Stránka 1 z 2

Řídící jednotka výměna... ?

PříspěvekNapsal: 06 bře 2014, 22:09
od Smurf
Další hloupý dotaz pro chytré hlavy. Lze použít řídící jednotka z 2,0 TS na 1,8? Nejde o žádný tuning, ale o výměnu nefunkční za funkční. Dá se to dopasovat? Popřípadě, musí se nahrávat nový soft? Umí to někdo?

Re: Řídící jednotka z 2,0 na 1,8

PříspěvekNapsal: 07 bře 2014, 00:50
od Dallen
Bude to makat :wink:

Re: Řídící jednotka z 2,0 na 1,8

PříspěvekNapsal: 08 srp 2014, 17:26
od Smurf
Nechce se mi zakládat nové téma... Mám problém, alfice (2,0 Ts) si postavila hlavu. Otočím klíčkem, a místo zavrčení čerpadla poblikává kontrolka vstřikování (takový ten červený obrázek trysky) a ve stejném rytmu se ozývá tikot z relé čerpadla, takové klep... klep... klep.... V relátku samotném problém není, spíš v přívodu, nejde tam plynulý impuls pro sepnutí kontaktů, při sepnutí naprudko čerpadlo točí. Alfa předtím jela, otestoval jsem jí po výměně hlavy, mechanicky vše ok, akorát vyhazovala chybu (rozsvítila se kontrolka, ale jelo to, i když hůř), pak najednou přestala jet a už nenastartovala. Je možné, že došlo na krátkou chvíli k přerušení dodávky proudu z baterky, jeden kontakt byl dost bídný, ale to je jen moje doměnka. Auto má navíc imobilizér s alarmem, nevím, jestli je z originál výbavy, nebo dodělávaný. Teď navíc už ani nezhasne kontrolka "code", vypadá to, že je to zablokované. Chci se zeptat, co vše se musí vyměnit, abych mohl použít klíč a řídící jednotku z druhého auta. Mám komplet elektřinu z druhého auta, tak bych to zkusil vyměnit, ale nevím, co všechno, jestli a kde je tam nějaká jednotka imobilizéru spárovaná s klíčem, či jak to vlastně fachčí...
A nebo, je tu někdo z okolí Opavy, Ostravy, kdo by to uměl rozchodit a při jednom odpojit ten alarm, který mi přijde vzhledem k stáří a typu auta akorát jako časovaná bomba s vyhlídkou, kdy se to zas posere... ?

Re: Řídící jednotka výměna... ?

PříspěvekNapsal: 09 srp 2014, 15:23
od Smurf
Nikdo nic???

Re: Řídící jednotka výměna... ?

PříspěvekNapsal: 09 srp 2014, 15:44
od .mycTD
klic je pochopitelne sparovanej s jednotkou imobilizeru a IMO jednotka je vazana na ECU motoru.
pokud sviti CODE, tak to s nejvetsi pravepodobnosti blokuje origo IMO

Re: Řídící jednotka výměna... ?

PříspěvekNapsal: 09 srp 2014, 21:47
od Smurf
A jednotka imo je součástí ECU, nebo je někde zvlášť? Pokud ano, kde ji najdu? Chápu, že někomu můžou tyto otázky přijít banální, ne - li debilní, ale od toho přece fóra jsou, kdybych věděl všechno, nemusím se ptát, že..?! :oops:
To jen pro případ, že by někoho popudilo, že musí tyhle moje kraviny číst...

Re: Řídící jednotka výměna... ?

PříspěvekNapsal: 09 srp 2014, 22:15
od .mycTD
jednotka IMO je zvlast. Je to zluta krabicka nekde vlevo od volantu. Nejlip, kdyz pujdes po kabelu od snimace na spinacce.

Re: Řídící jednotka výměna... ?

PříspěvekNapsal: 09 srp 2014, 22:48
od mr.BSE
nebo černá,nebo šedá... dělali jich víc, než dost.

Re: Řídící jednotka výměna... ?

PříspěvekNapsal: 09 srp 2014, 23:38
od Hampice
Beztak ale pořádně zkontroluj relátka u baterky, hlavně patice a vodiče k nim. Téměř jistě bude problém někde tam.

Re: Řídící jednotka výměna... ?

PříspěvekNapsal: 10 srp 2014, 13:05
od Smurf
Jo, samozřejmě zkouknu všechno, ale u relátek jsem už hrabal, měnil relátka a nepřišel na nic, já vidím problém ve spínacím impulsu, co jde na relé, místo souvislého signálu tam je přerušovaný, bliká v pravidelném intervalu a s ním i kontrolka stříkačky. Jednotku imobilizéru jsem už našel, je pod pojistkovou skříňkou, barva černá se zelenou nálepkou. Tak poměním a uvidí se, každopádně prozatím dík za všechny ohlasy.

Re: Řídící jednotka výměna... ?

PříspěvekNapsal: 10 srp 2014, 14:55
od mr.BSE
immo sice měnit můžeš, ale nezapomeň, že je spárovaný s klíčem a ECU motoru...

Re: Řídící jednotka výměna... ?

PříspěvekNapsal: 10 srp 2014, 15:04
od Dallen
u 156 v podstatě* není.
Jsou zaměnitelné za jiné immoboxy, ale musí být stejného výrobního čísla. Pokud nejsou je třeba zásah do RJ nebo ji vymenit.

Jinak immobox je cernakrabicka s zelenou nalepkou. Je nad pojistkovou skrinkou (tu je treba vytahnout).

Mel jsem stejny projev po GO, ale ted uz si nepamatuju co to bylo za problem. Bud to byl odpojovac paliva, nebo nezapojena RJ (ale to by asi nejelo vubec), pripadne zlomeny kabel k cidlu otacek kliky nebo vacky.
Zacal bych odpojovacem, bo stim sem tehdy saskoval nejvic.

Re: Řídící jednotka výměna... ?

PříspěvekNapsal: 10 srp 2014, 19:47
od Smurf
Odpojovačem máš na mysli "crash" vypínač, co je pod sedadlem?
Čidlo kliky jsem zkusmo vyměnil, bo borec, co to měl dva týdny na "spravení", nakonec akorát napíchnul na čtečku a řekl mi, že čidlo kliky vyměnit a pofičí, a dotáhl mi alfu zpět, že nemá čas a fičí na dovo. Kecal.. :axe:
Jinak, samozřejmě nečekám, že se mi to odkóduje bez spárovaného klíče, já mám to štěstí, že mám celé auto na díly a můžu tudíž přehodit všechno, i s čipem klíče.

Re: Řídící jednotka výměna... ?

PříspěvekNapsal: 10 srp 2014, 21:40
od .mycTD
Klic k new immo by melo stacit prilozit pri startovani tim puvodnim, ne?

Re: Řídící jednotka výměna... ?

PříspěvekNapsal: 10 srp 2014, 23:02
od crashta
Ano, civku lze vyndat a doprstred polozit klic. Pak normalne jede. Pak je varianta v rj obejit immo. Pak uz s tim nejsou problemy...