Palivové čerpadlo

Vše o Alfě 164 - údržba, problémy

Moderátoři: SQMadmin, GIONARDI

Palivové čerpadlo

Příspěvekod Palda164 » 29 črc 2008, 13:12

Mám jeden obrovský dotaz na všechny co máte TS, dává vám palivo čerpadlo již po zapnutí klíčku??? Čili jakoby dotlačí a vypne se? Má to někde relátko, které by mohlo odejít? Dlouho mi to startuje, než v pohodě chytne.
nováček, dříve BMW, Mazda,Mercedes,Renault
Palda164
1,6 TS
 
Příspěvky: 50
Registrován: 02 čer 2008, 20:01
Bydliště: Hrušky

Příspěvekod elanius » 29 črc 2008, 16:26

Taky mam trosku delsi starty nez je zvykem, ale doufam, ze to napravi serizeni predstihu, pac Alfa jaksi nejede....... :o

Co se tyce cerpadla, nevim, ale pokusim se zjistit kde se nachazi to rele a dam ti vedet.
MB 190E 2,6l - 122kW
ex. 164 2.0 TS, 75 2.5 V6, 75 2.0 TS, 145 1.6 TS........
Uživatelský avatar
elanius
1,7 IE
 
Příspěvky: 67
Registrován: 04 bře 2007, 20:10
Bydliště: Brno

Příspěvekod Palda164 » 29 črc 2008, 20:00

Děkuji a zkus, jestli ti dává čerpadlo při zapnutí zapalování.
nováček, dříve BMW, Mazda,Mercedes,Renault
Palda164
1,6 TS
 
Příspěvky: 50
Registrován: 02 čer 2008, 20:01
Bydliště: Hrušky

Příspěvekod ice.cool.man » 29 črc 2008, 22:51

cerpadlo by ti mělo natlačit a vypnout při zapnutém zapalování, pokud ne tak je někde chyba... mě kupříkladu na 75 stříbrné 1.8 tlačí furt sviňa a nevypne se, ale na dvoulitru poslušně vypne jak je natlakovaný benzín...
l__/==\°/==\__l čili 75tka a pár dunovek se žlutou střechou
Uživatelský avatar
ice.cool.man
2,5 V6
 
Příspěvky: 1602
Registrován: 27 črc 2007, 23:56
Bydliště: Ostrava Michálkovice

Příspěvekod .mycTD » 29 črc 2008, 23:38

elanius píše:Taky mam trosku delsi starty nez je zvykem, ale doufam, ze to napravi serizeni predstihu, pac Alfa jaksi nejede....... :o

Co se tyce cerpadla, nevim, ale pokusim se zjistit kde se nachazi to rele a dam ti vedet.


obcas sice nekdo zbuhdarma rozdelovacem kvedla, ale neridi predstih nahodou RJ?
166V6
Che cosa si può fare...
Uživatelský avatar
.mycTD
zender member
 
Příspěvky: 7556
Registrován: 13 čer 2007, 10:25
Bydliště: 8ЯИ0

Příspěvekod Palda164 » 30 črc 2008, 09:39

Proč by tam ale byla ta možnost otočení??? Co takhle nějaký ventil, který udržuje tlak v palivovém systému. Mimochodem, kamarád se ptal odborníka přez Alfiny a ten mu řekl, že tahle Alfy tedy moje prý nemají při zapnutí klíčku tlačit, až při startu. To mi připadne ale divné....
nováček, dříve BMW, Mazda,Mercedes,Renault
Palda164
1,6 TS
 
Příspěvky: 50
Registrován: 02 čer 2008, 20:01
Bydliště: Hrušky

Příspěvekod Sejny » 30 črc 2008, 10:43

Například u 33 16V (motronic ML4.1) zapíná čerpadlo až při startování. Žádné natlakování po zapnutí klíčku zde neprobíhá. Je to i proto, že v systému se tlak udrží docela dlouho díky zpětnému ventilu na čerpadle.
AR 75 2.0TS Black.... Vůz mafiána

Alfa 33 1,7 16V Sport QV Black Na hlínách a s klímou.... R.I.P
Uživatelský avatar
Sejny
1.7 TS
 
Příspěvky: 87
Registrován: 28 lis 2007, 03:21
Bydliště: near Tišnov

Příspěvekod Palda164 » 30 črc 2008, 11:34

Určitě má ten tlak taky hodně společného, u nás to reguluje ventil přepadu, tuším a je na něj napíchnutej podtlak ze sání. Pokud by propouštěl, tak by to bylo jasné, že budu startovat dlouho a na vícekrát. Dnes mi to třeba ráno chytlo na třetí pokus. V neděli mám domluvenej měřák tlaku, tak se uvidí ale spíš to tipuju, že bude muset zase čerpadlo ven a vyčistit pořádně koš.
nováček, dříve BMW, Mazda,Mercedes,Renault
Palda164
1,6 TS
 
Příspěvky: 50
Registrován: 02 čer 2008, 20:01
Bydliště: Hrušky

Příspěvekod Palda164 » 31 črc 2008, 21:24

Takže, čerpadlo při zapnutí klíčku nemá dávat, jsou na obou stranách ventily, které mají udržovat tlak v systému poměrně dlouho, takže není třeba tam palivo předem tlačit. U mně bude asi zpětný ventil špatný, takže se musí počkat než se to tan znovu natlačí. Tak jest. Jinak čerpadlo mi dáva 4, takže je v pořádku. Před testem to jelo hrozně, takže jsem ho vyndal, vyfoukal všechna síta, vyměnil krátkou gumovou hadičku v nádrži, co spojuje trubičku z čerpadla a víčko, vyměnil všechny O kroužky a startuje dobře. Tak jsem zvědav, jak dlouho to vydrží. Add kroucení rozdělovačem..asi to má vliv, pootočil jsem u levého k přidání předstihu a škubání ve vyšších otáčkách zmizelo....tedy pokud to nebylo dodávkou paliva:)
nováček, dříve BMW, Mazda,Mercedes,Renault
Palda164
1,6 TS
 
Příspěvky: 50
Registrován: 02 čer 2008, 20:01
Bydliště: Hrušky

Příspěvekod elanius » 06 srp 2008, 10:09

obcas sice nekdo zbuhdarma rozdelovacem kvedla, ale neridi predstih nahodou RJ?


No to je otazka :D .... je pravda, ze zapalovani jako takove je eletronicke, ale mam tam klasicke civky a mam pocit, ze neco malo se s predstihem na tech nasich starych TS da delat.
No jeste se poptam oddporniku....
MB 190E 2,6l - 122kW
ex. 164 2.0 TS, 75 2.5 V6, 75 2.0 TS, 145 1.6 TS........
Uživatelský avatar
elanius
1,7 IE
 
Příspěvky: 67
Registrován: 04 bře 2007, 20:10
Bydliště: Brno

Příspěvekod Palda164 » 06 srp 2008, 22:47

Jinak by přece mohly být rozdělovače napevno ne?
nováček, dříve BMW, Mazda,Mercedes,Renault
Palda164
1,6 TS
 
Příspěvky: 50
Registrován: 02 čer 2008, 20:01
Bydliště: Hrušky

to Palda164

Příspěvekod elanius » 15 srp 2008, 09:30

Nasel jsem galerii tvoji Alfy a mame uplne stejne auta.... taky mam TS, taky sedou metalizu, taky rozdelovace..... co si nekdy zajit nekam na kafe a probrat ty nase kary?
MB 190E 2,6l - 122kW
ex. 164 2.0 TS, 75 2.5 V6, 75 2.0 TS, 145 1.6 TS........
Uživatelský avatar
elanius
1,7 IE
 
Příspěvky: 67
Registrován: 04 bře 2007, 20:10
Bydliště: Brno

Příspěvekod Palda164 » 19 srp 2008, 22:59

To by nebyl špatnej nápad, jen co zkončí dovolená...
nováček, dříve BMW, Mazda,Mercedes,Renault
Palda164
1,6 TS
 
Příspěvky: 50
Registrován: 02 čer 2008, 20:01
Bydliště: Hrušky

Příspěvekod jerremiash » 20 srp 2008, 06:17

Já bych řek, že rozdělovač napevno není proto, že to bylo prostě mezidobí, než udělali nový spodek motoru. Ja na 1,8 IE točil rozdělovačem jak zběsilý a nic, pak jsem ho teda nechal v krajní poloze, kde se mi zdály otáčky nejlepší a jezdil (Bylo to na kameni 2007) Pak ale začlo auto hůř chytat a nakonec nejelo vubec. Sundal jsem víčko rozdělovače a v palci byla vyjiskřená díra a byl celý černy. Stačilo Natočit rozdělovač do původí polohy a bylo po závadě. Takže dle mého názoru: Ať kvedláš jak kvedláš, jiskra střelí kdy si jednotka řekne. Otočením rozdělovače ji max stížíš cestu ke svíčce :finga:
...jsem z5...
jerremiash
2,0 T
 
Příspěvky: 1187
Registrován: 12 úno 2007, 08:40

Příspěvekod Palda164 » 22 srp 2008, 11:41

I takhle se to dá podat :mrgreen:
nováček, dříve BMW, Mazda,Mercedes,Renault
Palda164
1,6 TS
 
Příspěvky: 50
Registrován: 02 čer 2008, 20:01
Bydliště: Hrušky

Další

Zpět na Alfa 164 (164)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron