Krokovy motorcek

Vše o benzínech..

Moderátoři: SQMadmin, GIONARDI

Krokovy motorcek

Příspěvekod juro2505 » 30 lis 2010, 22:54

Zdravim, dnes som zalozil novy krokovy motorcek, a volnobeh mi drzi na 4000 otackach. bol som na diagnostike,dali ho aktivovat a nic, proste nereaguje...kde moze byt problem???
juro2505
1,7 twin carb
 
Příspěvky: 94
Registrován: 13 říj 2009, 08:04

Re: Krokovy motorcek

Příspěvekod lukee » 02 led 2011, 22:02

1. je to originální díl?
2. když ho za chodu motoru odpojíš od konektoru, děje se něco?
3. s výměnou motorku volnoběhu bys měl vyčistit i škrtící klapku + komůrky co v ní jsou - je tam napojení větrání ventildeklu a po čase je tam pěkný maras.
4. když ten motorek vyšroubuješ, napojíš na kablík a zapneš zapalování a mrkneš zespod do komory, jak moc je otevřený? Originální díl by měl být cca 1/4 - 1/3 otevřený. Zkus v tomhle stavu i na moment nastartovat, jestli se ta klapka přenastaví.

A dej vědět a můžem hledat dál :mrgreen:
939, 930, 167
Motociclo: Moto Guzzi Stelvio 1200
Uživatelský avatar
lukee
Site Admin
 
Příspěvky: 1589
Registrován: 12 úno 2007, 07:48

Re: Krokovy motorcek

Příspěvekod Erik166 » 12 lis 2012, 16:15

chalani riesim teraz jeden problem s kamaradovou alfou. je to 156 1.8 TS . z nicoho nic zacala sama drzat vysoke otacky.
chalan sundal klapku, celu ju vycistil a poskladal. problem neprestal. poradili mu vymenit krok motorcek, kupil novy a stale to neprestalo.
konkretne to auto moc neochotne pada z otacok a vzdy ostanu vyset na 1500. ked to necham chvilu bezat na mieste tak klesnu na normalnych 880 .
za jazdy ked vyradi rychlost otacky stale drzia na 1500 a neklesnu az kym auto neostane stat.

FES mi neukazal ziadnu chybu, jedina hodnota ktora sa trosku lisila bolo mnozstvo nasavaneho vzduchu.

mam vazne podozrenie na vahu vzduchu. co si o tom myslite vy??
Alfa Romeo 166 2,4JTD 10V 100kW PROGRESSION
Erik166
1,4 TS
 
Příspěvky: 22
Registrován: 11 lis 2012, 13:38
Bydliště: Piešťany SVK

Re: Krokovy motorcek

Příspěvekod lizmen » 12 lis 2012, 16:48

a co lambda sonda? jaký graf ukazuje?
AR 155 1.8 t.s 93 kW, rok. v 93,Alfa romeo 146 1.4,76 kW,r narození 2000.
lizmen
2,0 T
 
Příspěvky: 1045
Registrován: 12 úno 2007, 19:03
Bydliště: Opava-Zlatníky

Re: Krokovy motorcek

Příspěvekod Erik166 » 12 lis 2012, 20:25

graf lambdy som nepozrel :oops: ale mal som tam na vyber len napetie lambdy a potom aky je stav. pisalo ze studená.

myslis ze by to mohla robit aj lambda??
Alfa Romeo 166 2,4JTD 10V 100kW PROGRESSION
Erik166
1,4 TS
 
Příspěvky: 22
Registrován: 11 lis 2012, 13:38
Bydliště: Piešťany SVK

Re: Krokovy motorcek

Příspěvekod lizmen » 13 lis 2012, 19:26

Erik166 píše:graf lambdy som nepozrel :oops: ale mal som tam na vyber len napetie lambdy a potom aky je stav. pisalo ze studená.

myslis ze by to mohla robit aj lambda??

jo hochu,já bych ti mohl vyprávět historky s lambdama,v žádném případě nekupuj levné s aukra nebo jinde....pouze original bosch...moje zkušenosti :koupil jsem levnou z aukra...,napojím s doměním že mi už aute jede lípa nežere jsem z hrůzou zjistil na emisích že jsem neprošel...tak sjem pátral kde je chyba...a ty kurvy z polska měají prohozené dráty na konektoru že vyhřívání je na signálových pinech ,mám dokonce foto můlžu poslat,když jsem to přepojil a napojil na diag lamda nekmitala ale byla nastavena tak aby házela střední hodnotu,což je nějakých 500 mA,problém to vyřešilo až origo Bosch lambda.....na spotřebu a výkon motoru nejčastji je kombinace váha vzduchu,lambda sonda,krokový motorek....(popřípadě jiné mechanické závady např.děravý výfuk před lambdou nebo děravá hadice sání za váhou vzduchu atd...tohjle jsou nejzáváženější problémy s přípravou směsi...(neřeším špatné hodnoty čidel teploty vody nebo špatné kabely či cívky zapalování,mv tom musíš mít jistotu jinak se nepohneš z místa)
AR 155 1.8 t.s 93 kW, rok. v 93,Alfa romeo 146 1.4,76 kW,r narození 2000.
lizmen
2,0 T
 
Příspěvky: 1045
Registrován: 12 úno 2007, 19:03
Bydliště: Opava-Zlatníky

Re: Krokovy motorcek

Příspěvekod Erik166 » 14 lis 2012, 18:44

musim este raz omrknut tu lambdu.

inakn co sa tyka vykonu, auto ide jak ohen, ziadne trhanie ani nic podobne. jedina zavada su tie vyssie otacky po vyradeni rychlosti.
Alfa Romeo 166 2,4JTD 10V 100kW PROGRESSION
Erik166
1,4 TS
 
Příspěvky: 22
Registrován: 11 lis 2012, 13:38
Bydliště: Piešťany SVK

Re: Krokovy motorcek

Příspěvekod Erik166 » 15 lis 2012, 18:23

Takze problem vyrieseny. Pomohla vymena skrtiacej klapky. Motor teraz bezi tak ako ma. :D
Alfa Romeo 166 2,4JTD 10V 100kW PROGRESSION
Erik166
1,4 TS
 
Příspěvky: 22
Registrován: 11 lis 2012, 13:38
Bydliště: Piešťany SVK

Re: Krokovy motorcek

Příspěvekod Hampice » 17 lis 2014, 21:51

Využiju tohoto tématu k vlastnímu dotazu: 1.4 TS 76kW mi dělá následující potíže - poměrně často při přechodu na volnoběh padnou otáčky na 500 a v zápětí vyletí na 1500, pak se to chvíli takhle pohupuje až se to urovná na těch cca 900... Dělá to tak jednou z 5ti případů. Navíc to má, zvláště na volnoběh, bohatou směs (dle smradu a neustále černého výfuku)...Na diag není žádná chyba. Zajímavé na tom ještě je to, že standadně to začne takhle haprovat až po nějaký době, kdy se motor prohřeje. V řešení mám novou váhu vzduchu (i mám pocit, že to chvílema míň jede), lambda je nová, hadice okem bez netěsností. Může to způsobovat taky špatné nastavení škrtící klapky? Mám na mysli mechanicky, na tom dorazu. Když jsem jí před nějakou dobou čistil, tak mi přišlo jako dobrej nápad ten doraz přenastavit tak, že klapka je naprázdno úplně zavřená, až téměř zarvaná do pláště. Uměl by mi někdo poradit, jak správně nastavit ten doraz, aby to pak byl "idle actuator" schopen relevantně ovládat (ideálně, kdyby někdo znal tovární nastavení, v návodech jsem ho nikde nenašel)? Po mechanickém zásahu je "diagreset" samozřejmostí..
Alfa Romeo 164 QV
pár jich předtím ještě bylo
Uživatelský avatar
Hampice
1,9 TD
 
Příspěvky: 172
Registrován: 12 kvě 2012, 22:29
Bydliště: Jesenice u Prahy

Re: Krokovy motorcek

Příspěvekod Dallen » 17 lis 2014, 23:35

Vim, ze sem stim pred par lety bojoval a nakonec to bylo trosicku pootevrene (ale minimalne)
Bussovlimo* 166V6
Ex:156TS
Uživatelský avatar
Dallen
2,0 TS
 
Příspěvky: 342
Registrován: 01 lis 2011, 12:51

Re: Krokovy motorcek

Příspěvekod Hampice » 18 lis 2014, 12:20

Jojo, to už je mi teď taky jasný, že jsem to tím asi pěkně podělal. Teď jde ale o to, jak velkou mezeru tam teda nastavit :roll:
Alfa Romeo 164 QV
pár jich předtím ještě bylo
Uživatelský avatar
Hampice
1,9 TD
 
Příspěvky: 172
Registrován: 12 kvě 2012, 22:29
Bydliště: Jesenice u Prahy

Re: Krokovy motorcek

Příspěvekod .mycTD » 18 lis 2014, 12:26

zkusim a uvidim, ze? :wink:
166V6
Che cosa si può fare...
Uživatelský avatar
.mycTD
zender member
 
Příspěvky: 7556
Registrován: 13 čer 2007, 10:25
Bydliště: 8ЯИ0

Re: Krokovy motorcek

Příspěvekod Hampice » 18 lis 2014, 12:46

Metoda pokus-omyl je samozřejmě cesta, ale těžko se s ní dosáhne optima, protože to není jak ověřit, že zrovna takhle je to správně. Při běhu do toho základního nastavení sahá krokový motorek.
Alfa Romeo 164 QV
pár jich předtím ještě bylo
Uživatelský avatar
Hampice
1,9 TD
 
Příspěvky: 172
Registrován: 12 kvě 2012, 22:29
Bydliště: Jesenice u Prahy

Re: Krokovy motorcek

Příspěvekod lizmen » 18 lis 2014, 18:51

tim štelováním šroubku jsi to pěkně pohnojilpokus se to dát tak jak to bylo (většinou tam je barva zakápnutá)sundej to vyčisti to,na diagu resetuj a jed to projet,všechny režimy,po prvním startu nešlápej na plyn,at si to krokový motorek vyrovná sám ty otáčky,a pak to jed projet,všechny režimy,piánko a pak až do omezovače,po 30 km by se to mělo nastavit,s tím černým výfukem,nevím teda já mám vše cajk a černý výfuk mám taky .... :D a smrad kvůli bohaté směsi to dělá hlavně za studena kdy není ještě zahřáta lambda sonda tutiž jednotka ji ignoruje dokud nezačne při zahřátí fungovat,z toho důvodu valí za studena jednotka bohatou směs...... P.S :Doufám že nemáš koupenou lambdu sondu z aukra nebo nějaký shit za 900 Kč ?jsem to taky předtím koupil a lambda vůbec nefungovala posílala jednotce přesně zlatý střed 500 mV takže jak jsem tam dal origi bosch mám klid....
AR 155 1.8 t.s 93 kW, rok. v 93,Alfa romeo 146 1.4,76 kW,r narození 2000.
lizmen
2,0 T
 
Příspěvky: 1045
Registrován: 12 úno 2007, 19:03
Bydliště: Opava-Zlatníky

Re: Krokovy motorcek

Příspěvekod Hampice » 18 lis 2014, 20:23

Lambdu mám originál NGK, dneska namontovná nová váha Magnetti Marelli a nastavil jsem tam od oka nějakou desetinu škvíru. Nemám po ruce ještě diag, takže svítí kontrolka vstřiku a neni to resetovaný, ale i tak to běži už nepoměrně lépe, vlastně téměř perfektně. Zítra se snad dostanu k diagnostice abych to celé promazal a resetoval a bude to snad už konečně ok... váha debilní..
Alfa Romeo 164 QV
pár jich předtím ještě bylo
Uživatelský avatar
Hampice
1,9 TD
 
Příspěvky: 172
Registrován: 12 kvě 2012, 22:29
Bydliště: Jesenice u Prahy


Zpět na TS & JTS motory (TS & JTS engines)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron