Alternátor

Vše o Alfě 164 - údržba, problémy

Moderátoři: SQMadmin, GIONARDI

Alternátor

Příspěvekod elanius » 01 zář 2008, 20:27

Tak krome mlaceni od zadniho leveho kola se zacinaji celkem hlasite projevovat loziska alternatoru. Mel bych dotaz, nevite nekdo jake rozmery maji loziska v AR, ci nemate nekdo doma funkcni altik, ktery byste mohli odprodat?

Diky.

E.
MB 190E 2,6l - 122kW
ex. 164 2.0 TS, 75 2.5 V6, 75 2.0 TS, 145 1.6 TS........
Uživatelský avatar
elanius
1,7 IE
 
Příspěvky: 67
Registrován: 04 bře 2007, 20:10
Bydliště: Brno

Příspěvekod elanius » 25 zář 2008, 10:24

Jiz je problem vyresen, stacilo altik vymontovat a vycistit, trosku poladit uhliky a namazat loziska a ani tuk, je nadherne tichej a v pohode. Pri te prilezitosti jsem taky poladil kladku napinani rozvodoveho retezu a rovnez doslo ke ztichnuti motoru.
MB 190E 2,6l - 122kW
ex. 164 2.0 TS, 75 2.5 V6, 75 2.0 TS, 145 1.6 TS........
Uživatelský avatar
elanius
1,7 IE
 
Příspěvky: 67
Registrován: 04 bře 2007, 20:10
Bydliště: Brno

Příspěvekod lukee » 26 zář 2008, 10:56

elanius píše:Jiz je problem vyresen, stacilo altik vymontovat a vycistit, trosku poladit uhliky a namazat loziska a ani tuk, je nadherne tichej a v pohode. Pri te prilezitosti jsem taky poladil kladku napinani rozvodoveho retezu a rovnez doslo ke ztichnuti motoru.


Otázka je, jestli se to vyplatí a jestli to nebudeš za 2 tisíce KM znovu vytahovat. U nás (Kopřivnice) je firma, kde mi dělali kompletní repas startéru na 155 TD (ložiska, pouzdra, uhlíky) za 1000 Kč a máš na roky pokoj.
939, 930, 167
Motociclo: Moto Guzzi Stelvio 1200
Uživatelský avatar
lukee
Site Admin
 
Příspěvky: 1589
Registrován: 12 úno 2007, 07:48

Příspěvekod elanius » 26 zář 2008, 11:24

No ono v pripade 16 let stare Alfy je kazda usetrena koruna byt na mesic ci dva velky bonus, protoze nevis kdy se co podela natolik, ze pujde ze skaly........ :D

Nicmene jsem pocital minimalne s vymenou lozisek, ale skutecne byly v kondici a po namazani je to OK. Jo a vyndani altiku ze 164 trva cca pul hodiny - horsi je to s montazi zpet, obzvlaste kdyz clovek narve matku s normalnim stoupanim zavitu na sroubek s jemnym zavitem ---- :( .
MB 190E 2,6l - 122kW
ex. 164 2.0 TS, 75 2.5 V6, 75 2.0 TS, 145 1.6 TS........
Uživatelský avatar
elanius
1,7 IE
 
Příspěvky: 67
Registrován: 04 bře 2007, 20:10
Bydliště: Brno

Příspěvekod lukee » 26 zář 2008, 15:24

elanius píše:No ono v pripade 16 let stare Alfy je kazda usetrena koruna byt na mesic ci dva velky bonus, protoze nevis kdy se co podela natolik, ze pujde ze skaly........ :D

Nicmene jsem pocital minimalne s vymenou lozisek, ale skutecne byly v kondici a po namazani je to OK. Jo a vyndani altiku ze 164 trva cca pul hodiny - horsi je to s montazi zpet, obzvlaste kdyz clovek narve matku s normalnim stoupanim zavitu na sroubek s jemnym zavitem ---- :( .


Tak to je v pohodě. Na 155 bylo pouhé napínání altu otázka minimálně hodiny s tím, že měl pak člověk totálně dodřené ruce, protože tam je přístup na draka a tak tak tam jde protáhnout obě ruce. Jámu ani rampu nemám, tudíž jsem musel pracovat zvrchu :roll:
Tak hlavně ať alt slouží :wink:
939, 930, 167
Motociclo: Moto Guzzi Stelvio 1200
Uživatelský avatar
lukee
Site Admin
 
Příspěvky: 1589
Registrován: 12 úno 2007, 07:48


Zpět na Alfa 164 (164)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron