Grafy z brzdy

Vše o dieselech..

Moderátoři: SQMadmin, GIONARDI

Grafy z brzdy

Příspěvekod sarkan » 04 bře 2008, 21:16

Dopredu chcem upozorniť, že výsledky ladenia sú pre jednotlivé autá veľmi individuálne a údaje o výkone a momente nie sú jediným parametrom kvalitného čiptuningu. Išlo nám o OPTIMÁLNE navýšenie výkonu, nie o to, aby sme motor položili na lopatky, a sním spojku, zotrvák, turbo... Všetky autá, ktoré tu uvidíte, sú po čipe takmer bez dymu (dymivosť porovnateľná s koncernovými TDI-PD bez úpravy), bez zjavného navýšenia tlaku na turbe, či v lište. To znamená, že možno povedať, že približne na tieto hodnoty sa dajú dané motory upraviť bez významného poklesu životnosti.

Tak sa pokúsim hodiť sem pár obrázkov:

1.9JTDm 16v originál Obrázek

a takto to vyzeralo po čipe:

Obrázek

krútiaci moment sme museli obmedziť kôli vibrujúcemu zotrvačníku, ale aj tak dosahuje úctyhodných 360N.m prakticky v celom rozsahu 2100-3800ot/min.
Nárast výkonu je neuveriteľný, ale svoj podiel má na tom aj úprava výfuku. ešte dohodneme s Giom nejaké podrobnosti, a výkon môže ísť ešte o čosi vyššie 8)
Naposledy upravil sarkan dne 04 bře 2008, 21:44, celkově upraveno 3
info@alfatuning.sk - čiptuning výpočtom, alebo dá sa to aj bez dymu
http://www.alfatuning.sk
Uživatelský avatar
sarkan
1,7 16V
 
Příspěvky: 121
Registrován: 14 úno 2008, 20:02

netypická verzia 81kW Euro 3

Příspěvekod sarkan » 04 bře 2008, 21:18

1.9 JTD 81kW mal viac už v základe:

Obrázek

po čipe bol nárast cca 13kW, a 44N.m:
Obrázek
Naposledy upravil sarkan dne 04 bře 2008, 21:24, celkově upraveno 1
info@alfatuning.sk - čiptuning výpočtom, alebo dá sa to aj bez dymu
http://www.alfatuning.sk
Uživatelský avatar
sarkan
1,7 16V
 
Příspěvky: 121
Registrován: 14 úno 2008, 20:02

výborný motor 2.4JTD Euro3 110kW

Příspěvekod sarkan » 04 bře 2008, 21:23

V základe mu pár koníkov chýbalo: Obrázek
obrovská výkonová diera je vizitkou talianskych inžinierov :o

Po čipe sa koníky pomnožili, ale kôli preklzujúcej spojke a vibrujúcemu zotrvačníku sme boli nútení 5x uberať. Výsledok po doladení na dané auto:
Obrázek
info@alfatuning.sk - čiptuning výpočtom, alebo dá sa to aj bez dymu
http://www.alfatuning.sk
Uživatelský avatar
sarkan
1,7 16V
 
Příspěvky: 121
Registrován: 14 úno 2008, 20:02

2.4JTDm 20v Multijet

Příspěvekod sarkan » 04 bře 2008, 21:34

Už v originále zjavne presahoval výrobcom stanovené hodnoty (129kW a 380N.m):
Obrázek

a takto zosilnel po čipe:
Obrázek

Asi po odjazdení 10000km sa menili rozvody, došlo k pochybeniu a následne ku katastrofe:


Obrázek

momentálne Alfa dostáva nové odľahčené dusíkom plnené ventily, tvrdšie ventilové pružiny, nové hydroštely a vahadlá.


Obrázek
Naposledy upravil sarkan dne 13 bře 2008, 20:50, celkově upraveno 2
info@alfatuning.sk - čiptuning výpočtom, alebo dá sa to aj bez dymu
http://www.alfatuning.sk
Uživatelský avatar
sarkan
1,7 16V
 
Příspěvky: 121
Registrován: 14 úno 2008, 20:02

Příspěvekod sarkan » 04 bře 2008, 21:47

Nieviem robiť v exceli :oops: , a preto nedokážem krivky nahádzať do spoločného grafu, kde by sa lepšie porovnávali priebehy. Keby niekto vedel a chcel.... , nech ma kontaktuje. ďakujem a Alfám zdar!
info@alfatuning.sk - čiptuning výpočtom, alebo dá sa to aj bez dymu
http://www.alfatuning.sk
Uživatelský avatar
sarkan
1,7 16V
 
Příspěvky: 121
Registrován: 14 úno 2008, 20:02

Re: 2.4JTDm 20v Multijet

Příspěvekod maosko » 05 bře 2008, 08:35

sarkan píše:Už v originále zjavne presahoval výrobcom stanovené hodnoty (129kW a 380N.m):
Obrázek

a takto zosilnel po čipe:
Obrázek

Asi po odjazdení 10000km sa menili rozvody, došlo k pochybeniu a následne ku katastrofe:


Obrázek

momentálne Alfa dostáva nové odľqahčené dusíkom plnené ventily, tvrdšie ventilové pružiny, nové hydroštely a vahadlá. Po zložení by mala ísť o poznanie lepšie a pôjdem ju potom na novo odladiť. 8)


:eek2: Tak to som zvedavy na tu strelu. :nx: Dufam,ze po oprave si to s tym predajom rozmyslis a nejaky ten cas ju na cestach este "potrapis"!? 8)
Krása & výkon = Alfa Romeo
156 2.4 JTD sportwagon + sarkan's modification
maosko
1.7 TS
 
Příspěvky: 89
Registrován: 05 lis 2007, 15:09
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Re: výborný motor 2.4JTD Euro3 110kW

Příspěvekod maosko » 05 bře 2008, 08:37

sarkan píše:V základe mu pár koníkov chýbalo: Obrázek
obrovská výkonová diera je vizitkou talianskych inžinierov :o

Po čipe sa koníky pomnožili, ale kôli preklzujúcej spojke a vibrujúcemu zotrvačníku sme boli nútení 5x uberať. Výsledok po doladení na dané auto:
Obrázek


Dam to do poriadku a pojdeme na to...doladime a sup na brzdu. 8)
Krása & výkon = Alfa Romeo
156 2.4 JTD sportwagon + sarkan's modification
maosko
1.7 TS
 
Příspěvky: 89
Registrován: 05 lis 2007, 15:09
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvekod sarkan » 23 dub 2008, 20:56

Jedno hraničné nastavenie motora 2.4JTD 110kW pre bežné jazdenie. Dá sa ísť ešte máličko hore s výkonom, ale na úkor životnosti motora. Toto nastavenie je s mierne zvýšenou dymivosťou, zuby na krivke vznikli kôli zámernému obmedzeniu krútiaceho momentu, ani nový zotrvačník neudrží viac, ako 450N.m. Takéto nastavenie chce rozumného vodiča, ktorý nebude na plnom plyne stáť pol hodiny. Obrázek
info@alfatuning.sk - čiptuning výpočtom, alebo dá sa to aj bez dymu
http://www.alfatuning.sk
Uživatelský avatar
sarkan
1,7 16V
 
Příspěvky: 121
Registrován: 14 úno 2008, 20:02

AR156 2.4JTD SW 110kw-->135kw

Příspěvekod maosko » 29 dub 2008, 12:26

Zverejnujem moj graf z merania na vykonovej brzde v ZA zo dna 21.4.2008. 8) Bohuzial sa pocas merania porucal snimac otacok :axe: , preto tam nie je hodnota o krutaku...mal by ale byt priblizne rovnaky, ako mal Radek, t.j. ca.440Nm. Zotrvak netrasie, spojka drzi (ved su nove), dymivost je v norme. 8) Obrázek
Krása & výkon = Alfa Romeo
156 2.4 JTD sportwagon + sarkan's modification
maosko
1.7 TS
 
Příspěvky: 89
Registrován: 05 lis 2007, 15:09
Bydliště: Dubnica nad Váhom

Příspěvekod sarkan » 29 dub 2008, 21:08

A tu môžete vidieť, ako si Radkova Alfa poradila s inými značkami :P

http://pneuteam.ic.cz/alfa156/400mdiesel.htm
info@alfatuning.sk - čiptuning výpočtom, alebo dá sa to aj bez dymu
http://www.alfatuning.sk
Uživatelský avatar
sarkan
1,7 16V
 
Příspěvky: 121
Registrován: 14 úno 2008, 20:02

Spront na 400 M

Příspěvekod Radek156 » 13 kvě 2008, 22:32

[Porovnání ostatních benzínů ze sprintu na 400 m .... jak jim to jezdilo.... http://pneuteam.ic.cz/alfa156/sprint400m2008.gif 8)
Alfa Romeo 156 SW 2,4 1/4 míle 14,2s - 168 km/h
SARKANSOFT www.alfatuning.sk i v ČR - Havlíčkův Brod
Uživatelský avatar
Radek156
1,6 TS
 
Příspěvky: 58
Registrován: 11 dub 2008, 13:18
Bydliště: Havlíčkův Brod , ČR

Re: Grafy z brzdy

Příspěvekod Roman » 29 bře 2010, 11:53

Přidávám svůj graf z brzdy, až bude na novou spojku, bude nový graf
graf1.jpg
Alfa Romeo GT 1,9JTD
tel: 774446965
Uživatelský avatar
Roman
2,0 TS
 
Příspěvky: 304
Registrován: 21 říj 2008, 09:49
Bydliště: Ostrava

Re: Grafy z brzdy

Příspěvekod bjukemen » 26 pro 2011, 17:31

..mam dojem že som tu mal jeden príspevok alebo nie no to je už fuk,škoda že tu nevidmo tie stare grafy nemate ich niekto.?

..tu pridavam svoj graf byvalej alfy 146 jtd seria nemerana iba po chipe...
Přílohy
1.jpg
alfa 156 sw 110kw 2003
bjukemen
1,6 TS
 
Příspěvky: 50
Registrován: 06 čer 2009, 18:06

Re: Grafy z brzdy

Příspěvekod Point » 22 dub 2014, 11:28

DSC03470.JPG
Môj graf chipnutej série 1.9Jtd 85kW
Point
1,4 IE
 
Příspěvky: 3
Registrován: 21 dub 2014, 20:50

Re: Grafy z brzdy

Příspěvekod Point » 22 dub 2014, 11:29

DSC03471.JPG
Point píše:
Příloha DSC03470.JPG je dlouhodobě nedostupná.
Môj graf chipnutej série 1.9Jtd 85kW


Posledné nastavenie..
EGR-Off, KAT+ tlmiče Off, zbytok séria vrátane IC
Point
1,4 IE
 
Příspěvky: 3
Registrován: 21 dub 2014, 20:50

Další

Zpět na TD & JTD motory (TD & JTD engines)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron