Stránka 2 z 2

Re: tlak v nadrzi

PříspěvekNapsal: 13 kvě 2011, 12:40
od vgliskaj
Včera bolo teplo auto stálo celý deň na slnku a keď som otvoril nádrž tak som počul ako pri odtlakovaní pukajú hadičky či čo to bolo za zvuk, tak som z viečka nádrže vylúpol ten ventil a kašlem na ekológiu. Pri tak vysokom tlaku je možno aj väčšia spotreba.

Re: tlak v nadrzi

PříspěvekNapsal: 13 kvě 2011, 20:13
od Hrnec
vgliskaj píše:Včera bolo teplo auto stálo celý deň na slnku a keď som otvoril nádrž tak som počul ako pri odtlakovaní pukajú hadičky či čo to bolo za zvuk, tak som z viečka nádrže vylúpol ten ventil a kašlem na ekológiu. Pri tak vysokom tlaku je možno aj väčšia spotreba.

Jo i tak to mužeš udělat,ale bude ti smrdět vypařujíci se benzín.

PříspěvekNapsal: 13 kvě 2011, 22:24
od Slíma
ono se ta spotreba zvysi predevsim tim, ze se ten benzin bude vyparovat
a nekouril bych u vicka :mrgreen:

taky muzes mit porad plnou a takovy tlaky tam vznikat nebudou

Re: tlak v nadrzi

PříspěvekNapsal: 13 kvě 2011, 22:39
od zeleznak
tak je fakt ze ja udrzuju nadrz skoro porad plnou a naky psouknuti neresim . .

Re: tlak v nadrzi

PříspěvekNapsal: 19 zář 2011, 20:08
od vgliskaj
No tak som to vyskúšal. Impulz na otvorenie elektroventilu dáva riadiaca jednotka a to len pri vyšších otáčkach, ale len keď svieti kontrolka hladiny paliva. Keď je paliva viac tak žiaden signál nedáva a ventil zostáva zavretý. Čiže, keď idete na rezervu dlhšiu trasu tak by na pumpe nemala byť nádrž natlakovaná výpary ba mali byť vtiahnuté do motora. To len tak keby to niekoho zaujímalo.

Re: tlak v nadrzi

PříspěvekNapsal: 20 zář 2011, 16:48
od Hrnec
Asi to tak nějak bude, ale já tam mám tlak furt a už na to seru.