od Milo75 » 03 úno 2011, 22:19
alfu s VM motorem bych si koupil jedině po změření kompresí, jinak ne- toho se drž. prostě zjisti co je to za závadu a změř komprese
tvůj už má dost najeto a tenhle pokud bylo s ním dobře zacházeno, tak by mohl bějt ok a svůj bys měl pak na díly
ohledně tvého motoru:
máš špatné hydroštely, už dva lidi braly ode mě vahadla a tyčky, aby si to předělaly na mechaniku, ale nevím jak jim to šlo, protože podle mě potřebují zvihátka nebo nějak zlikvidují hydroštel a použijího- to už nevím
to že ti tlakuje jedna hlava nemusí být nutno hlavou pravděpodobně máš prasklé těsnění- pokud máš šikovného mechoše, tak se to měřením kompresí dá zjistit, kde je chyba
dále jestli máš 125HP(řídící jednotka), tak máš jestli se nepletu šroubovací vstřiky a já je mmám držený v hlavě pomocí překladu, což by sice ničemu nevadilo, ale nejni to ono- vypadá to blbě
doporučení:
zjisti, která hlava ti tlakuje, pak je sundej všechny, špatnou nech repasovat(pokud bude špatná¨- třeba to bude jen těsněnním) a nech je všechny najednou srovnat i s bočníma překladama
hydroštely:
předělat na mecaniku a musí se stejně u toho sundavat hlavy
než začneš cokoliv dělat tak mrkni po tom celým auta a koukni mu na motor co s tím je
kompresiometr stojí cca 1300Kč
za zdvihátka a tyčky chcu 700 + poštovný
Alfa Romeo 75 2.0TD-kardan, podvozek V6, motor 2,5TD UAZ, tlak turba 1,6Bar!!! převodovka 2,4TD) 1989
Alfa Romeo 75 2,0TS (motor 2,0TD)
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV Amerika 192 hp 1988
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975
Alfa Romeo Alfetta GT 2,0 1981