od kravitzUL » 31 bře 2009, 09:27
Ségra má GTV 2.0TS, 95.. Dělány, tlumiče, ramena, silenbloky, spojka, přetěsnění motoru, variátor, škrtící klapka..měněna ŘJ, drahé svíčky, váha, atd atd + samozřejmně rozvody a filtry. Prostě během roku to auto stálo na opravách 70 tis..a to to rozhodně nebyly orig. drahé díly. A do teď se nemůže zbavit kolísajících otáček u TS je toho snad asi 16 příčin. Jinak je to pěkná leštěnka.. A asi bych to tomu autu i někdy odpustil, kdyby nebylo asi o 160 kg težší než 156.. Ale jako spider 3.0 V6 v červené by se mi líbila. Nevim moje baba má 5 let starýho Meďoura klase C
.. při koupi byl 2.5 roku starý a nejeto 140 tis.. dalších 130 na něm najela..a měnil se jen olej-destičky..a tlumiče a to nebylo ani zcela nutný. A to je automat..a když v tom autě jedu tak nikdy nemám strach kdy se zase něco posere. Ale zase musím říct, že při řízení v tom autě usínám.. a tak si vždy musim zpravit chuť v 33 a poslechnout si ten orchestrión - děravej vejfuk
Spider 2.0 Veloce, 93kw
GT 3.2 bussánek
166 2.4JTDm 129kw
ex 159 Jtdm
ex 156 SW, 1.9JTDm, 103kw,
ex 33, 1.7 16V, 97kw
ex- 33, 1.4 IE Imola, 65kw - děravej vejfuk
ex - 156, 1.8TS, Sportpacket, MOMO
Cuore Sportivo - spolehlivost na hovno