Stránka 1 z 2
Palivové čerpadlo
Napsal:
29 črc 2008, 13:12
od Palda164
Mám jeden obrovský dotaz na všechny co máte TS, dává vám palivo čerpadlo již po zapnutí klíčku??? Čili jakoby dotlačí a vypne se? Má to někde relátko, které by mohlo odejít? Dlouho mi to startuje, než v pohodě chytne.
Napsal:
29 črc 2008, 16:26
od elanius
Taky mam trosku delsi starty nez je zvykem, ale doufam, ze to napravi serizeni predstihu, pac Alfa jaksi nejede.......
Co se tyce cerpadla, nevim, ale pokusim se zjistit kde se nachazi to rele a dam ti vedet.
Napsal:
29 črc 2008, 20:00
od Palda164
Děkuji a zkus, jestli ti dává čerpadlo při zapnutí zapalování.
Napsal:
29 črc 2008, 22:51
od ice.cool.man
cerpadlo by ti mělo natlačit a vypnout při zapnutém zapalování, pokud ne tak je někde chyba... mě kupříkladu na 75 stříbrné 1.8 tlačí furt sviňa a nevypne se, ale na dvoulitru poslušně vypne jak je natlakovaný benzín...
Napsal:
29 črc 2008, 23:38
od .mycTD
elanius píše:Taky mam trosku delsi starty nez je zvykem, ale doufam, ze to napravi serizeni predstihu, pac Alfa jaksi nejede.......
Co se tyce cerpadla, nevim, ale pokusim se zjistit kde se nachazi to rele a dam ti vedet.
obcas sice nekdo zbuhdarma rozdelovacem kvedla, ale neridi predstih nahodou RJ?
Napsal:
30 črc 2008, 09:39
od Palda164
Proč by tam ale byla ta možnost otočení??? Co takhle nějaký ventil, který udržuje tlak v palivovém systému. Mimochodem, kamarád se ptal odborníka přez Alfiny a ten mu řekl, že tahle Alfy tedy moje prý nemají při zapnutí klíčku tlačit, až při startu. To mi připadne ale divné....
Napsal:
30 črc 2008, 10:43
od Sejny
Například u 33 16V (motronic ML4.1) zapíná čerpadlo až při startování. Žádné natlakování po zapnutí klíčku zde neprobíhá. Je to i proto, že v systému se tlak udrží docela dlouho díky zpětnému ventilu na čerpadle.
Napsal:
30 črc 2008, 11:34
od Palda164
Určitě má ten tlak taky hodně společného, u nás to reguluje ventil přepadu, tuším a je na něj napíchnutej podtlak ze sání. Pokud by propouštěl, tak by to bylo jasné, že budu startovat dlouho a na vícekrát. Dnes mi to třeba ráno chytlo na třetí pokus. V neděli mám domluvenej měřák tlaku, tak se uvidí ale spíš to tipuju, že bude muset zase čerpadlo ven a vyčistit pořádně koš.
Napsal:
31 črc 2008, 21:24
od Palda164
Takže, čerpadlo při zapnutí klíčku nemá dávat, jsou na obou stranách ventily, které mají udržovat tlak v systému poměrně dlouho, takže není třeba tam palivo předem tlačit. U mně bude asi zpětný ventil špatný, takže se musí počkat než se to tan znovu natlačí. Tak jest. Jinak čerpadlo mi dáva 4, takže je v pořádku. Před testem to jelo hrozně, takže jsem ho vyndal, vyfoukal všechna síta, vyměnil krátkou gumovou hadičku v nádrži, co spojuje trubičku z čerpadla a víčko, vyměnil všechny O kroužky a startuje dobře. Tak jsem zvědav, jak dlouho to vydrží. Add kroucení rozdělovačem..asi to má vliv, pootočil jsem u levého k přidání předstihu a škubání ve vyšších otáčkách zmizelo....tedy pokud to nebylo dodávkou paliva:)
Napsal:
06 srp 2008, 10:09
od elanius
obcas sice nekdo zbuhdarma rozdelovacem kvedla, ale neridi predstih nahodou RJ?
No to je otazka
.... je pravda, ze zapalovani jako takove je eletronicke, ale mam tam klasicke civky a mam pocit, ze neco malo se s predstihem na tech nasich starych TS da delat.
No jeste se poptam oddporniku....
Napsal:
06 srp 2008, 22:47
od Palda164
Jinak by přece mohly být rozdělovače napevno ne?
to Palda164
Napsal:
15 srp 2008, 09:30
od elanius
Nasel jsem galerii tvoji Alfy a mame uplne stejne auta.... taky mam TS, taky sedou metalizu, taky rozdelovace..... co si nekdy zajit nekam na kafe a probrat ty nase kary?
Napsal:
19 srp 2008, 22:59
od Palda164
To by nebyl špatnej nápad, jen co zkončí dovolená...
Napsal:
20 srp 2008, 06:17
od jerremiash
Já bych řek, že rozdělovač napevno není proto, že to bylo prostě mezidobí, než udělali nový spodek motoru. Ja na 1,8 IE točil rozdělovačem jak zběsilý a nic, pak jsem ho teda nechal v krajní poloze, kde se mi zdály otáčky nejlepší a jezdil (Bylo to na kameni 2007) Pak ale začlo auto hůř chytat a nakonec nejelo vubec. Sundal jsem víčko rozdělovače a v palci byla vyjiskřená díra a byl celý černy. Stačilo Natočit rozdělovač do původí polohy a bylo po závadě. Takže dle mého názoru: Ať kvedláš jak kvedláš, jiskra střelí kdy si jednotka řekne. Otočením rozdělovače ji max stížíš cestu ke svíčce
Napsal:
22 srp 2008, 11:41
od Palda164
I takhle se to dá podat