. bych moh dostat vic.

Re: Alfa gtv

PříspěvekNapsal: 03 kvě 2010, 00:57
od Pchavli
Tak tak, osobně bych se klonil k FL a 6kvaltu. To auto je prostě lepší, mladší, krásnější 8)

Inspiraci bych hledal zde:

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/searc ... dCarSeals=

Re: Alfa gtv

PříspěvekNapsal: 18 kvě 2010, 12:11
od Beaumont
Jen na okraj: Když 2.0 V6 TB jede jak má (což zdaleka není každé), tak by mělo být zhruba stejně rychlé jako 3.0 V6 24V. Alfa tvrdí, že 3.0 je nepatrně rychlejší, ale testy v italských časopisech prý (!) mírně favorizují TB.
TB bude citlivější na zacházení (potřeba dochlazovat turbo...), zase má nižší povinné ručení. Rozdíl hmotnosti relativně malý. Turba jsou obecně starší (= levnější, ale opotřebenější) než 3.0...

Re: Alfa gtv

PříspěvekNapsal: 18 kvě 2010, 14:04
od cuhan
Vyráběn v letech 1994 - 2004..................................1994 - 2004

Délka 4285................................................................4285

Šířka 1780................................................................1780

Výška 1318................................................................1318
Fyzické parametry: Alfa Romeo GTV II 3.0 V6 24V 162kW...........Alfa Romeo GTV II 2.0 V6 TB

Pohotovostní hmotnost ...1490......................................................1430

Užitečná hmotnost ...330..............................................................390

Počet dveří ...2........................................................................... 2

Počet míst ...4.............................................................................4

Rozchod kol vpředu ...1508...........................................................1499

Rozchod kol vzadu ....1530............................................................1497

Rozvor náprav ...2540.................................................................2540

Min. objem zavaz. prostoru ...155....................................................155

Motor, výkon: Alfa Romeo GTV II 3.0 V6 24V 162kW........................Alfa Romeo GTV II 2.0 V6 TB

Počet rychl. stupňů (man.) ...6..................................................................5

Zdvihový objem ...2959......................................................................1996

Počet válců ...6....................................................................................6

Počet ventilů ...24................................................................................12

Točivý moment ...270...........................................................................271

Točivý moment - otáčky ... 5000..............................................................2400

Výkon ...162......................................................................................148

Výkon - koní ...220...............................................................................202

Výkon - otáček ...6300..........................................................................6000

Maximální rychlost ...245....................................................................... 235

Zrychlení z 0 na 100 km/h ...6.7................................................................7.4

Re: Alfa gtv

PříspěvekNapsal: 18 kvě 2010, 18:50
od Killer.1987
Ono i rozdil v tom pojisteni neni nijak velkej. Mam dojem, ze bude TB i vic papat pri tezke noze na plynu(ne ze by o to zas tak slo). Dalsi vec je sesti kvalt.

To cuhan:
Ty jsi mel po sobe GTV 3,0 a potom 166 2,5. Muzes ty auta porovnat co se tyce jizdnich vlastnosti. To ze je 166tka prakticnejsi je videt na prvni pohled 8)

Re: Alfa gtv

PříspěvekNapsal: 18 kvě 2010, 19:05
od cuhan
GTV měl na kšeft Martin můj syn,já jsem to jen tak projížděl,tyto dvě auta nemůžeš vůbec srovnávat :?

Re: Alfa gtv

PříspěvekNapsal: 18 kvě 2010, 21:19
od Kůrkyn
Když srovnám svoje V6 TB a Spidera 3.0 12V, tak musím říct, že TB má větší tah, ale zase umře ve vobrátkách a má takový suchý zvuk proti atmosféře.

Re: Alfa gtv

PříspěvekNapsal: 19 kvě 2010, 12:09
od Beaumont
Moje TB se teda přímo žene až do omezovače, kolikrát jsem si do něj nechtěně "ťukl". Turbo má ještě jednu zajímavou věc, a to overboost - při prudkém sešlápnutí plynu až na podlahu se na nějakých 20 nebo 30 sekund zvýší plnící tlak turba a navíc se na tu dobu i vypne kompresor klimy, aby veškerý výkon šel na kola.

Šestikvalt u 3.0 24V je určitě výhoda a je to zkrátka novější auto, o tom žádná. Taky obvykle stojí o trochu víc než (starší) TB.

Re: Alfa gtv

PříspěvekNapsal: 19 kvě 2010, 13:08
od cuhan
- při prudkém sešlápnutí plynu až na podlahu se na nějakých 20 nebo 30 sekund zvýší plnící tlak turba a navíc se na tu dobu i vypne kompresor klimy, aby veškerý výkon šel na kola.
:wink:

Re: Alfa gtv

PříspěvekNapsal: 31 kvě 2010, 01:33
od Pchavli
Killer.1987 píše:Ono i rozdil v tom pojisteni neni nijak velkej


Není to zase tak strašné.
Jinak pojištění na 2.0 jsem schopen udělat za nějakých 3750 Kč a 3.0 za 5700 Kč / rok.

Re: Alfa gtv

PříspěvekNapsal: 31 kvě 2010, 10:11
od cuhan
a 3.0 za 5700 Kč / rok.

Bez bonusu?