Stránka 1 z 2

STK/emise od 01/2016

PříspěvekNapsal: 21 led 2016, 14:30
od lukee
Kuwa, dneska jsem se nasral. V březnu mě čeká STK/emise. Že to je teď od nového roku přísnější co se týče DPF/EGR-off jsem tak nějak čekal a prodiskutoval s yan.kem. Ale že ti zmrdi mě poženou na ouřad kvůli tomu, aby mi mohli nabouchat do techničáku, že SPZ může být vlevo od scudetta, jinak neprojdu STK, to už je silné kafe - bohužel, dnes ověřeno přímo na úřadě, že to fakt musí být v TP. Uprchlíky na toho zmrda Ťoka :axe:

Re: STK/emise od 01/2016

PříspěvekNapsal: 21 led 2016, 14:33
od .mycTD
IMHO to nemá s Ťokem nic společného, ale platilo to vždycky.
Akorát teď je každý na STK paranoidní, tak se vyžívají na těchhle pičovinách.

Re: STK/emise od 01/2016

PříspěvekNapsal: 21 led 2016, 17:17
od soft147
Klííííd, nebo Ti praskne žilka........

Re: STK/emise od 01/2016

PříspěvekNapsal: 21 led 2016, 18:08
od lukee
.mycTD píše:IMHO to nemá s Ťokem nic společného, ale platilo to vždycky.
Akorát teď je každý na STK paranoidní, tak se vyžívají na těchhle pičovinách.


Tak co jim taky zbejva, kdyz auto ma byt nafoceny ze vsech stran.

Re: STK/emise od 01/2016

PříspěvekNapsal: 21 led 2016, 19:18
od Dallen
Ale ofocenej trchnicak ktomu nedavaj :)

Bylo to dycky, jr to vyjimka jako kazda jina a vedle otom lidi* debatujou uz tri mesice

Re: STK/emise od 01/2016

PříspěvekNapsal: 25 úno 2016, 11:16
od .mycTD
zatím jsem z metodického pokyny jen letmo proběhl pasáže, týkající se vznětových motorů a LPG, ale určitě je to výživné čtení 8)
Metodický postup měření emisí vozidel.pdf


:brokolice: :savle:

Re: STK/emise od 01/2016

PříspěvekNapsal: 25 úno 2016, 11:29
od .mycTD
...jako mě tam přijet 159, tak ji taky raději vyrazím hned ze startu kvůli značce :D
U tuningových modifikací se tak můžeme setkat i s úplnou
demontáží spínací skříňky - vozidlo se zapíná a startuje samostatnými vypínači bez použití klíčku
zapalování. Takový stav je nepřípustný, hodnotíme jej jako závadu.

:roll:
V případě, že je řídící jednotka motoru přístupná, zkontrolujeme její provedení. Její napojení na
kabelové svazky musí být přímé, bez dalších redukcí.

fičura* :boomer:
Na odvětrání klikové skříně motoru se zaměříme zejména
u vozidel dodatečně přestavěných na LPG/CNG - i zde musí být funkční. V případě pochybností
vytáhneme olejovou měrku a nasadíme na ní plynotěsný (PVC) sáček - nesmí dojít při volnoběhu
motoru k jeho nafukování.


V případě, že není možné typ motoru instalovaného ve vozidle identifikovat ani
podle vnějších znaků, uvede se tato skutečnost do protokolu a měření se ukončí s
negativním výsledkem.


...ale mají tam i návody* pro kuchače katů 8)
Clipboard01.jpg

Re: STK/emise od 01/2016

PříspěvekNapsal: 25 úno 2016, 15:52
od zeleznak
jeste ze sem udelal stk na konci 2015 :finga:

Re: STK/emise od 01/2016

PříspěvekNapsal: 25 úno 2016, 16:59
od A.J.Michal
Ajta krajta, co si pocnu s mým bussem :| :mrgreen:

Re: STK/emise od 01/2016

PříspěvekNapsal: 02 bře 2016, 20:50
od lukee
Brezen je tu, tak se tam chystam. Nejdriv na ourad, protoze Alfa je auto, ktere holt chteji za znacku vlevo sikanovat (v technicaku nic o znacce vlevo nemam). Emise mam moznost delat tam, kde to moc neresi. Problem muze byt samotna TK - 159 s 1.9 16V ma na stitku v motoru soucinitel huleni tusim 0,51 a to se bojim ze vyvola v mozku technika STK po shlednuti roury na spodu auta poplasne zvoneni, byt by zase tak uplne nemuselo, protoze origo roura pouziva stejne drzaky jako DPF, tzn. nic tam nechybi ani neprebyva. :roll:

Re: STK/emise od 01/2016

PříspěvekNapsal: 06 bře 2016, 21:01
od Honza33
Jaký je postup zapsání výjimky na RZ do TP?

Taky mě v březnu čeká STK. Tu RZ vlevo tam mám sice domluvenou, ale pro jistotu bych si to nechal zapsat, pokud to není nějak moc složité.

Btw vždycky jsem myslel, že RZ musí být připevněna na místě k tomu výrobcem určeném, netušil jsem že je povinností ji mít uprostřed.

Příjde mi absurdní považovat RZ na levé straně za vážnou závadu postačující k neprojití kontrolou na STK. Zajímalo by mě, co RZ na straně může tak strašného způsobit, že je to považovano za vážnou závadu a je potřeba na to mít výjimku

Re: STK/emise od 01/2016

PříspěvekNapsal: 06 bře 2016, 21:39
od PEDRO
Nevim jestli je to zavada ,ale nektere kamery ma semaforech co jsou na sloupu na krajnici ji nevyfoti :?:
Ale znovu to zkouset nebudeme :o

Re: STK/emise od 01/2016

PříspěvekNapsal: 12 bře 2016, 22:51
od Honza33
Konzultoval jsem to v AF Centru a údajně stačí zajít na úřad a požádat o zápis výjimky do TP aniž by bylo nutno to dokládat jakýmkoliv dokladem nebo vyjádřením výrobce/dovozce.
Na druhou stranu, když jsem byl na revizi LPG, tak jsem se na placku pře dílnou bavil s borcem, co ho údajně z STK vyhodili proto, že měl rezervu jen tak položenou v kufru a nebyla nijak přišroubována nebo jinak připevněna. Co je to zas za číčovinu* ? :-O
Chápu, že rezerva může při čelním střetu projít až dopředu. Ale to může cokoliv, co je v kufru a přece nebudu veškerý náklad v kufru heftovat k podlaze

Re: STK/emise od 01/2016

PříspěvekNapsal: 12 bře 2016, 23:10
od .mycTD
za to vyrazili Pribinu uz nekdy v roce 2010 :D

Re: STK/emise od 01/2016

PříspěvekNapsal: 14 bře 2016, 08:15
od Hampice
Honza33 píše:...Ale to může cokoliv, co je v kufru a přece nebudu veškerý náklad v kufru heftovat k podlaze

Máš to napsané v každým manuálu auta, že to tak máš dělat :)