Stránka 1 z 3

Šmacho topico* :?:

PříspěvekNapsal: 02 zář 2014, 21:03
od PetrSmacho
... :roll: ...

Na Mitu je zítra už komplet hotový závodní okruhový podvozek (k rozšíření o 30mm přibudou i vyměněný všechny silentbloky za závodní, vyměněný stabilizátory, namontována spodní rozpěra, snížený pružiny Novitec, komplet brzdy ECB - kotouče, žlutý desky a pancéřové hadice. A aby toho nebylo málo, tak příští čt dávám celý karbon sání Piepercross Viper = studený vzduch beru zvenku přes nárazník. :supz: Jen asi nestihnu osadit sportkat a zbytek Ragazzon potrubí = 215CV, výdechy a to křídlo DTM . :evil:
Ale jestli to na sprintu předběhne sériovou 147 GTA :axe: (což by už teď papírově mělo i s 203CV, krátkým řazením a GP1) - bo to je jedním z cílů úprav, tak z toho Mita bude asi hodně lidí úplně v pr.... :hang: A to já můžu, bo to mají mazlíčci rádi :finga:

Re: AR sraz Brno 13.9.2014 - 2.ročník Memorialu* Luigi Rinal

PříspěvekNapsal: 03 zář 2014, 13:06
od zde
Nepřijde mi úplně vhodné ve vlákně o vzpomínkovém srazu onanovat nad svým autem a nad sebou samým. Si založ vlákno v Moje Alfa a tam se předváděj jak chceš. Nevím, jak na ostatní ale na mě to tu fakt působí divně a shazuje to celé vlákno.
Jako poučování se tu nikdy nenosilo ale toto se fakt nedá.
:savle:

Re: AR sraz Brno 13.9.2014 - 2.ročník Memorialu* Luigi Rinal

PříspěvekNapsal: 03 zář 2014, 13:12
od PetrGTV
:D asi tušim o koho jde, na FB se projevuje dost asociálně ... ale zas je nějaká :butthead: :D

Jinak bohužel nemůžu dorazit - Babiška* mě potřebuje :-x

Re: AR sraz Brno 13.9.2014 - 2.ročník Memorialu* Luigi Rinal

PříspěvekNapsal: 03 zář 2014, 13:19
od Pivrnec911
Hele a na kterém náměstí budou ty sprinty? :!:

Re: AR sraz Brno 13.9.2014 - 2.ročník Memorialu* Luigi Rinal

PříspěvekNapsal: 03 zář 2014, 23:56
od krystofbr
o sprinty se nám zařídí náš módní guru* bo kvuli tomu tu alfu vylepšuje :D

Re: AR sraz Brno 13.9.2014 - 2.ročník Memorialu* Luigi Rinal

PříspěvekNapsal: 04 zář 2014, 10:08
od jozovx
Navrhujem u najakej strednej školy, nech sa u toho nabalia nejaké tie lolitky :butthead:

Re: AR sraz Brno 13.9.2014 - 2.ročník Memorialu* Luigi Rinal

PříspěvekNapsal: 04 zář 2014, 14:23
od PetrGTV
:D na střední už lolity dneska nenajdeš

Re: AR sraz Brno 13.9.2014 - 2.ročník Memorialu* Luigi Rinal

PříspěvekNapsal: 04 zář 2014, 15:25
od forzaGTA
Nejlepší jsou stejně haranti :wink:

Re: AR sraz Brno 13.9.2014 - 2.ročník Memorialu* Luigi Rinal

PříspěvekNapsal: 05 zář 2014, 07:49
od jozovx
Ja ich tam ani nehľadám... posledné tri mesiace... :friends: A zrejme nebudem ani v sobotu v Brne, kvôli zvodom na alfe mám úsporný režim. :hang:

Re: Šmacho topico* :?:

PříspěvekNapsal: 15 zář 2014, 18:55
od Pivrnec911
Sem to jistil z domova a čekal na ten správný moment*?

Dále necháme promluvit Šmachmeistera..
REPORTÁŽ ZE SRAZU ALFA ROMEO - II. ROČNÍK MEMORIÁLU LUIGI RINALDI.
Včera jelo na okruhu v Brně poprvé moje Alfí miniautíčko - MiTo 1,4litr Turbo. A nejelo, doslova letělo jako prase.
Před závodem nám da-li podpesat nějaký papíry že nepojedem víc než 90Km/h - si z nás asi dělali prdel a že se vzdáváme náhrady škody a jedem na vlastní riziko - pojišťovna nedá ani floka.
Naštěstí jsem poslechl dobré rady panů Váni (bývalý závodní jezdec AR) a Brázdy (bývalý instruktor na okruhu), že první kolo nedělat blbosti a když se nerozbiju do třetího kola, tak že to už půjde .
"Klubový závod" - 17 aut na okruhu se startem za safety carem. Jsem startoval ze zadních pozic jako 14-ý, aby bylo co předjíždět . Sem byl nejdřív celej zmatenej bo přede mnou chcíplo GTV v uličce před vjezdem na okruh a než se podařilo mi ho objet, tak bylo 12 aut už na okruhu v zaváděcím kole. Pak jsem netrefil na dráhu a musel se ptát traťových komisařů kudy jet - z toho měli srandu a mávali na mě nějak rukama, jen jsem jaksi nechápal co to znamená . Tak jsem jel nakonec z boxů a se mnou zbytek naší minikolony, co to tam taky neznala. Takže se z toho stal "stíhací závod".
Jel jsem okruh poprvé a neuměl jsem najít ideální stopu , bo nejsem zvyklej na okresce najíždět zatáčky (není do nich vidět a motorkáře v protisměru potkat nechci, nejsem zas takovej Kamikaze). Sem "vzal" i pár obrubníků, ale silentblocky Powerflex Black serie za 12.700 nebyly vůbec vyhozený prachy a stejně tak 3.600 za pružiny Novitec. Komplet nerez výfuk Ragazzon se sport katem, jehož cena (45.000) přesahovala celkovou cenu některých vozů ve startovním poli se také osvědčil, bo to pár koní navíc přidalo a co teprve ten zvuk . Alespoň vím za co utrácím a mám radost, když to funguje jak má.
No jet proti dvěma nebo i třema autům, to ještě jde usledovat, ale v tom chumlu, když je nás už 5 je to docela nepřehledná divočina, když se do zatáčky brzdí ze 180km/h na 90km/h . Hlavně je důležité nespoléhat na brzdový světla těch druhejch, ale na vlastní úsudek. A taky hrozně rychle zapomenout na to, co člověk kdy viděl předtím v TV z pohodlí křesla obýváku, bo za volantem je všechno jinak a ta zasr.ná zatáčka se blíží rychleji, než by mi bylo kolikrát milé
Za 25 minut mě předjeli jen 2ks AR 3,2litry GTA na slickách, bez mrtvé váhy spolujezdca co jezdijou okruhy jako hobby (to je úplně jiná liga po všech stránkách). Další GTA 3litr ve startovním poli (na normálních gumách s "normálním řidičem" - no podle mě normální není nikdo, kdo se vydá jezdit na okruh - všem nám "hrabe") mě nepředjelo, ale na druhou stranu já ho asi jako jediný auto v závodě také za celou dobu neviděl a on startoval o několik pozic přede mnou. Jsem vezl i kámoša jako navigátora (což se mi jako naprostému začátečníkovi velmi šiklo bo jsem nevěděl co sledovat dřív, jen na akceleraci byla váha navíc trochu znát). Předjel jsem nakonec hodně velkou většinu aut ze startovního pole. Totální masakr, někteří dostali ode mě i celý kolo. Když si uvědomím, že 1,4turbomotor odpovídá obsahu 2,3 litru motor atmosréra (podle pravidel FIA je přepočítávací koeficient 1,7) a auto váží prázdne jen 1150kg s výkonem 208koní (jen můj odhad, Gio říká, že má trochu víc) a upravenýma brzdama a podvozkem, je z toho v součtu úplný postrach silnic a trhač asfaltu .
Brutální zážitek za dumpingové startovné 300 kč (no ale 1/4nádrže fuč a z gum je žvejkačka ). Jen už nikdy víc Pirely gumy, lepší Michelin! Nero rovnou přezout na slick . V půlce závodu mi "odešla" elektronika (vypadl DNA modul, přepnul se na z Dynamic na Normal a elektronický pedál zůstal po závodě zaseklej v červeným módu) naštěstí kámoš s notebookem udělal diagnostiku a za 2 minuty bylo opraveno. Doufám že to někdo točil na video a měřil nám čas. Super bylo, že závod přežili všichni a i auta to vcelku zvládla (kromě pneu) .
Co dodat na závěr. Závodník ze mě nebude - jsem na to už moc starej a hlavně moc těžkej. Nicméně už chápu, proč tento sport někteří provozují naplno, je to fakt hodně návykové Mě stačí pro jistotu tato dávka adrenalinu nanejvýš tak 1x ročně.

Re: Šmacho topico* :?:

PříspěvekNapsal: 15 zář 2014, 19:27
od soft147
Je fakt dobrej, evidentně je příbuzné Vikyho Czabadaje ze Sněženek a machři. 'Viky ty máš ale péro' :-)

PříspěvekNapsal: 15 zář 2014, 19:33
od Pivrnec911
On byl taky maďar?

Re: Šmacho topico* :?:

PříspěvekNapsal: 15 zář 2014, 19:49
od soft147
Beztak

Re: Šmacho topico* :?:

PříspěvekNapsal: 15 zář 2014, 19:50
od zde
Madari maj velky pera?

Re: Šmacho topico* :?:

PříspěvekNapsal: 15 zář 2014, 19:58
od soft147
To nevím,ale podle toho jak se tím autem ukájí,tak asi jo (nateklý podlitinami z honění) :-)