Duseni v horku

Vše o benzínech..

Moderátoři: SQMadmin, GIONARDI

Duseni v horku

Příspěvekod Pribina » 20 čer 2008, 10:21

objevil se mi na Alfici problem, pri horkem pocasi kdyz nastartuji tak se motor zacne dusit, kdyz ho vypnu a nastartuju znovu tak je to OK a bezi normalne. Nevite cim to muze byt? Predpokladam ze by to mohlo byt nejake cidlo teploty, ale nevim jake a kde ho hledat, mate s tim nekdo zkusenosti?
Alfa Romeo 146 1.6TS "Pribina Edition" (1998)
Citroen C-Elysee 1.6VTi Tendance (2015)
----
ex: Alfa Romeo 166 2.4 JTD (2001)
ex: Alfa Romeo 166 3.0 V6 Sportronic (1999)
ex: Lancia Lybra SW Emblema 2.4 JTD (2003)
Uživatelský avatar
Pribina
Moderátor
 
Příspěvky: 3150
Registrován: 12 úno 2007, 14:43
Bydliště: Okolí Brna

Příspěvekod Slíma » 20 čer 2008, 12:05

urcite to bude spatnym pomerem vzduchu a benzinu :wink:
vidim 2 mozne reseni:
1. odstehovat se do norska nebo tam nekam
2. nestartovat napoprvé, ale rovnou napodruhé :mrgreen:
.. infiammare rullo
.. enflammer rouleau
Uživatelský avatar
Slíma
3.2 V6 purple :-)
 
Příspěvky: 5420
Registrován: 15 bře 2008, 01:23
Bydliště: BRNO (převážně)

Příspěvekod Pribina » 20 čer 2008, 12:30

Slíma píše:urcite to bude spatnym pomerem vzduchu a benzinu :wink:
vidim 2 mozne reseni:
1. odstehovat se do norska nebo tam nekam
2. nestartovat napoprvé, ale rovnou napodruhé :mrgreen:


jeste nejake inteligentni reseni? :ot:
Alfa Romeo 146 1.6TS "Pribina Edition" (1998)
Citroen C-Elysee 1.6VTi Tendance (2015)
----
ex: Alfa Romeo 166 2.4 JTD (2001)
ex: Alfa Romeo 166 3.0 V6 Sportronic (1999)
ex: Lancia Lybra SW Emblema 2.4 JTD (2003)
Uživatelský avatar
Pribina
Moderátor
 
Příspěvky: 3150
Registrován: 12 úno 2007, 14:43
Bydliště: Okolí Brna

Slima

Příspěvekod Elba » 20 čer 2008, 12:53

Nejsi ty mechanik ze znackoveho servisu?Az budu mit problem obratim se na Tebe o radu:o)))))))
Uživatelský avatar
Elba
knihovník
 
Příspěvky: 1889
Registrován: 01 čer 2008, 16:31
Bydliště: Heart of Europe

Příspěvekod Marek » 20 čer 2008, 13:20

Zkus odpojit ventil rekuperace benzínových par.
Obrázek
Uživatelský avatar
Marek
3,0V6
 
Příspěvky: 2016
Registrován: 13 úno 2007, 11:02
Bydliště: Ostravsko

Příspěvekod Slíma » 20 čer 2008, 13:56

Pribina píše:
Slíma píše:urcite to bude spatnym pomerem vzduchu a benzinu :wink:
vidim 2 mozne reseni:
1. odstehovat se do norska nebo tam nekam
2. nestartovat napoprvé, ale rovnou napodruhé :mrgreen:


jeste nejake inteligentni reseni? :ot:


nevim nakolik toto reseni bylo inteligentni, ale urcite by pomohlo 8)

no a ja uz teda mlcim :?:
.. infiammare rullo
.. enflammer rouleau
Uživatelský avatar
Slíma
3.2 V6 purple :-)
 
Příspěvky: 5420
Registrován: 15 bře 2008, 01:23
Bydliště: BRNO (převážně)

Příspěvekod Pribina » 20 čer 2008, 14:38

Marek píše:Zkus odpojit ventil rekuperace benzínových par.


kde ho najdu?
Alfa Romeo 146 1.6TS "Pribina Edition" (1998)
Citroen C-Elysee 1.6VTi Tendance (2015)
----
ex: Alfa Romeo 166 2.4 JTD (2001)
ex: Alfa Romeo 166 3.0 V6 Sportronic (1999)
ex: Lancia Lybra SW Emblema 2.4 JTD (2003)
Uživatelský avatar
Pribina
Moderátor
 
Příspěvky: 3150
Registrován: 12 úno 2007, 14:43
Bydliště: Okolí Brna

Příspěvekod Marek » 20 čer 2008, 19:38

Vepredu pod kapotou. ;-) Je pred uhlikovym filtrem na benzinove pary.
Obrázek
Uživatelský avatar
Marek
3,0V6
 
Příspěvky: 2016
Registrován: 13 úno 2007, 11:02
Bydliště: Ostravsko

Příspěvekod Hrnec » 20 čer 2008, 20:16

Marek píše:Vepredu pod kapotou. ;-) Je pred uhlikovym filtrem na benzinove pary.

To sem udělal jak mi Marek poradil a už je to zase to co předtím. Rožne se kontrolka vstřiku a chytne to tak na dva až pět pokusu. Nedělá to pokud nechám pootevřenou nádrž, ale zase smrdí benzín.
Uživatelský avatar
Hrnec
2,5 V6
 
Příspěvky: 1207
Registrován: 12 úno 2007, 17:34
Bydliště: Ostrava-Výškovice

Příspěvekod Pribina » 20 čer 2008, 20:38

tak takovy problem nemam, mi se zda ze by to mohlo byt nekde nejake cidlo teploty, ze ji blbe vyhodnoti a proto nezapne treba sytic
Alfa Romeo 146 1.6TS "Pribina Edition" (1998)
Citroen C-Elysee 1.6VTi Tendance (2015)
----
ex: Alfa Romeo 166 2.4 JTD (2001)
ex: Alfa Romeo 166 3.0 V6 Sportronic (1999)
ex: Lancia Lybra SW Emblema 2.4 JTD (2003)
Uživatelský avatar
Pribina
Moderátor
 
Příspěvky: 3150
Registrován: 12 úno 2007, 14:43
Bydliště: Okolí Brna

Příspěvekod GIONARDI » 20 čer 2008, 21:04

Slíma píše:urcite to bude spatnym pomerem vzduchu a benzinu :wink:
vidim 2 mozne reseni:
1. odstehovat se do norska nebo tam nekam
2. nestartovat napoprvé, ale rovnou napodruhé :mrgreen:


8) :lol: 8)
Fajne je byt alfista
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero
Uživatelský avatar
GIONARDI
elegan* z Vrbna
 
Příspěvky: 5602
Registrován: 22 dub 2007, 08:57
Bydliště: Vrbno

Příspěvekod GIONARDI » 20 čer 2008, 21:07

Pribina píše:
Marek píše:Zkus odpojit ventil rekuperace benzínových par.


kde ho najdu?


v autě :lol: - Hoši tak dnešní den stál za hovno - ale toto mě dostalo :D
Fajne je byt alfista
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero
Uživatelský avatar
GIONARDI
elegan* z Vrbna
 
Příspěvky: 5602
Registrován: 22 dub 2007, 08:57
Bydliště: Vrbno

Příspěvekod Hrnec » 22 čer 2008, 09:53

GIONARDI píše:
Pribina píše:
Marek píše:Zkus odpojit ventil rekuperace benzínových par.


kde ho najdu?


v autě :lol: - Hoši tak dnešní den stál za hovno - ale toto mě dostalo :D


Ten ventil sem uplně vytáhnul ven a místo něho sem dal trubku kterou sem spojil hadičky k sobě. Je to lepší, ale při větších teplotách to nechytne. Pak to začne postupně chytat po jednom válci, kontrolka vstřiku zhasne a je klid. Pak můžu startovat a chytá dobře, nesmím auto nechat na slunci víc jak 5hodin. Do té doby ho stačí jednou nestartovat, nebo počkat ,až slunko zaleze.Připadá mi jako by tam nebyl benzín a až ho startovaním nasaju tak chytne.Už se stím trápím třetím rokem a ještě sem na to nepřišel. Dokonce ani v Alfě neví co stím, prý až na to příjdu tak jestli bych jim řek co to bylo.
Uživatelský avatar
Hrnec
2,5 V6
 
Příspěvky: 1207
Registrován: 12 úno 2007, 17:34
Bydliště: Ostrava-Výškovice

Příspěvekod Palda164 » 19 črc 2008, 08:42

For Mirek

Došel si na ten problém? Já mám se 164 TS podobnej problém a už týden jezdím do práce tak, že tak desetkrát startuju, pak to musím držet jemně pod plynem než se to dostane tak na 7O st. pak přískokem jedu a až se motor zahřeje úplně, tak zase nesmím moc přidat plyn, bo se to dusí a v 3500 ot. dostanu kopenec a výš ho dostat je jako tragedie.
nováček, dříve BMW, Mazda,Mercedes,Renault
Palda164
1,6 TS
 
Příspěvky: 50
Registrován: 02 čer 2008, 20:01
Bydliště: Hrušky

Re: Duseni v horku

Příspěvekod DZONY » 16 říj 2008, 10:59

Já mám zase problém....v létě jak mi na to začne pražit slunce a otočím klíčkem nezhasne kontrolka vstřiků a nejde to nastartovat. Musím to zkoušet víkrát a déle startovat a pak to začne jako trochu chytat a zachvilku už normálně běží :?:
Alfa 155 1.8TS 16V 103kW 1996
DZONY
1,4 TS
 
Příspěvky: 18
Registrován: 15 bře 2008, 14:15
Bydliště: KLATOVY

Další

Zpět na TS & JTS motory (TS & JTS engines)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků