Duseni v horku

Vše o benzínech..

Moderátoři: SQMadmin, GIONARDI

Příspěvekod lukasino2801 » 16 říj 2008, 15:07

Nevím, jestli vám pomůžu. Taky mi nechtěla Alfa nastartovat. Musel jsem ji startovat pod plynem. Mechanik mi řekl, že je to teplotním čidlem. Tak jsem ho nechal vyměnit a Alfička opět startuje hned napoprvé. 8)
Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.8TS 106KW r.v.2001
Uživatelský avatar
lukasino2801
1,7 16V
 
Příspěvky: 120
Registrován: 18 čer 2008, 22:19
Bydliště: Lanškroun

Příspěvekod DZONY » 16 říj 2008, 21:26

lukasino2801 píše:Nevím, jestli vám pomůžu. Taky mi nechtěla Alfa nastartovat. Musel jsem ji startovat pod plynem. Mechanik mi řekl, že je to teplotním čidlem. Tak jsem ho nechal vyměnit a Alfička opět startuje hned napoprvé. 8)

a kolik ta výměna stála?
Alfa 155 1.8TS 16V 103kW 1996
DZONY
1,4 TS
 
Příspěvky: 18
Registrován: 15 bře 2008, 14:15
Bydliště: KLATOVY

Příspěvekod lukee » 17 říj 2008, 07:44

DZONY píše:
lukasino2801 píše:Nevím, jestli vám pomůžu. Taky mi nechtěla Alfa nastartovat. Musel jsem ji startovat pod plynem. Mechanik mi řekl, že je to teplotním čidlem. Tak jsem ho nechal vyměnit a Alfička opět startuje hned napoprvé. 8)

a kolik ta výměna stála?


Třeba tady máš něco:
http://katalog.mjauto.cz/detail.phtml?kod=ZcFpQvUvUJPrfK&
939, 930, 167
Motociclo: Moto Guzzi Stelvio 1200
Uživatelský avatar
lukee
Site Admin
 
Příspěvky: 1589
Registrován: 12 úno 2007, 07:48

Příspěvekod Hrnec » 17 říj 2008, 13:55

Palda164 píše:For Mirek

Došel si na ten problém? Já mám se 164 TS podobnej problém a už týden jezdím do práce tak, že tak desetkrát startuju, pak to musím držet jemně pod plynem než se to dostane tak na 7O st. pak přískokem jedu a až se motor zahřeje úplně, tak zase nesmím moc přidat plyn, bo se to dusí a v 3500 ot. dostanu kopenec a výš ho dostat je jako tragedie.


Přišel sem na to,že v horku se vypaří benzín a musím startovat tak dlouho až to chytne. Pak už jede uplně normálně. Podle toho co píšeš tam bude i jiný problém.
Uživatelský avatar
Hrnec
2,5 V6
 
Příspěvky: 1207
Registrován: 12 úno 2007, 17:34
Bydliště: Ostrava-Výškovice

Re: Duseni v horku

Příspěvekod Hrnec » 17 říj 2008, 14:00

DZONY píše:Já mám zase problém....v létě jak mi na to začne pražit slunce a otočím klíčkem nezhasne kontrolka vstřiků a nejde to nastartovat. Musím to zkoušet víkrát a déle startovat a pak to začne jako trochu chytat a zachvilku už normálně běží :?:

Tak to sme na tom uplně stejně. Skusím vyměnit to teplotní čidlo a uvidím.
Uživatelský avatar
Hrnec
2,5 V6
 
Příspěvky: 1207
Registrován: 12 úno 2007, 17:34
Bydliště: Ostrava-Výškovice

Příspěvekod lukasino2801 » 17 říj 2008, 15:35

To teplotní čidlo mě stálo kolem 800,-
Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.8TS 106KW r.v.2001
Uživatelský avatar
lukasino2801
1,7 16V
 
Příspěvky: 120
Registrován: 18 čer 2008, 22:19
Bydliště: Lanškroun

Příspěvekod Hrnec » 17 říj 2008, 20:27

lukasino2801 píše:To teplotní čidlo mě stálo kolem 800,-

A poznals nějakou změnu.
Uživatelský avatar
Hrnec
2,5 V6
 
Příspěvky: 1207
Registrován: 12 úno 2007, 17:34
Bydliště: Ostrava-Výškovice

Příspěvekod Kocour666 » 17 říj 2008, 21:31

Palda164 píše:For Mirek

Došel si na ten problém? Já mám se 164 TS podobnej problém a už týden jezdím do práce tak, že tak desetkrát startuju, pak to musím držet jemně pod plynem než se to dostane tak na 7O st. pak přískokem jedu a až se motor zahřeje úplně, tak zase nesmím moc přidat plyn, bo se to dusí a v 3500 ot. dostanu kopenec a výš ho dostat je jako tragedie.
To spíše vypadá na váhu vzduchu
Alfa Romeo 156 2.0TS
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm
Obrázek
Uživatelský avatar
Kocour666
2.0 V6 TB
 
Příspěvky: 565
Registrován: 12 úno 2007, 19:01
Bydliště: Ostrava - Svinov

Příspěvekod lukasino2801 » 18 říj 2008, 10:25

Zatím to funguje.
Alfa Romeo 156 Sportwagon 1.8TS 106KW r.v.2001
Uživatelský avatar
lukasino2801
1,7 16V
 
Příspěvky: 120
Registrován: 18 čer 2008, 22:19
Bydliště: Lanškroun

Předchozí

Zpět na TS & JTS motory (TS & JTS engines)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků

cron