Stránka 3 z 4

Re: GTV V6 TURBO jede jak máslo.....

PříspěvekNapsal: 17 črc 2010, 12:31
od GTVV6
AR GTV V6 T.B r96 A kdyby to slo tak komplet schema celyho auta a nebo aspon pojistkovky ty relatka co k čemu je. :) snad jsem to napsal srozumitelně :D

Re: GTV V6 TURBO jede jak máslo.....

PříspěvekNapsal: 17 črc 2010, 16:07
od theminson
No tak by jsi mohl vyčíst z manuálů pro GTV. Zatím jsem v nich našel vše co jsem potřeboval.

http://193.219.82.238/~manual/Workshop%20manual's/

Re: GTV V6 TURBO jede jak máslo.....

PříspěvekNapsal: 30 črc 2010, 10:21
od theminson
Takže, alfitýda už stojí přes týden vedle dílny. Důvodem byl problém sehnat neojetý zdvihátka výfukových ventilů, Který jsem měl fest ojetý a hrbatý až to začalo požírat vačku. Obvolal jsem asi 15 soukromníků, servisů a ruznejch vrakovišť než se nakonec podařili sehnat zdvihátka ze 166ky. Včera započaly další práce. tj. rozvodový řemen, seřizování ventilů, nový ojniční ložiska, a nový HKS Blow off ventil s open loop :supz: + výměna oleje (Selenia Racing 10W-60). Dle vnitřní části motoru se minulý majitel o olej moc nestaral tak snad to nebude mít žádný následky..... :roll:

Re: GTV V6 TURBO jede jak máslo.....

PříspěvekNapsal: 30 črc 2010, 20:57
od Pchavli
Měl jsem stejný problém na V6, ve 125.tis. byla zdvihátka K.O. a vačka již ztratila na hranách ocementování. Po měsíci hledání všude možně a hlavně - bylo by to z bláta do louže jsem koupil jak vačky, tak zdvihátka nové...

:driver:

Re: GTV V6 TURBO jede jak máslo.....

PříspěvekNapsal: 08 srp 2010, 15:56
od theminson
Pchavli píše:Měl jsem stejný problém na V6, ve 125.tis. byla zdvihátka K.O. a vačka již ztratila na hranách ocementování. Po měsíci hledání všude možně a hlavně - bylo by to z bláta do louže jsem koupil jak vačky, tak zdvihátka nové...

:driver:


Ty nový vačky tě museli přijít na pěknou pálku ale.......za kolik jsi je sehnal?

Re: GTV V6 TURBO jede jak máslo.....

PříspěvekNapsal: 10 srp 2010, 13:02
od theminson
Tak jedna změna. Rozhodl jsem se, že místo Selenie Racing 10W-60, tam teď dám do jara 10W-40 a hned na jaře tam šoupnu 10W-60. Udělám to tak z důvodu, že nevím co tam bylo původně za olej, tak tu 10W-40 použiju jako proplachovou. Stejně do zimy najedu max 3 tisíce a přes zimu bude alfa v garáži.

Re: GTV V6 TURBO jede jak máslo.....

PříspěvekNapsal: 01 zář 2010, 11:24
od theminson
Alfu už mám zase nějakej ten týden doma. Bohužel se neudělalo všechno co se plánovalo. Zatím se stihl pouze rozvoďák, seřízení ventilů, nový zdvihátka výfukovejch ventilů a novej blow off ventil (nakonec se od HKS upustilo a koupil jsem od firmy AW racing)

Re: GTV V6 TURBO jede jak máslo.....

PříspěvekNapsal: 10 bře 2011, 13:28
od theminson
Tak máme tu jaro a jelikož se přes zimu podařilo naspořit nějaký finance, můžu se pustit do blow off ventilu od HKS a do dalších plánovanejch oprav k navrácení původního výkonu.

Tímto mi zůstává doma ladem ležet blow off kterej jsem kupoval na konci loňského léta od firmy AW racing.
Nechám ho za 1000,- viz:

viewtopic.php?f=23&t=4520

Re: GTV V6 TURBO jede jak máslo.....

PříspěvekNapsal: 08 čer 2011, 15:37
od theminson
Jak to tak po nějaké době pročítám, tak vůbec nic nejde podle plánu. Jelikož jsem koupil byt, tak Alfitýda letos ještě ani nevyjela z garáže. Půl roku v tahu a já ještě nestihl ani očalounit stropnici která byla v plánu na zimu.

Takže novinky, chladič je poloprázdnej, někde to teče.

Po namontování novýho blow off ventilu kterej je na tlak 1Bar....jsem zjistil, že skoro neotvírá. Většina tlaku jde pryč přes přetlak. ventil přímo na turbu. V nejbližší dobe nechám přeměřit plnicí tlak turba. Do té doby musím sehnat nějakou slabší pružinu do něj. Nevíte kde se dají koupit pružiny?
Další možnost je že přetlakový ventil na turbu je špatně nastaven.....proto dotaz. Kde zjistím, nebo jak si ověřím správný nastavené waste-gate na turbu?

Díky

Re: GTV V6 TURBO jede jak máslo.....

PříspěvekNapsal: 09 čer 2011, 17:35
od sarkan
Nahoď diagnostiku a změř kolik tlačí. Při ubrání plyni ve vysokých otáčkách se zavře škrktící klapka a přetlak odfoukne přes blow-off, neboli pop-off ventil. Waste zjistíš tak, že ho postpně tlakuješ třeba kompresorem a koukáš na budík, při jakém tlaku se začne vysouvat tyčka. Domnívám se, že by to mělo být kolem 0,9Bar.

Re: GTV V6 TURBO jede jak máslo.....

PříspěvekNapsal: 14 čer 2011, 09:34
od theminson
Plnící tlak turba budu měřit klasicky tlakoměrem za klapkou (dám téčko na podtlakovou hadičku od blow off). S tím plněním turba kompresorem díky za radu. Jak to mám ale provýst? Mám někde něco ucpat? A kudy to mám tlakovat? Tam sou roury jako kráva, to neutěsním.

Re: GTV V6 TURBO jede jak máslo.....

PříspěvekNapsal: 19 čer 2011, 22:01
od sarkan
Nene, neplň turbo, natlakuj jenom ten membránovej ventil přes tu malou hadičku, kam chceš vložit téčko. Vlož téčko, měř tlak a na tu stranu hadičky, co jde napojit na sání, na tu napoj kompresor. Tím nasimuluješ tlak v sání a zároveň ho budeš moct odečítat na tvém budíku. Pak uvidíš, při jakém tlaku začína vysouvat tyčku.

Re: GTV V6 TURBO jede jak máslo.....

PříspěvekNapsal: 20 čer 2011, 10:20
od theminson
Teď tomu nerozumím. Téčko budu vkládat na hadičku mezi blow off a vzduchovou komoru za klapkou. pokud na tu hadičku napojím kompresor tak se mi natlakuje prostor mezi blow off ventilem a zavřenou klapkou. Ani přes zavřenou klapku, ani přes zavřenej blow off se to k tomu turbu nedostane, tudíž nerozumím....

Re: GTV V6 TURBO jede jak máslo.....

PříspěvekNapsal: 21 čer 2011, 18:34
od sarkan
Aha, já myslel, že téčko vkládáš jinde. Takže abych Tě navedl: Turbo tlačí do sání. Na sání je někde napojena regulační hadička, co jde do membránového přetlakového ventilu na turbu. Ta nás zajímá. Když tlak v sání stoupne nad 1900mBar (včetně atmosférických 1000, tedy 900mBar nad atm. tlak), přetlak v sání i komunikující hadičce zpúsobí vydutí membrány ventilu. Tim vydutím se vysune regulační tyčka, která otevírá wastegate, neboli obtok turba. Když vložíš do této hadičky téčko a napojíš na něj budík, měříš tlak. Když pak konec odpojíš od sání a dáš na kompresor, tlakuješ membránu a vidíš, kdy se vysouvá tyčka. Je to nyní srozumitelnější?

Pokud bys to natlakoval jinde - tam, jak píšeš (mezi pop-off a sáním), změřil bys, kdy otevírá pop-off, začal by syčet.

Re: GTV V6 TURBO jede jak máslo.....

PříspěvekNapsal: 22 čer 2011, 08:27
od theminson
To bude ta hadička co ovládá i Bost-drive, kde elektromagnetický ventil na kterej je napojená, tu hadičku ucpe a tím pádem se turbo na chvíli natlakuje o něco víc.

A o tom tlkování mezi blow off a komoru za klapkou(tam kde budu měřit plnící tlak)......tak to by se mi ventil neotevřel protože do něj budu tlačit z druhé strany potažmo od té slaboučké "podtlako/přetlakové" hadičky