Stránka 1 z 3
Zimaaa, nejde nahodit motor
Napsal:
02 led 2009, 14:24
od Kuba
Čau, tak před 2 dny sme s autem normáně jeli a pod 2 dnech naskočil motor tak že sem musel pri startovani pridat plyn a po nastartovani to kolisalo od 600 do 1200 otacek a motor se na plnej plyn vytocil jen do 1200otacek a chcipl. Dobil sem baterku a furt nic motor toci ale proste nenaskoci. Přes noc tu bejvvá -19°C . Cim to muze bejt ,? Diky
Napsal:
11 led 2009, 20:23
od Kuba
Napsal:
11 led 2009, 20:28
od Elba
ze by spatne cidlo teploty motoru?
ridici jednotka si mysli,ze je motor teply a nedava takovou bohatou smes coz v techto teplotach nema sanci chytit zrejme.
To ale asi neporesis ruzna cidla bez diagnostiky....tam to zjistis asi nejlepe
Napsal:
11 led 2009, 20:53
od Kuba
Elba píše:ze by spatne cidlo teploty motoru?
ridici jednotka si mysli,ze je motor teply a nedava takovou bohatou smes coz v techto teplotach nema sanci chytit zrejme.
To ale asi neporesis ruzna cidla bez diagnostiky....tam to zjistis asi nejlepe
Včera sem to zkousel bylo -5 dobil baterku nastrikal startovaci sprej a na prvni pokus to trosku skytlo ale pak vubec ani prd...
Napsal:
11 led 2009, 21:26
od John
Jen takový dotaz, startuješ se spojkou? Já mám vyzkoušeno, že při -10°C a nižších teplotách je to už nutnost, protože jinak motor na sekundu chytne, ale odpor oleje v převodovce motor okamžitě zadusí. Při dalších pokusech o start bez spojky motor už jen točí a zalijí se svíčky. Takže při nízkých teplotách startuju vždy se spojkou a pouštím ji nejdřív za 10 s až se motor ustálí, pokud ji pustím hned, motor má opět snahu se udusit. Takže řešení je změnit olej v převodovce z 80W90 na 75W90, jak prosté :-)
Napsal:
11 led 2009, 21:32
od Kuba
John píše:Jen takový dotaz, startuješ se spojkou? Já mám vyzkoušeno, že při -10°C a nižších teplotách je to už nutnost, protože jinak motor na sekundu chytne, ale odpor oleje v převodovce motor okamžitě zadusí. Při dalších pokusech o start bez spojky motor už jen točí a zalijí se svíčky. Takže při nízkých teplotách startuju vždy se spojkou a pouštím ji nejdřív za 10 s až se motor ustálí, pokud ji pustím hned, motor má opět snahu se udusit. Takže řešení je změnit olej v převodovce z 80W90 na 75W90, jak prosté :-)
No bez spojky.... co ted?
Napsal:
11 led 2009, 21:48
od RV147
Jde tam benzín ? Pumpy nemaj rádi mráz (teda u mý 75).
Napsal:
11 led 2009, 21:51
od Kuba
RV147 píše:Jde tam benzín ? Pumpy nemaj rádi mráz (teda u mý 75).
mel by ale nevim jak to jinak zjistit
Napsal:
11 led 2009, 23:31
od John
No bez spojky.... co ted?
[/quote]
vysuš svíčky a zkus to znova, se spojkou
Napsal:
11 led 2009, 23:39
od Kuba
John píše:No bez spojky.... co ted?
vysuš svíčky a zkus to znova, se spojkou
[/quote]
a je nejakej figl na rychli a bezbolestny vyndani svicek ?
Napsal:
12 led 2009, 00:00
od Elba
to snad neni potreba ani susit ne?to za par hodin uschne ty svicky samo
Napsal:
12 led 2009, 00:05
od John
Nejlépe mít k dispozici originální klíč na svíčky s ráčnou. Vymontuj box vzduch. filtru, šikmé vzpěry po stranách motoru a ke svíčkám se dostaneš v pohodě. práce max. na 20 min.
Vysušit svíčky lze ještě tak, že vyndáš "15" pojistku u relé palivové pumpy, najdeš ji za baterií pod čelním oknem, (jsou tam relé dvě, jedno z nich má pojistku) a dlouze zastartuješ s plným plynem.
Napsal:
12 led 2009, 00:24
od Kuba
John píše:Nejlépe mít k dispozici originální klíč na svíčky s ráčnou. Vymontuj box vzduch. filtru, šikmé vzpěry po stranách motoru a ke svíčkám se dostaneš v pohodě. práce max. na 20 min.
Vysušit svíčky lze ještě tak, že vyndáš "15" pojistku u relé palivové pumpy, najdeš ji za baterií pod čelním oknem, (jsou tam relé dvě, jedno z nich má pojistku) a dlouze zastartuješ s plným plynem.
Ouki, díky, zítra zkusím
Napsal:
12 led 2009, 20:15
od Kuba
tak zkoušel sem a tim točením bez ty pojistky sem vybil baterku
... ale problem bude i v baterce, dal sem ji nabijet a nabila se za 4hodiny to je divny ta baterka ma 62Ah a je stará 5 let VARTA
Napsal:
13 led 2009, 18:51
od Kuba
nejde furt