Variator

Vše o benzínech..

Moderátoři: SQMadmin, GIONARDI

Re: Variator

Příspěvekod lukee » 29 kvě 2012, 09:17

Jedno je jistý - variátor je díl, který se bude k*rvit vždycky, už z principu jeho konstrukce. Tohle jsou pak úkony, kterýma lze tu jeho smrt oddálit. Docela by mě zajímalo, jak jsou ty variátory řešené u JTS - nikdy jsem nikde nečetl, že by někomu JTS nýtovalo jak Twin Spark s vychozeným variátorem :roll: JTS zas měly ale jiný problémy (napínák řetězu).
939, 930, 167
Motociclo: Moto Guzzi Stelvio 1200
Uživatelský avatar
lukee
Site Admin
 
Příspěvky: 1589
Registrován: 12 úno 2007, 07:48

Re: Variator

Příspěvekod lizmen » 29 kvě 2012, 11:19

jisté je taky to,že variátor má vliv na výkon,poznal jsem to když jsem jezdil dva roky se starým vychrchlaným a novým,zvednutí výkonu tak možná až o 35 procent.
AR 155 1.8 t.s 93 kW, rok. v 93,Alfa romeo 146 1.4,76 kW,r narození 2000.
lizmen
2,0 T
 
Příspěvky: 1045
Registrován: 12 úno 2007, 19:03
Bydliště: Opava-Zlatníky

Re: Variator

Příspěvekod lukee » 29 kvě 2012, 15:02

Já jsem propad výkonu nepozoroval, auto stále dalo stovku za nějakých 9 sekund, nicméně zcela určitě to "vytahuje" na volnoběh rozvodový řemen, jak je to bez zátěže volné - info z V-Brothers.
939, 930, 167
Motociclo: Moto Guzzi Stelvio 1200
Uživatelský avatar
lukee
Site Admin
 
Příspěvky: 1589
Registrován: 12 úno 2007, 07:48

Předchozí

Zpět na TS & JTS motory (TS & JTS engines)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron