Netáhne odspoda

Vše o dieselech..

Moderátoři: SQMadmin, GIONARDI

Netáhne odspoda

Příspěvekod hermansk » 06 říj 2008, 22:30

Ahoj všem,

jsem tu novej a rád připojím nové téma.
Mám problém se svým mazlikem 156SW 2,4JTD,r.v.2002.Jedná se o to, že asi tak měsíc a půl řeším se Štěpánem z Prahy(spec. na diagnostiku) "proč mi to netáhne od spoda". Teď jsem nasadil novej regul.tlaku turba(byl už načatej-nedržel max. podtlak), jinak váhu a termostat mám taky nový.Filtry jsou měněný před 2měsíci, včetně rozvodů.
Včera jsme měli rozdělaný turbo na šroubky....vypadá pěkně, lopatky celý v supr stavu, naklápění taky funguje lehce, jen jsme naměřili větší axial.vůli(0,2mm).

Má někdo prosím podobnou zkušenost a poradí co s tím? Dík
TommyH
hermansk
1,4 IE
 
Příspěvky: 13
Registrován: 06 říj 2008, 22:23

Příspěvekod pandiesel » 07 říj 2008, 09:10

zkus to chipnout. mam 147 85kw jtd a chip mě to vyřešil.. táhne od spoda až do nekonečna
Uživatelský avatar
pandiesel
1.7 TS
 
Příspěvky: 83
Registrován: 07 říj 2008, 08:21
Bydliště: Zlín

Příspěvekod .mycTD » 07 říj 2008, 10:52

vy naftari ovsem mate o nekonecnu trochu zkreslene predstavy :lol:
166V6
Che cosa si può fare...
Uživatelský avatar
.mycTD
zender member
 
Příspěvky: 7556
Registrován: 13 čer 2007, 10:25
Bydliště: 8ЯИ0

Příspěvekod hermansk » 07 říj 2008, 13:25

...jenže nechci to nechávat chipnout dokud nebude vše ok. A tento jev, že netáhne od spoda(do 2500ot/min je to skoro mrtvý....ani moc nejde se s tím rozjíždět do kopce) je náhodný.
TommyH
hermansk
1,4 IE
 
Příspěvky: 13
Registrován: 06 říj 2008, 22:23

Příspěvekod pandiesel » 07 říj 2008, 16:16

jj mámé to zkreslený to donekonečna, ale benzín patří do zapalovačů. nic proti benzínu, každému sedí něco jineho, někdo jezdí i na plyn a pak mu to auto začne hořet a jelikož má 147 držák palubovky z magnésia tak to nikdo neuhasí:-) viz má ex 147:-)
Uživatelský avatar
pandiesel
1.7 TS
 
Příspěvky: 83
Registrován: 07 říj 2008, 08:21
Bydliště: Zlín

Příspěvekod yan.ko » 07 říj 2008, 16:35

Cipnout - tomu teda rikam rada ;o)

Co kourivost v nizkych otackach a vzduchovy filtr? V norme a cisty?
Uživatelský avatar
yan.ko
2,5 V6
 
Příspěvky: 1579
Registrován: 13 úno 2007, 14:04
Bydliště: doma

Příspěvekod hermansk » 07 říj 2008, 19:01

Vše je v normě....vzduch.filtr je nedávno měněnej.
TommyH
hermansk
1,4 IE
 
Příspěvky: 13
Registrován: 06 říj 2008, 22:23

Příspěvekod lizmen » 07 říj 2008, 19:08

jaké jsou tlaky válců?co lambda?
AR 155 1.8 t.s 93 kW, rok. v 93,Alfa romeo 146 1.4,76 kW,r narození 2000.
lizmen
2,0 T
 
Příspěvky: 1045
Registrován: 12 úno 2007, 19:03
Bydliště: Opava-Zlatníky

Příspěvekod hermansk » 07 říj 2008, 19:13

Lambda u JTD??Vše bylo měřeno diagnostikou a bylo to ok....žádná chyba.


lizmen píše:jaké jsou tlaky válců?co lambda?
TommyH
hermansk
1,4 IE
 
Příspěvky: 13
Registrován: 06 říj 2008, 22:23

Příspěvekod hondar » 08 říj 2008, 08:49

A co ucpaný kat...??? Může být načatá vložka katu a při přejíždění nerovností by se mohla vlivem otřesů stát málo průchozí....
hondar
1,4 IE
 
Příspěvky: 2
Registrován: 12 bře 2008, 11:30
Bydliště: Most

Příspěvekod hermansk » 08 říj 2008, 09:06

To jsme zkoušeli včera....a taky nee.Příští tejden to asi dám Vencovi na Bohdalec.
TommyH
hermansk
1,4 IE
 
Příspěvky: 13
Registrován: 06 říj 2008, 22:23

Příspěvekod yan.ko » 08 říj 2008, 13:35

hermansk píše:Lambda u JTD??Vše bylo měřeno diagnostikou a bylo to ok....žádná chyba.


lizmen píše:jaké jsou tlaky válců?co lambda?

Mno ono to nemusi vyhodit rovnou chybu - muze to byt jen zminka, ze sledovany parametr je mimo rozsah.

Ale pokud nemas pricpane sani ani vyfuk, tlaky ve valcich v poradku, auto nekouri, vaha vzduchu a EGR ventil v cajku, tak uz mne napada jen jestli ti neprokluzuje spojka :? :|
Uživatelský avatar
yan.ko
2,5 V6
 
Příspěvky: 1579
Registrován: 13 úno 2007, 14:04
Bydliště: doma

Příspěvekod hermansk » 08 říj 2008, 13:55

No právě, že pokud je vše zapojeno jak má, tak trošku kouří(do černa).Jak testnout jestli to není spojkou?

Ale pokud nemas pricpane sani ani vyfuk, tlaky ve valcich v poradku, auto nekouri, vaha vzduchu a EGR ventil v cajku, tak uz mne napada jen jestli ti neprokluzuje spojka :? :|[/quote]
TommyH
hermansk
1,4 IE
 
Příspěvky: 13
Registrován: 06 říj 2008, 22:23

Příspěvekod hermansk » 08 říj 2008, 13:57

Kolik si bere Venca155 za hoďku?....zítra se mu ozvu a začnu to řešit přes něj.
TommyH
hermansk
1,4 IE
 
Příspěvky: 13
Registrován: 06 říj 2008, 22:23

Příspěvekod yan.ko » 08 říj 2008, 15:42

hermansk píše:No právě, že pokud je vše zapojeno jak má, tak trošku kouří(do černa).Jak testnout jestli to není spojkou?

Ale pokud nemas pricpane sani ani vyfuk, tlaky ve valcich v poradku, auto nekouri, vaha vzduchu a EGR ventil v cajku, tak uz mne napada jen jestli ti neprokluzuje spojka :? :|
Pokud kouri (do cerna) aniz bys nejak vice slapal na pedal, spalujes prilis bohatou smes. Ted je otazka, jestli je v ni malo vzduchu, nebo prilis paliva. Nesnazil se to auto cipovat uz nekdo pred tebou? Je mapa v ridici jednotce original?
Uživatelský avatar
yan.ko
2,5 V6
 
Příspěvky: 1579
Registrován: 13 úno 2007, 14:04
Bydliště: doma

Další

Zpět na TD & JTD motory (TD & JTD engines)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků