EGR ventil

Vše o dieselech..

Moderátoři: SQMadmin, GIONARDI

EGR ventil

Příspěvekod Mari » 03 zář 2008, 20:17

Zajímalo by mě,jestli jde EGR vyčistit a jestli ano,tak jak moc složitá operace to je!Než jsem ho zaslepil,tak to nechtělo jet do cca.třech tisíc otáček a hulilo to jako Avia a teď,zhruba po dvou měsících od zaslepení to děla zase opak!Po překročení třech tisíc otáček se rozsvítí kontrolka motoru,přestane akcelerace ale zase to vůbec nekouří!Aby kontrolka zhasla,tak stačí podřadit na trojku nebo dvojku,motor dostane otáčky a je vše tak,jak má být!Kdo ví,tak ať mi poradí!Předem díky všem za poznatky!Ahoj
AR156 sw 1.9 Jtd r.v.01,104kw
Mari
1.7 TS
 
Příspěvky: 86
Registrován: 17 úno 2007, 23:37
Bydliště: Ženklava

Příspěvekod Elba » 03 zář 2008, 22:00

vycistit se neda a co se tyce zaslepeni je to nouzove reseni,ktere managementu motoru plete hlavu...
dej si tam novy a mas klid...a to ze to stoji nejakou petku se ti za cas vrati na spotrebe..protoze ti to jede hur a vic zere bez nej
Uživatelský avatar
Elba
knihovník
 
Příspěvky: 1889
Registrován: 01 čer 2008, 16:31
Bydliště: Heart of Europe

Příspěvekod Pišta » 05 zář 2008, 09:18

Elba píše:vycistit se neda a co se tyce zaslepeni je to nouzove reseni,ktere managementu motoru plete hlavu...
dej si tam novy a mas klid...a to ze to stoji nejakou petku se ti za cas vrati na spotrebe..protoze ti to jede hur a vic zere bez nej




:o mám opačný názor :o
Síla
Rychlost
Temperament
Krása
To je moje Alfa..156 JTD
Uživatelský avatar
Pišta
1,9 TD
 
Příspěvky: 196
Registrován: 16 bře 2007, 16:16
Bydliště: Opava

Pista

Příspěvekod Elba » 05 zář 2008, 11:30

jede ti to lepe a mene zere?se zaslepenym ventilem?
Uživatelský avatar
Elba
knihovník
 
Příspěvky: 1889
Registrován: 01 čer 2008, 16:31
Bydliště: Heart of Europe

Příspěvekod Pišta » 05 zář 2008, 12:54

egr ventil je pro motor jen přítěž,je tam jenom kvůli snížení emisí ale opak je pravdou.
mám jtd 77 a zaslepení egru je vlasně nutné,nikomu to nevnucuju ani nevyvracím ale mám čisťoučký olej,mín to kouří,spotřeba je stejná a výkon se naopak zvýší.
Síla
Rychlost
Temperament
Krása
To je moje Alfa..156 JTD
Uživatelský avatar
Pišta
1,9 TD
 
Příspěvky: 196
Registrován: 16 bře 2007, 16:16
Bydliště: Opava

Příspěvekod Elba » 05 zář 2008, 13:10

no...a ja mel opacnou zkusenost....
tka ja nevim...nebude to kus od kusu? :D
odesel mi egr a kourilo to jak traktor vic to zralo a hur to jelo
dal sem egr a jezdi to jak drak,bez koure s mensi spotrebou.

ten ventil je tam vazne kvuli emisim....ale tim ze vlastne reguluje recirkulaci spalin,tak dosahuje mensi spotreby paliva a vetsiho vykonu.
asi jedina ekologicka vec co pomaha....
narozdil od katalyzatoru a jinych hovadin ubirajicich vykon a zvysujicich spotrebu
Uživatelský avatar
Elba
knihovník
 
Příspěvky: 1889
Registrován: 01 čer 2008, 16:31
Bydliště: Heart of Europe

Příspěvekod .mycTD » 05 zář 2008, 13:31

priklanim se k Pistovi, teple, nehorlave plyny v sani nikdy neprinesou nic pozitivniho
166V6
Che cosa si può fare...
Uživatelský avatar
.mycTD
zender member
 
Příspěvky: 7556
Registrován: 13 čer 2007, 10:25
Bydliště: 8ЯИ0

mycTD

Příspěvekod Elba » 05 zář 2008, 13:48

taky sem si to myslel....ze ekologicka kravina.....
ale proc to vis kourilo,hur jelo a vic zralo mi nikdo nerekne :D
jediny co me napadlo,ze ja mluvim o multijetu a oni o unijetu.....ale netusim jak zrovna v tomto by se to melo lisit
podle me fyzicky mate pravdu...ze to k nicemu neni....ale pravdepodobne elektronika to vyhodnocuje...a kdyz tam neni prepne pocitac do safe mode...coz je takove nijake nastaveni do strednich hodnot bez interakci cidel
kazdopadne bez toho ventilu to bylo fakt spatny,kdyz byl zaslepeny
Uživatelský avatar
Elba
knihovník
 
Příspěvky: 1889
Registrován: 01 čer 2008, 16:31
Bydliště: Heart of Europe

Příspěvekod Sejny » 05 zář 2008, 14:44

No to je otázka zda se ti seknul v zavřené nebo otevřené poloze... pokud v otevřené tak se nedivím že to dělalo to co dělalo.
AR 75 2.0TS Black.... Vůz mafiána

Alfa 33 1,7 16V Sport QV Black Na hlínách a s klímou.... R.I.P
Uživatelský avatar
Sejny
1.7 TS
 
Příspěvky: 87
Registrován: 28 lis 2007, 03:21
Bydliště: near Tišnov

Příspěvekod Mari » 05 zář 2008, 15:39

Proč to po zaslepení bylo cca.2měsíce v klidu a teď to blbne!Chci trochu svižněji rozjet,ale po překročení třech tis.ot./min se rožne kontrolka motoru a je to jak před tím.Taky by mě zajímalo,porč to do té doby kouří jak sviňa a pak jak to blbne,tak není ani obláček!
AR156 sw 1.9 Jtd r.v.01,104kw
Mari
1.7 TS
 
Příspěvky: 86
Registrován: 17 úno 2007, 23:37
Bydliště: Ženklava

Sejny

Příspěvekod Elba » 05 zář 2008, 17:37

ale ja ho vyndal a jezdil bez nej....se zaslepenym a bylo to nahouby...navic ta kontrolka na motor svitila porad a nesla zhasnout ani na diagnostice kdyz tam neni.proto to pocitac vyhodnotil jako chybu a jelo to na houby,cmudilo a zralo
Uživatelský avatar
Elba
knihovník
 
Příspěvky: 1889
Registrován: 01 čer 2008, 16:31
Bydliště: Heart of Europe

Příspěvekod Lubio » 11 zář 2008, 19:37

No mě psala diagnostika ze mam erg ventil spatny ale jelo to normlane tak jsem vyhodil na 20 minut baterku vsechno se smazalo a ted je to ok :-)) taky zkusenost
AR 166 2.4 JTD "01" 608 306 012
Uživatelský avatar
Lubio
1.7 TS
 
Příspěvky: 81
Registrován: 21 úno 2007, 17:30
Bydliště: Brno

Příspěvekod Hadislav » 12 zář 2008, 06:55

Nedávno jsem byl na diagnostice a výpis byl bez závad, ale když jsem o prázdninách vracel ze Švýcarska a na dálnici jsem tomu dával plnou nálož, tak auta za mnou se ztrácela v oblaku dýmu. A to jsem jel přes noc. Myslím, že by to mohl být EGR. Zeptám se ale jinak. Když ho zaslepím, nebudu mít problémy na technické při měření emisí?
EX 146 1,6TS, současnost 156SW 2,4JTD
Uživatelský avatar
Hadislav
1,9 TD
 
Příspěvky: 198
Registrován: 31 bře 2007, 13:34
Bydliště: Brno

Hadislav

Příspěvekod Elba » 12 zář 2008, 13:10

No to budes mit kazdopadne.....ten egr je tam hlavne kvuli emisim.
Takze kdyz ho zaslepis usetris za novy a ziskany obolus muzes dat tomu panovi na emisich,aby jsi prosel :D
Uživatelský avatar
Elba
knihovník
 
Příspěvky: 1889
Registrován: 01 čer 2008, 16:31
Bydliště: Heart of Europe

Příspěvekod yan.ko » 13 zář 2008, 00:44

Ale bacha at to neni v primem prenosu :finga: :finga: :finga:
Uživatelský avatar
yan.ko
2,5 V6
 
Příspěvky: 1579
Registrován: 13 úno 2007, 14:04
Bydliště: doma

Další

Zpět na TD & JTD motory (TD & JTD engines)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 návštevníků

cron