Moderátoři: SQMadmin, GIONARDI
Elba píše:ze by spatne cidlo teploty motoru?
ridici jednotka si mysli,ze je motor teply a nedava takovou bohatou smes coz v techto teplotach nema sanci chytit zrejme.
To ale asi neporesis ruzna cidla bez diagnostiky....tam to zjistis asi nejlepe
John píše:Jen takový dotaz, startuješ se spojkou? Já mám vyzkoušeno, že při -10°C a nižších teplotách je to už nutnost, protože jinak motor na sekundu chytne, ale odpor oleje v převodovce motor okamžitě zadusí. Při dalších pokusech o start bez spojky motor už jen točí a zalijí se svíčky. Takže při nízkých teplotách startuju vždy se spojkou a pouštím ji nejdřív za 10 s až se motor ustálí, pokud ji pustím hned, motor má opět snahu se udusit. Takže řešení je změnit olej v převodovce z 80W90 na 75W90, jak prosté :-)
John píše:No bez spojky.... co ted?
John píše:Nejlépe mít k dispozici originální klíč na svíčky s ráčnou. Vymontuj box vzduch. filtru, šikmé vzpěry po stranách motoru a ke svíčkám se dostaneš v pohodě. práce max. na 20 min.
Vysušit svíčky lze ještě tak, že vyndáš "15" pojistku u relé palivové pumpy, najdeš ji za baterií pod čelním oknem, (jsou tam relé dvě, jedno z nich má pojistku) a dlouze zastartuješ s plným plynem.
Zpět na Boxer motory (Boxer engines)
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků