Stránka 1 z 2

Palivové čerpadlo

PříspěvekNapsal: 29 črc 2008, 13:12
od Palda164
Mám jeden obrovský dotaz na všechny co máte TS, dává vám palivo čerpadlo již po zapnutí klíčku??? Čili jakoby dotlačí a vypne se? Má to někde relátko, které by mohlo odejít? Dlouho mi to startuje, než v pohodě chytne.

PříspěvekNapsal: 29 črc 2008, 16:26
od elanius
Taky mam trosku delsi starty nez je zvykem, ale doufam, ze to napravi serizeni predstihu, pac Alfa jaksi nejede....... :o

Co se tyce cerpadla, nevim, ale pokusim se zjistit kde se nachazi to rele a dam ti vedet.

PříspěvekNapsal: 29 črc 2008, 20:00
od Palda164
Děkuji a zkus, jestli ti dává čerpadlo při zapnutí zapalování.

PříspěvekNapsal: 29 črc 2008, 22:51
od ice.cool.man
cerpadlo by ti mělo natlačit a vypnout při zapnutém zapalování, pokud ne tak je někde chyba... mě kupříkladu na 75 stříbrné 1.8 tlačí furt sviňa a nevypne se, ale na dvoulitru poslušně vypne jak je natlakovaný benzín...

PříspěvekNapsal: 29 črc 2008, 23:38
od .mycTD
elanius píše:Taky mam trosku delsi starty nez je zvykem, ale doufam, ze to napravi serizeni predstihu, pac Alfa jaksi nejede....... :o

Co se tyce cerpadla, nevim, ale pokusim se zjistit kde se nachazi to rele a dam ti vedet.


obcas sice nekdo zbuhdarma rozdelovacem kvedla, ale neridi predstih nahodou RJ?

PříspěvekNapsal: 30 črc 2008, 09:39
od Palda164
Proč by tam ale byla ta možnost otočení??? Co takhle nějaký ventil, který udržuje tlak v palivovém systému. Mimochodem, kamarád se ptal odborníka přez Alfiny a ten mu řekl, že tahle Alfy tedy moje prý nemají při zapnutí klíčku tlačit, až při startu. To mi připadne ale divné....

PříspěvekNapsal: 30 črc 2008, 10:43
od Sejny
Například u 33 16V (motronic ML4.1) zapíná čerpadlo až při startování. Žádné natlakování po zapnutí klíčku zde neprobíhá. Je to i proto, že v systému se tlak udrží docela dlouho díky zpětnému ventilu na čerpadle.

PříspěvekNapsal: 30 črc 2008, 11:34
od Palda164
Určitě má ten tlak taky hodně společného, u nás to reguluje ventil přepadu, tuším a je na něj napíchnutej podtlak ze sání. Pokud by propouštěl, tak by to bylo jasné, že budu startovat dlouho a na vícekrát. Dnes mi to třeba ráno chytlo na třetí pokus. V neděli mám domluvenej měřák tlaku, tak se uvidí ale spíš to tipuju, že bude muset zase čerpadlo ven a vyčistit pořádně koš.

PříspěvekNapsal: 31 črc 2008, 21:24
od Palda164
Takže, čerpadlo při zapnutí klíčku nemá dávat, jsou na obou stranách ventily, které mají udržovat tlak v systému poměrně dlouho, takže není třeba tam palivo předem tlačit. U mně bude asi zpětný ventil špatný, takže se musí počkat než se to tan znovu natlačí. Tak jest. Jinak čerpadlo mi dáva 4, takže je v pořádku. Před testem to jelo hrozně, takže jsem ho vyndal, vyfoukal všechna síta, vyměnil krátkou gumovou hadičku v nádrži, co spojuje trubičku z čerpadla a víčko, vyměnil všechny O kroužky a startuje dobře. Tak jsem zvědav, jak dlouho to vydrží. Add kroucení rozdělovačem..asi to má vliv, pootočil jsem u levého k přidání předstihu a škubání ve vyšších otáčkách zmizelo....tedy pokud to nebylo dodávkou paliva:)

PříspěvekNapsal: 06 srp 2008, 10:09
od elanius
obcas sice nekdo zbuhdarma rozdelovacem kvedla, ale neridi predstih nahodou RJ?


No to je otazka :D .... je pravda, ze zapalovani jako takove je eletronicke, ale mam tam klasicke civky a mam pocit, ze neco malo se s predstihem na tech nasich starych TS da delat.
No jeste se poptam oddporniku....

PříspěvekNapsal: 06 srp 2008, 22:47
od Palda164
Jinak by přece mohly být rozdělovače napevno ne?

to Palda164

PříspěvekNapsal: 15 srp 2008, 09:30
od elanius
Nasel jsem galerii tvoji Alfy a mame uplne stejne auta.... taky mam TS, taky sedou metalizu, taky rozdelovace..... co si nekdy zajit nekam na kafe a probrat ty nase kary?

PříspěvekNapsal: 19 srp 2008, 22:59
od Palda164
To by nebyl špatnej nápad, jen co zkončí dovolená...

PříspěvekNapsal: 20 srp 2008, 06:17
od jerremiash
Já bych řek, že rozdělovač napevno není proto, že to bylo prostě mezidobí, než udělali nový spodek motoru. Ja na 1,8 IE točil rozdělovačem jak zběsilý a nic, pak jsem ho teda nechal v krajní poloze, kde se mi zdály otáčky nejlepší a jezdil (Bylo to na kameni 2007) Pak ale začlo auto hůř chytat a nakonec nejelo vubec. Sundal jsem víčko rozdělovače a v palci byla vyjiskřená díra a byl celý černy. Stačilo Natočit rozdělovač do původí polohy a bylo po závadě. Takže dle mého názoru: Ať kvedláš jak kvedláš, jiskra střelí kdy si jednotka řekne. Otočením rozdělovače ji max stížíš cestu ke svíčce :finga:

PříspěvekNapsal: 22 srp 2008, 11:41
od Palda164
I takhle se to dá podat :mrgreen: