Stránka 1 z 2

EGR ventil

PříspěvekNapsal: 03 zář 2008, 20:17
od Mari
Zajímalo by mě,jestli jde EGR vyčistit a jestli ano,tak jak moc složitá operace to je!Než jsem ho zaslepil,tak to nechtělo jet do cca.třech tisíc otáček a hulilo to jako Avia a teď,zhruba po dvou měsících od zaslepení to děla zase opak!Po překročení třech tisíc otáček se rozsvítí kontrolka motoru,přestane akcelerace ale zase to vůbec nekouří!Aby kontrolka zhasla,tak stačí podřadit na trojku nebo dvojku,motor dostane otáčky a je vše tak,jak má být!Kdo ví,tak ať mi poradí!Předem díky všem za poznatky!Ahoj

PříspěvekNapsal: 03 zář 2008, 22:00
od Elba
vycistit se neda a co se tyce zaslepeni je to nouzove reseni,ktere managementu motoru plete hlavu...
dej si tam novy a mas klid...a to ze to stoji nejakou petku se ti za cas vrati na spotrebe..protoze ti to jede hur a vic zere bez nej

PříspěvekNapsal: 05 zář 2008, 09:18
od Pišta
Elba píše:vycistit se neda a co se tyce zaslepeni je to nouzove reseni,ktere managementu motoru plete hlavu...
dej si tam novy a mas klid...a to ze to stoji nejakou petku se ti za cas vrati na spotrebe..protoze ti to jede hur a vic zere bez nej




:o mám opačný názor :o

Pista

PříspěvekNapsal: 05 zář 2008, 11:30
od Elba
jede ti to lepe a mene zere?se zaslepenym ventilem?

PříspěvekNapsal: 05 zář 2008, 12:54
od Pišta
egr ventil je pro motor jen přítěž,je tam jenom kvůli snížení emisí ale opak je pravdou.
mám jtd 77 a zaslepení egru je vlasně nutné,nikomu to nevnucuju ani nevyvracím ale mám čisťoučký olej,mín to kouří,spotřeba je stejná a výkon se naopak zvýší.

PříspěvekNapsal: 05 zář 2008, 13:10
od Elba
no...a ja mel opacnou zkusenost....
tka ja nevim...nebude to kus od kusu? :D
odesel mi egr a kourilo to jak traktor vic to zralo a hur to jelo
dal sem egr a jezdi to jak drak,bez koure s mensi spotrebou.

ten ventil je tam vazne kvuli emisim....ale tim ze vlastne reguluje recirkulaci spalin,tak dosahuje mensi spotreby paliva a vetsiho vykonu.
asi jedina ekologicka vec co pomaha....
narozdil od katalyzatoru a jinych hovadin ubirajicich vykon a zvysujicich spotrebu

PříspěvekNapsal: 05 zář 2008, 13:31
od .mycTD
priklanim se k Pistovi, teple, nehorlave plyny v sani nikdy neprinesou nic pozitivniho

mycTD

PříspěvekNapsal: 05 zář 2008, 13:48
od Elba
taky sem si to myslel....ze ekologicka kravina.....
ale proc to vis kourilo,hur jelo a vic zralo mi nikdo nerekne :D
jediny co me napadlo,ze ja mluvim o multijetu a oni o unijetu.....ale netusim jak zrovna v tomto by se to melo lisit
podle me fyzicky mate pravdu...ze to k nicemu neni....ale pravdepodobne elektronika to vyhodnocuje...a kdyz tam neni prepne pocitac do safe mode...coz je takove nijake nastaveni do strednich hodnot bez interakci cidel
kazdopadne bez toho ventilu to bylo fakt spatny,kdyz byl zaslepeny

PříspěvekNapsal: 05 zář 2008, 14:44
od Sejny
No to je otázka zda se ti seknul v zavřené nebo otevřené poloze... pokud v otevřené tak se nedivím že to dělalo to co dělalo.

PříspěvekNapsal: 05 zář 2008, 15:39
od Mari
Proč to po zaslepení bylo cca.2měsíce v klidu a teď to blbne!Chci trochu svižněji rozjet,ale po překročení třech tis.ot./min se rožne kontrolka motoru a je to jak před tím.Taky by mě zajímalo,porč to do té doby kouří jak sviňa a pak jak to blbne,tak není ani obláček!

Sejny

PříspěvekNapsal: 05 zář 2008, 17:37
od Elba
ale ja ho vyndal a jezdil bez nej....se zaslepenym a bylo to nahouby...navic ta kontrolka na motor svitila porad a nesla zhasnout ani na diagnostice kdyz tam neni.proto to pocitac vyhodnotil jako chybu a jelo to na houby,cmudilo a zralo

PříspěvekNapsal: 11 zář 2008, 19:37
od Lubio
No mě psala diagnostika ze mam erg ventil spatny ale jelo to normlane tak jsem vyhodil na 20 minut baterku vsechno se smazalo a ted je to ok :-)) taky zkusenost

PříspěvekNapsal: 12 zář 2008, 06:55
od Hadislav
Nedávno jsem byl na diagnostice a výpis byl bez závad, ale když jsem o prázdninách vracel ze Švýcarska a na dálnici jsem tomu dával plnou nálož, tak auta za mnou se ztrácela v oblaku dýmu. A to jsem jel přes noc. Myslím, že by to mohl být EGR. Zeptám se ale jinak. Když ho zaslepím, nebudu mít problémy na technické při měření emisí?

Hadislav

PříspěvekNapsal: 12 zář 2008, 13:10
od Elba
No to budes mit kazdopadne.....ten egr je tam hlavne kvuli emisim.
Takze kdyz ho zaslepis usetris za novy a ziskany obolus muzes dat tomu panovi na emisich,aby jsi prosel :D

PříspěvekNapsal: 13 zář 2008, 00:44
od yan.ko
Ale bacha at to neni v primem prenosu :finga: :finga: :finga: