Stránka 1 z 1

Co na ni rikate?

PříspěvekNapsal: 19 zář 2008, 08:42
od michaldawn
http://www.cars.cz/xchanger/autobazar/i ... 41221.html

Jen tak jsem prochazel weba narazil jsem na tuto (podle me) naprostou krasku. A za tu cenu!

Jake mate zkusenosti s timto vozem. Ja ted mam 33 1.7 16V. tato 164 ma vetsi objem, vetsi vykon (vetsi spotrebu), ale ma i vetsi hmotnost. Myslite ze bude mit stejnou dinamiku nebo i vetsi? Urcite nabidne vetsi pohodli na delsi cesty, ale zase ma automat.... Chjo...

Podle me moc krasnej kousek. Mam sto chuti do toho jit. Co myslite?

PříspěvekNapsal: 19 zář 2008, 09:09
od ice.cool.man
brrr to je automat... jinak je pěkná... až podezřele

PříspěvekNapsal: 19 zář 2008, 09:12
od michaldawn
nejvic me trapi ten automat a pak mam strach ze spotreby. S moji 33-kou muzu jezdit jak dabel a spotreba se moc nezvedne.... porad okolo 9l/100km

PříspěvekNapsal: 19 zář 2008, 09:14
od ice.cool.man
michaldawn píše:nejvic me trapi ten automat a pak mam strach ze spotreby. S moji 33-kou muzu jezdit jak dabel a spotreba se moc nezvedne.... porad okolo 9l/100km

automat je pro víkenďáky v klobouku... :axe:

PříspěvekNapsal: 19 zář 2008, 09:32
od michaldawn

PříspěvekNapsal: 19 zář 2008, 09:51
od Tomio007
Radši tu červenou než tu krásnou černou. Automat nee.

PříspěvekNapsal: 19 zář 2008, 09:54
od Marek
164 je "trošku" jiná kategorie než 33. Ber tu první, moc se mi líbí, byla by to ta správná volba na druhé auto. Luxus, klídek, pohoda a na vyblbnutí motokára 33.
Ta vínová bude mít stejnou spotřebu, jako ta černá, navíc komplikovanější motor a údržbu.

PříspěvekNapsal: 19 zář 2008, 10:33
od Palda164
Parametry dle CuoreSportivo...AR 33 1.7 16V.. 0-100 .. 8,9 až 8,4 dle roku výroby

AR 164 3,0 V6 ---7,7
AR 2,O Turbo----7,4

Jen ta orientačně :D

PříspěvekNapsal: 19 zář 2008, 10:48
od Marek
Parametry jsou jedna věc, pocit z jízdy druhá.
Parametricky mám 156 GTA rychlejší než 75 3,0V6, pocitově mi dává víc 75.
Nejezdím pro čísla, jezdím pro radost z jízdy.

PříspěvekNapsal: 19 zář 2008, 11:54
od michaldawn
bohuzel ten automat je dost zasadni. Cim vic nad tim premyslim, tim vic mi to vadi (mrzi). Protoze mit to manual, tak to nema chybu...

Ta cervena ale tez neni spatna. Navic ted nemam dost penez ani na jednu. Musel bych prodat tu svou alespon za 30 000,-. Je v dobrem stavu a mozna by se za ty prachy i prodala, ale urcite ne dost rychle na to, aby mi nekdo nevyfouknul tu 164.

Vzhledove jsou to velice podobna auta (zvenku). Obe maji supr zadek. Proste cool auta. Me se z Alf nejvic libi 164, 33, 155 a 75. Libi se mi vic jak MiTo. A myslim ze sportovniho ducha by ta 164 rozhodne nezaprela. Vzdyt ten objem motoru a turbo musi byt nekde znat ;)

Michaldawn

PříspěvekNapsal: 19 zář 2008, 15:07
od Elba
164 je jiny model nez 33.Je to luxusni limuzina...v zadnem pripade diky hmotnosti s tim nebudes blbnout do zatacek tak jako s 33 ani klickovat po meste.Take pocitove diky pohodli nebudes mit takovy zavodnicky pocit jako v motokare 33.Proste uplne jine auto.K luxusni limuzine muze byt i automat...je to pohodlne/i kdyz ja osobne tez radej radim/
Ten 2l s turbem jede lepe nez dvouventilovy 3l,ale opravdu komplikovanejsi na udrzbu....respektive mensi spolehlivost a mensi sance sehnat jiny motor v pripade umrti.
Jinak to prvni auto je dosti podezrele...z roku 96 o vykonu 132kw je dvouventilovy motor...myslim ze v roce 96 uz byli jedine ctyrventilove,takze bud nekdo pozmenil rok vyroby nebo se v inzeratu spletl s vykonem....nebo....atd.

co takhle vykaslat se na tyto dve varianty a zkusit sehnat varinatu 3L s manualem?nejlepe dvouventilovy.....ten dvouventil ma o 30koni mene,ale tahne lepe ve spodnich otackach a ma o dost mensi spotrebu

PříspěvekNapsal: 19 zář 2008, 15:18
od michaldawn
Takze doporucujes trilitr s manualem a dvouventil? Trilitry byly jen 6-ti valcove, tzn. 12-ti ventyl? V podstate nekterou z variant:

3.0 V6 12v
3.0 V6 12v (cat)
3.0 V6 12v Super
3.0 V6 QV 12v

(Jestli ti dobre rozumim ;)

PříspěvekNapsal: 20 zář 2008, 19:29
od Gianluigi
164 jsem nedávno koupil, ted čekáme na díly. jsem najezdil jen 120km, ale jen za tu chvilinku jsem poznal jaký je to luxus, ten černý třílitr bych tenkrát bral hned jen kdyby nebyl automat. To je taky ten důvod proč se to auto tak dlouho prodává - automat.

PříspěvekNapsal: 25 zář 2008, 10:20
od elanius
Neda mi to se trosku zastat 164. Neni zadna neohrabana limuzina se kterou budes mit problem vjet do vedlejsi ulice, ani neni tezka - na dnesni pomery, moje zkusenosti jsou, ze je necekane obratna (mnohem obratnejsi nez 75), sebejista na spatnych silnicich, perfektni v zatackach a s prekvapive velkym rejdem, ktery me neustale prekvapuje kam se vejdu. K tem horsim vlastnostem a na co bych si rozhodne daval pozor pokud bych uvazoval o 164 v tvych cenovych relaci:

- koroze podvozku perfektne skryta pod nastrikem
- projet kompletne eletriku, vse musi fungovat, zadne keci typu jeste vcera to jelo, hlavne bacha na supry a jejich bajecne displeje dvouzonove klimatizace.... vubec eletrika kolem klimatizace a topeni je jeden velkej problem....
- podvozek - klepani od zadni ci predni napravy blbej nicmene resitelnej problem
- jo jeste je jedna vychytavka ohledne prednich tlumicu - maji lozisko na spodnim ulozeni vinutych pruzin a to mam treba ja v hajzlu - projevuje se to skubanim a klepanim od predni napravy pri zataceni - da se to resit koupi samotny lozisek.
- jo a nesel bych do Supry, ale to je jen muj nazor

Co se tyce motoru
- denni jezdeni TS - muj pripad jezdim ted kolem 8 - 9 litru
- konicek - jakykoliv sestivalec, nakonec je jedno jakej, stejne ti to poleze do penez a jestli vic ci min je dle me jedno. Ja bych sel bud do Turba, nebo 12v.
- o dieslech nic nevim

PříspěvekNapsal: 26 zář 2008, 08:31
od michaldawn
moc diky za info a nazory... :)