od Hampice » 17 lis 2014, 21:51
Využiju tohoto tématu k vlastnímu dotazu: 1.4 TS 76kW mi dělá následující potíže - poměrně často při přechodu na volnoběh padnou otáčky na 500 a v zápětí vyletí na 1500, pak se to chvíli takhle pohupuje až se to urovná na těch cca 900... Dělá to tak jednou z 5ti případů. Navíc to má, zvláště na volnoběh, bohatou směs (dle smradu a neustále černého výfuku)...Na diag není žádná chyba. Zajímavé na tom ještě je to, že standadně to začne takhle haprovat až po nějaký době, kdy se motor prohřeje. V řešení mám novou váhu vzduchu (i mám pocit, že to chvílema míň jede), lambda je nová, hadice okem bez netěsností. Může to způsobovat taky špatné nastavení škrtící klapky? Mám na mysli mechanicky, na tom dorazu. Když jsem jí před nějakou dobou čistil, tak mi přišlo jako dobrej nápad ten doraz přenastavit tak, že klapka je naprázdno úplně zavřená, až téměř zarvaná do pláště. Uměl by mi někdo poradit, jak správně nastavit ten doraz, aby to pak byl "idle actuator" schopen relevantně ovládat (ideálně, kdyby někdo znal tovární nastavení, v návodech jsem ho nikde nenašel)? Po mechanickém zásahu je "diagreset" samozřejmostí..
Alfa Romeo 164 QV
pár jich předtím ještě bylo