Stránka 1 z 1

vstriky JTD a DIY test vstrikovacu

PříspěvekNapsal: 27 bře 2011, 21:43
od yan.ko
Dneska jsem se jal otestovat vstrikovace na svojim kocaru ...

Obrázek

Az se do toho budete nekdo poustet, NEZAPOMENTE ucpat vyvody na te prepadove hadicce, at si nepocintate naftou motor jako ja. Nenapadlo me, ze by se tam mohla nejaka nafta tlacit, no vypada to ze je ten prepad spolecny i pro cerpadlo.

PříspěvekNapsal: 27 bře 2011, 22:06
od Slíma
FORZAAA: tady jasne vidis, ze rozperu ma uplne kazdej :wink:
jenom ty ne

Re: vstriky JTD a DIY test vstrikovacu

PříspěvekNapsal: 27 bře 2011, 22:16
od yan.ko
No jasne, kdo nema rozperu, jako by nebyl. Ale vazne, udela za malo penez hodne muziky.

A nespamuj mi tu ...

Re: vstriky JTD a DIY test vstrikovacu

PříspěvekNapsal: 28 bře 2011, 14:36
od Italian
Kde se dá koupit rozpěra a ta pěkná modrá hadice sání?

Re: DIY test vstrikovacu JTD

PříspěvekNapsal: 28 bře 2011, 14:49
od yan.ko
Rozperka treba u Chevrona, hadice sani u me ;-)

Re: vstriky JTD a DIY test vstrikovacu

PříspěvekNapsal: 21 čer 2011, 20:21
od sarkan
A jak ten test dopadnul?

Re: vstriky JTD a DIY test vstrikovacu

PříspěvekNapsal: 21 čer 2011, 22:41
od yan.ko
Jeden vstrik na vymenu (na vratce dvakrat tolik paliva co na dalsich vstrikovacich).

PříspěvekNapsal: 21 led 2013, 10:37
od Slíma
yan.ko píše:
stepa píše:pro Yan.ko: jo tak...aha tak jsem to špatně pochopil já....a ještě bych mel jednu otázku. serie 103 a 110 unijet mají jiné vstřiky než 100kw....pokud je hlava motoru stejná i vysokotlaké čerpadlo a nevím co všechno ještě, dalo by se při výměně bezpečně zvýšit výkon? A jestli můžu ještě jednu otázku: když odstraním KAT z výfuku zlepší se reakce na plyn...spoustu lidí mi řeklo že je to naprosto bezpečný (sarkan,radek156) ale jeden automechanik mi řekl že tím zvýším tlakový spad před i za turbem a že se mi budou jinak vyplachovat válce motoru. Prostě že s tím výrobce počítal a že to není dobrý pro motor. mohl by jsi mi říct svůj názor...díky moc 8)

Ano vstrikovace jsou jine. 103 a 110kW maji vice (6 vs. 5) mensich (0,165 vs. 0,185) otvoru v trysce, takze dokazi vstriknout vice lepe rozpraseneho paliva v kratsim case. Beze zmeny ostatnich parametru motoru to zvysi vykon jen drobne. Vetsiho prutoku trysek vyuzijes hlavne s vetsim turbem.

2.4 10V 100kW CF2 CR-IPS19-ZEREAK10S-BOSCH 0 445 110 002 DSLA145P763 5x0,185
2.4 10V 103kW 10/2001 -> CR-IPS19-ZEREK10S-BOSCH 0 445 110 119 DSLA144P1295 6x0,165
2.4 10V 103kW -> 10/2001 CR-IPS19-ZEREK10S-BOSCH 0 445 110 068 DSLA144P1021 6x0,165
2.4 10V 110kW CR-IPS19-ZEREK10S-BOSCH 0 445 110 119 DSLA144P1295 6x0,165
2.4 20V 120kW CR-IPL17-ZEREK10S-Bosch 0 445 110 111 DLLA148P1221 6x0,150
2.4 20V 129kW CR-IPL17-ZEREK10S-Bosch 0 445 110 111 DLLA148P1221 6x0,150

Snizenim zpetneho tlaku ve vyfukovem potrubi u turbomotoru vyplach valcu jen zlepsis. Nevyhodou odstraneni katu je mozna vetsi kourivost, ponevadz saze nemaji kde dohoret a leti rovnou ven kominem. Kourivost (bohatost smesi) se ovsem da vyladit v software ridici jednotky.



a jak je to se vstrikama na jtdm 1.9 ?
nejakej tuning moznej?

Re: vstriky JTD a DIY test vstrikovacu

PříspěvekNapsal: 21 led 2013, 15:59
od yan.ko
je

nicmene nejslabsim prvkem mas ted (po spojce) turbo, takze vstriky bych neresil.