Stránka 1 z 1

Selespeed - únik oleje

PříspěvekNapsal: 23 zář 2010, 19:08
od djdave
Nemá někdo zkušenost s únikem oleje ? Když mě začne blbnout řazení, je to záruka prázzné nádobky. Jak doliju - všechno v pohodě. Bohužel dolívací interval se zkracuje. Relativně málo oleje nacházím pod autem v garáži. Mechanik mi řekl, že zřejmě netěsní robot. Je to údajně nerozebiratelně vyrobeno. Nemá někdopodobnou zkušenost se ztrátou oleje ? Díky.

Re: Selespeed - únik oleje

PříspěvekNapsal: 24 zář 2010, 06:11
od mr.BSE
Rozhodně je to vyrobeno rozebiratelne. Kolik už jsi dolil celkově oleje?

Re: Selespeed - únik oleje

PříspěvekNapsal: 24 zář 2010, 07:19
od djdave
No, dělá mě to už tak půl roku. Poprvé, když začlo blbnout řazení, jsem to dal do servisu, tam to projeli na examineru a dolili. Byl klid tak měsíc a půl. Ale interval se zkracuje, ted už tam olej nevydrží ani 14 dní. Určitě jsem za tu dobu prolil tak 2 litry min.

Re: Selespeed - únik oleje

PříspěvekNapsal: 24 zář 2010, 17:49
od mr.BSE
Tolik se do robota snad ani nevleze, takže ti to musí chcát někam ven.
Kdyby to bylo míň, tak bych řekl, že je v hajzlu "zásobník tlaku" ( kovovej valec z jedny strany uzavřenej gumou (z druhý strany uzavřenej dnem :-) ), která se přetlakem v robotu prohýbá ).

Ale 2 litry by měly být někde vidět :?

Re: Selespeed - únik oleje

PříspěvekNapsal: 25 zář 2010, 08:00
od djdave
No ven to někudy teče každopádně. Olej pod autem v malých loužičkách v garáži nacházím. Chystám se to nechat rozdělat, aby se zjistilo odkud. Nechce se mi věřit, že by to byl opravdu přímo robot, jak mi tvrdí mechanik, který se na to díval. Zajímalo mne jen, jestli někdo neměl zkušenost z únikem oleje ze selespeedu a odkud. Všichni většinou mají problém s čidlem zařazené rychlosti jak čtu...

PříspěvekNapsal: 25 zář 2010, 10:38
od .mycTD
normalne bych to ocistil a sledoval unik. jak to rozdelas, tak uz nic nenajdes.

Re: Selespeed - únik oleje

PříspěvekNapsal: 08 pro 2011, 22:34
od satelit
Ahoj Chlapi. Měl jsem,respektive mám podobný problém.VByvrcholil tím,že se mi Alfi totálně počural--vytek všechen olej z nádržky na levém blatníku.Dokonce vklidu,kdy vůz stál asi 3hodiny před barákem po jízdě. Lehce to zkrátím-na AFcentru v OV napíchli na diag a zjistili unik tlaku v odborně v HYDRAULICKÉM AKUMULÁTORU . jE TO ZAS NĚJAKÝ ZÁSOBNÍK OLEJE někde u převodovky. Ráno to jedu nechat vyměnit-tak jsem zvědav,jak to kluci zvládnou-zatím zanechali dobrý dojem-po napíchnutí do zjistil okamžitě a ještě se mi to snažil mechanik vysvětlit. Katalogové číslo jest 717 511 95-cena 1620Kč. Fiat to slevnil-původně nějakých 3500.

Re: Selespeed - únik oleje

PříspěvekNapsal: 09 pro 2011, 09:39
od mr.BSE
taktez sem to menil,ale kvuli jinemu problemu. Neumim si predstavit,jak pres nej muze utect olej ven mimo robota.

Re: Selespeed - únik oleje

PříspěvekNapsal: 09 pro 2011, 12:13
od satelit
Tak už je to hotovo, už je to hotovo !! Zvládli to kluci komplet za 2hodinky ! Celkem drbačka-odpojit konektory,akumulátor ven,držák aku taktáž. Klíč 27 na demontáž toho tlakového akumulátoru. Zpětná montáž a pak to hlavní-diag a kompletní naprogramování funkci selespeedu. Zdá se,že to zvládli na 1 !! Cena vč. materiálu 2733 Kč.Alfi jenom vrní !! 8) 8)

Re: Selespeed - únik oleje

PříspěvekNapsal: 09 pro 2011, 13:32
od mr.BSE
8)