Moderátoři: SQMadmin, GIONARDI
.mycTD píše:IMHO to nemá s Ťokem nic společného, ale platilo to vždycky.
Akorát teď je každý na STK paranoidní, tak se vyžívají na těchhle pičovinách.
U tuningových modifikací se tak můžeme setkat i s úplnou
demontáží spínací skříňky - vozidlo se zapíná a startuje samostatnými vypínači bez použití klíčku
zapalování. Takový stav je nepřípustný, hodnotíme jej jako závadu.
V případě, že je řídící jednotka motoru přístupná, zkontrolujeme její provedení. Její napojení na
kabelové svazky musí být přímé, bez dalších redukcí.
Na odvětrání klikové skříně motoru se zaměříme zejména
u vozidel dodatečně přestavěných na LPG/CNG - i zde musí být funkční. V případě pochybností
vytáhneme olejovou měrku a nasadíme na ní plynotěsný (PVC) sáček - nesmí dojít při volnoběhu
motoru k jeho nafukování.
V případě, že není možné typ motoru instalovaného ve vozidle identifikovat ani
podle vnějších znaků, uvede se tato skutečnost do protokolu a měření se ukončí s
negativním výsledkem.
Honza33 píše:...Ale to může cokoliv, co je v kufru a přece nebudu veškerý náklad v kufru heftovat k podlaze
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 28 návštevníků