Variator

Vše o benzínech..

Moderátoři: SQMadmin, GIONARDI

Variator

Příspěvekod ocas » 09 říj 2007, 19:49

Zdravim nevite kde by se dala sehnat v okoli ostravy opravna sada na variator??a zda ji uz nekdo zkousel???predem dik
Alfa Romeo 156 2,0TS 114kw
ocas
1,5 twin carb
 
Příspěvky: 40
Registrován: 10 dub 2007, 18:06
Bydliště: Český Těšín

Re: Variator

Příspěvekod Marek » 10 říj 2007, 05:57

ocas píše:Zdravim nevite kde by se dala sehnat v okoli ostravy opravna sada na variator??a zda ji uz nekdo zkousel???predem dik

Prodá Ti ji jakýkoliv aut. servis FIAT. Cena 120 Kč, číslo ND 71715450.
Musím si najít čas, mám dva motory, kde to chci aplikovat. Zdar
Obrázek
Uživatelský avatar
Marek
3,0V6
 
Příspěvky: 2016
Registrován: 13 úno 2007, 11:02
Bydliště: Ostravsko

Příspěvekod diLucca » 16 led 2008, 23:04

No ako, funguje ta opravna sada?? Aky je priblibzny postup, diiik
Alfa Romeo 33 1.4i.e. Alfa Romeo 146ti 2.0TS Alfa Romeo 75 2.5 V6 QV
Uživatelský avatar
diLucca
1,4 TS
 
Příspěvky: 28
Registrován: 03 kvě 2007, 12:59
Bydliště: Bratislava

Příspěvekod ocas » 17 bře 2008, 21:42

Zdravim menil uz tady nekdo doma si tu opravnou sadu :D nebo nedokazal by mi to nekdo vymenit ruku k dilu pridam :oops: ??
Alfa Romeo 156 2,0TS 114kw
ocas
1,5 twin carb
 
Příspěvky: 40
Registrován: 10 dub 2007, 18:06
Bydliště: Český Těšín

Příspěvekod lizmen » 18 bře 2008, 07:08

ocas píše:Zdravim menil uz tady nekdo doma si tu opravnou sadu :D nebo nedokazal by mi to nekdo vymenit ruku k dilu pridam :oops: ??
nedoporučoval bych to si dělat sám..nech to radši odborníkovi..je tam taková pružina která se časem unaví a nemá už takovou sílu vracet takové ozubené kolečko z variátoru,a ještě tam je jedno teflonové těsnění...minulý týden sme to s mechošem vyměnili a výsledek je stejný jako kdyby sme vyměnili celý variátor...akorát je stím docela dupačka...
AR 155 1.8 t.s 93 kW, rok. v 93,Alfa romeo 146 1.4,76 kW,r narození 2000.
lizmen
2,0 T
 
Příspěvky: 1045
Registrován: 12 úno 2007, 19:03
Bydliště: Opava-Zlatníky

Příspěvekod ocas » 24 bře 2008, 11:50

A nemuzete mi nejakeho dobreho mechanika na ostravsku doporucit:))me prostory a zkusenosti na to asi nebudou stacit.hmm? :?:
Alfa Romeo 156 2,0TS 114kw
ocas
1,5 twin carb
 
Příspěvky: 40
Registrován: 10 dub 2007, 18:06
Bydliště: Český Těšín

Variátor

Příspěvekod Milan166 » 24 bře 2008, 12:21

Zdar chlapci, příští týden se chystám taky na jednu 145 1.8TS s rozhrkaným variátorem. Myslím, že mé prostory a zkušenosti by na to stačit mohly, tak vám pak dám vědět, jak to šlo a na co si dát pozor ... :?:
AR 166 2.5 V6
Milan166
1,7 IE
 
Příspěvky: 65
Registrován: 02 dub 2007, 22:25
Bydliště: Ostrava - Mar. Hory

Re: Variátor

Příspěvekod lizmen » 24 bře 2008, 12:37

Milan166 píše:Zdar chlapci, příští týden se chystám taky na jednu 145 1.8TS s rozhrkaným variátorem. Myslím, že mé prostory a zkušenosti by na to stačit mohly, tak vám pak dám vědět, jak to šlo a na co si dát pozor ... :?:
hlavně zaaretuj váčku bo jak se ti to rozjede tak si v :butthead:
AR 155 1.8 t.s 93 kW, rok. v 93,Alfa romeo 146 1.4,76 kW,r narození 2000.
lizmen
2,0 T
 
Příspěvky: 1045
Registrován: 12 úno 2007, 19:03
Bydliště: Opava-Zlatníky

Variátor

Příspěvekod Milan166 » 03 dub 2008, 22:03

Zdravím pánové. Tak mám za sebou úspěšnou montáž opravné sady variátoru. Je pravda, že se to dá zvládnout i bez přípravku na aretaci vačky, ale jak už zde někdo psal, je to opravdu pěkná dupačka, ani ne tak na ruce, jako spíš na bednu... A proto vám radím, pokud nemáte dost odvahy a hlavně alespoň základní know-how v oblasti funkce rozvodů, rozhodně se do této akce sami nepouštějte, opravdu to není pro každého. Pokud bych to měl dělat každý den, tak se do toho taky moc nepohrnu. :?
AR 166 2.5 V6
Milan166
1,7 IE
 
Příspěvky: 65
Registrován: 02 dub 2007, 22:25
Bydliště: Ostrava - Mar. Hory

Variátory

Příspěvekod Milan166 » 04 dub 2008, 18:48

Tak změna, pánové ... Podařilo se mi dobrat se k vlastním přípravkům na zaaretování vačky, takže kdo bude mít zájem udělat variátor nebo i cokoliv jiného na TS alfinách, není problém, stačí mi napsat do PM a domluvíme se.
AR 166 2.5 V6
Milan166
1,7 IE
 
Příspěvky: 65
Registrován: 02 dub 2007, 22:25
Bydliště: Ostrava - Mar. Hory

Re: Variátory

Příspěvekod lizmen » 28 kvě 2012, 10:25

takže přidám zkušenosti ohledně variátoru,před cca 20 000 tis.byly udělány rozvody a taky nový variátor značky Original Ricambi,dnes sem tam začíná rachotit při startech,at už studených a nebo po zahřátém motoru.nutno podotknout že vliv na výkon to má znatelný,když jsem jezdil s porouchaným tak to nemělo takový tah od těch 3 tisících jako tedka s novým..ted jen budu sledovat kolik ješte najezdím aby byl na výměnu.....
AR 155 1.8 t.s 93 kW, rok. v 93,Alfa romeo 146 1.4,76 kW,r narození 2000.
lizmen
2,0 T
 
Příspěvky: 1045
Registrován: 12 úno 2007, 19:03
Bydliště: Opava-Zlatníky

Re: Variator

Příspěvekod lukee » 28 kvě 2012, 13:37

Problém s variátorem neřeší jen jeho výměna byť i za originální díl ale je třeba tam instalovat i zpětný olejový ventilek - Fiat Barchetta 1.8l měla taky variátor a tento ventil tam měla, do T.S. jej nedali! Ten se vkládá do jednoho olejového kanálku, takže je nutné sundat hlavu. Zabezpečuje to, že tam i po vypnutí motoru zůstane olejový sloupec a variátor tak nebude při příštím startu na suchu. Tuto úpravu mi v zimě nabídli ve V-Brothers na jihu moravy, bo mi to taky řehtalo.
939, 930, 167
Motociclo: Moto Guzzi Stelvio 1200
Uživatelský avatar
lukee
Site Admin
 
Příspěvky: 1589
Registrován: 12 úno 2007, 07:48

Re: Variator

Příspěvekod Dallen » 28 kvě 2012, 13:47

A nechal sis to udělat? Cituji z alfistů

to trochu ztrácí logiku, protože pokud je ventil mezi hlavou a blokem, potom
a) po zastavení motoru stejně vyteče přes ložiska vaček a jeho tlak v hlavě bude roven atmosférickému
b) proti vytečení oleje z variátoru samotíží to beztak nepomůže, protože variátor je dobře utěsněný ocelovým kroužkem
c) ventil sníží průtok oleje do hlavy motoru
EDIT:
u barchetty to má číslo 55181700 je to tam od roku 2003 na ts by to dejme tomu mohlo, ale asi by se musela upravit hlava a blok.
TS to mají taky, ale až od roku 2003
Bussovlimo* 166V6
Ex:156TS
Uživatelský avatar
Dallen
2,0 TS
 
Příspěvky: 342
Registrován: 01 lis 2011, 12:51

Příspěvekod .mycTD » 28 kvě 2012, 13:56

ne, ze bych tomu rozumel ale: kdyz to nema logiku, tak proc to tam od roku 2003 cpali?
166V6
Che cosa si può fare...
Uživatelský avatar
.mycTD
zender member
 
Příspěvky: 7556
Registrován: 13 čer 2007, 10:25
Bydliště: 8ЯИ0

Re: Variator

Příspěvekod Dallen » 28 kvě 2012, 14:42

Pokud je tam upravená hlava a blok tak to už zase může být o něčem jiném. Hlavní problém podle mě je vtom sníženém průtoku oleje do hlavy.
Ale není to z mojí hlavy :mrgreen:
Bussovlimo* 166V6
Ex:156TS
Uživatelský avatar
Dallen
2,0 TS
 
Příspěvky: 342
Registrován: 01 lis 2011, 12:51

Další

Zpět na TS & JTS motory (TS & JTS engines)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron