GTV 2.0TS Turbo...

Vše o Alfě GT, GTV, Spider - údržba, problémy

Moderátoři: SQMadmin, GIONARDI

GTV 2.0TS Turbo...

Příspěvekod Gardelone » 30 říj 2012, 07:30

Znáte to auto někdo? TS s turbínou? Co vy na to? :-)

http://www.sportovnivozy.cz/32349-alfa- ... rbo?fz=vse
Gardelone GTV :-D
Uživatelský avatar
Gardelone
2.0 V6 TB
 
Příspěvky: 642
Registrován: 04 říj 2007, 21:36
Bydliště: Ostravaaa !!!

Re: GTV 2.0TS Turbo...

Příspěvekod vavrusam » 30 říj 2012, 09:35

George.KHE ji bude znát :?: viz zde
Pro Forzu: Aktualne preventivni krize stredniho veku - plavu, beham nebo jezdim na kole.
Alfa Romeo 166 3.2V6 24V - Hellrider. Gearbox cajk. (pod plachtou)
Uživatelský avatar
vavrusam
2,0 TS
 
Příspěvky: 370
Registrován: 26 pro 2011, 12:43
Bydliště: Šumperk, Brno

Příspěvekod .mycTD » 30 říj 2012, 09:45

vypada hezky.
na sprinty bych s tim asi nelezl :D , ale jestli je vsechno v papirech, tak do archivu* to bude lepsi, nez busso 8)
166V6
Che cosa si può fare...
Uživatelský avatar
.mycTD
zender member
 
Příspěvky: 7556
Registrován: 13 čer 2007, 10:25
Bydliště: 8ЯИ0

Re: GTV 2.0TS Turbo...

Příspěvekod Gardelone » 30 říj 2012, 10:07

Zajímavé auto bez kladiva na čumáku :-) Ale ten iteriér se jim povedl 8)
Gardelone GTV :-D
Uživatelský avatar
Gardelone
2.0 V6 TB
 
Příspěvky: 642
Registrován: 04 říj 2007, 21:36
Bydliště: Ostravaaa !!!

Příspěvekod .mycTD » 30 říj 2012, 10:39

busso je zase hlinikove. myslim, ze tam zasadni rozdil ve vaze nebude.
166V6
Che cosa si può fare...
Uživatelský avatar
.mycTD
zender member
 
Příspěvky: 7556
Registrován: 13 čer 2007, 10:25
Bydliště: 8ЯИ0

Re: GTV 2.0TS Turbo...

Příspěvekod Gardelone » 30 říj 2012, 12:07

Tak to já si myslím, že takový 100 kilový rozdíl tam určitě je. Ikdyž je to hliník.. konktrétně slitina hliníku, tak není zaručené, že to bude lehoučké... Furt je to těžké jak kurva to Busso..
Gardelone GTV :-D
Uživatelský avatar
Gardelone
2.0 V6 TB
 
Příspěvky: 642
Registrován: 04 říj 2007, 21:36
Bydliště: Ostravaaa !!!

Příspěvekod .mycTD » 30 říj 2012, 13:33

podle ePERu ma holy motor 130 kg (kupodivu 4cyl i V6), coz je sice diskutabilni, ale rozdil 100 kg tam urcite nebude.
166V6
Che cosa si può fare...
Uživatelský avatar
.mycTD
zender member
 
Příspěvky: 7556
Registrován: 13 čer 2007, 10:25
Bydliště: 8ЯИ0

Re: GTV 2.0TS Turbo...

Příspěvekod mr.BSE » 30 říj 2012, 19:50

100kg na motoru? :woow:
Obrázek

Repres.eu - servis, kde mně opravili immo (jako jediní v ČR)

Obsah je veličina, která vyjadřuje velikost plochy.
Objem je veličina, představuje míru charakterizující danou část prostoru (např. válce motoru).
Uživatelský avatar
mr.BSE
2,5 V6
 
Příspěvky: 1544
Registrován: 23 bře 2009, 11:43
Bydliště: Brno

Příspěvekod Slíma » 30 říj 2012, 21:31

zahradnik: nemuzes srovnavat evropske motory s big block from usa
tam tech 220.5 lb bude :?:
.. infiammare rullo
.. enflammer rouleau
Uživatelský avatar
Slíma
3.2 V6 purple :-)
 
Příspěvky: 5420
Registrován: 15 bře 2008, 01:23
Bydliště: BRNO (převážně)

Re:

Příspěvekod Gardelone » 31 říj 2012, 07:18

Slíma píše:zahradnik: nemuzes srovnavat evropske motory s big block from usa
tam tech 220.5 lb bude :?:


:D :D :D :D

Někde jsem se dozvěděl, že busso má nějakých 260Kg... A pochybuju že TS má 200.. Takže si myslím, že TS má nějaký 140Kg a Busso o 100 víc.. Ale asik budete mít pravdu... že Busso bude mít míň.. Příjde mi lehce těžkotonážní ze staré školy :) :P
Gardelone GTV :-D
Uživatelský avatar
Gardelone
2.0 V6 TB
 
Příspěvky: 642
Registrován: 04 říj 2007, 21:36
Bydliště: Ostravaaa !!!

Re: GTV 2.0TS Turbo...

Příspěvekod Gardelone » 05 lis 2012, 07:11

Busso váží nějakých 170kg bez náplní... a TS jsem nenašel, ale max bude mít 100kg. Jednou jsem ho tahal v rukách s jedním kolegou a nepřišel zas tak šíleně těžký. :-)

http://en.wikipedia.org/wiki/Alfa_Romeo_V6_engine
Gardelone GTV :-D
Uživatelský avatar
Gardelone
2.0 V6 TB
 
Příspěvky: 642
Registrován: 04 říj 2007, 21:36
Bydliště: Ostravaaa !!!

Re: GTV 2.0TS Turbo...

Příspěvekod vavrusam » 05 lis 2012, 10:05

Na AO uvádí u TS 130kg dry weight.
Pro Forzu: Aktualne preventivni krize stredniho veku - plavu, beham nebo jezdim na kole.
Alfa Romeo 166 3.2V6 24V - Hellrider. Gearbox cajk. (pod plachtou)
Uživatelský avatar
vavrusam
2,0 TS
 
Příspěvky: 370
Registrován: 26 pro 2011, 12:43
Bydliště: Šumperk, Brno

Příspěvekod .mycTD » 05 lis 2012, 10:31

...bo to opsali z ePeru. ale tam ma tech 130 kg i busso, coz se mi moc nezda. Tech 170 kg bude pravdepodobnejsich, stejne jako rozdil 40 kg

P.S. beztak ho proste vecer zvazim
166V6
Che cosa si può fare...
Uživatelský avatar
.mycTD
zender member
 
Příspěvky: 7556
Registrován: 13 čer 2007, 10:25
Bydliště: 8ЯИ0

Re:

Příspěvekod Gardelone » 05 lis 2012, 11:39

.mycTD píše:...bo to opsali z ePeru. ale tam ma tech 130 kg i busso, coz se mi moc nezda. Tech 170 kg bude pravdepodobnejsich, stejne jako rozdil 40 kg

P.S. beztak ho proste vecer zvazim



A nějakou fotodokumentaci taky.. :-) Nebo můžete zrobit sraz.. "Den vážení TS a Bussa" :weedman:
Gardelone GTV :-D
Uživatelský avatar
Gardelone
2.0 V6 TB
 
Příspěvky: 642
Registrován: 04 říj 2007, 21:36
Bydliště: Ostravaaa !!!

Re: GTV 2.0TS Turbo...

Příspěvekod Mydrett » 05 lis 2012, 18:38

v Brně TS nemáme. bude muset přijet někdo z venku :partyman:
GTV 3.0 V6 24V
"V6 is a mini ferrari" Jeremy Clarkson
Uživatelský avatar
Mydrett
2.0 V6 TB
 
Příspěvky: 730
Registrován: 29 zář 2008, 23:44

Další

Zpět na Alfa GT (937), GTV (916), Spider (916)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků

cron