Stránka 2 z 3

PříspěvekNapsal: 14 led 2009, 02:15
od Elba
co zacit poradnou baterkou? :?:

PříspěvekNapsal: 14 led 2009, 02:31
od Sejny
Tady v baterce problém neni... moje 33 startovala v mrazech i s dead baterkou kdy pokud by nechytila na první pokus tak další jedině po dobití. Prostě svíčky ven a usušit pořádně... nejlíp ještě opucovat hadrem elektrody a izolátor. Mezi tím ještě protočit pořádně motor s odpojeným snímačem otáček aby se vyčistil. Dále by bylo záhodno projet blikací diag podle návodu který jsem sem dával, nejlíp ale vzít multimetr a změřit odpory teplotních čidel a porovnat s převodní tabulkou zda hodnoty sedí při aktuální teplotě. Pak bych i pro zychr změřil potenciometr váhy vzduchu... mě se na podzim studenou 33 s odpojenou váhou nepovedlo nastartovat a uchlastala se přitom pokusu.... Prostě ptaním se na netu a zbytečnýma pokusama o strart se to samo nespraví :wink:

Re: Zimaaa, nejde nahodit motor

PříspěvekNapsal: 15 led 2009, 21:45
od Kuba
tak na to nemam nástroje ani zkušenosti takže zkusim asi ty svíčky a baterku, akdyž to nepujde tak servis :(

Re: Zimaaa, nejde nahodit motor

PříspěvekNapsal: 15 led 2009, 22:10
od Marek
Začni baterkou, stačí zvýšený odběr, klesne Ti napětí a indučka z nízkého nejede dobře.
Ideální je analogový, nebo dobrý digitální měřák připojený k baterii na sledování poklesu napětí. Baterka by se Ti měla nabíjet 1/10 kapacity po dobu 10 hodin minimálně ta obyč.nabíječkách. Pokud už to je nabíječka s lepší nabíjecí charakteristikou, stačí méně času. Další věc je ta, že studenou baterku nenabiješ. Ideální je ji vzít domů na noc, ráno šoupnout na nabíječku, po nabití zkontrolovat hladinu elektrolytu a doplnit des.vodou a jít nasadit do provozu. Během následného užívání dojde k promísení elektrolytu.

Re: Zimaaa, nejde nahodit motor

PříspěvekNapsal: 15 led 2009, 22:17
od Kuba
nabíjela se právě jen 4 hodiny takze asi tam bude problem... a je bezudrzbova nic tam neleju

Re: Zimaaa, nejde nahodit motor

PříspěvekNapsal: 16 led 2009, 10:06
od Marek
Kromě gelových a ev.OPTIMY bezúdržbové neexistují. Myšleno údržba ve smyslu kontroly elektrolytu. Některé mají více, jiné méně dokonalé technologie ke snížení úniku par při nabíjení, ale většinou jde sundat víčka, nebo celé víko a hladinu doplnit. Baterii lze nabíjet i ve vozidle, ale je zapotřebí nastavit na začátku nižší - oživovací proud, který ji prohřeje a připraví ke klasickému nabíjení. Jinak pokud zůstane vybitá baterie v mrazu, díky snížení hustoty elektrolytu u vybité baterie, dojde k jejímu nevratnému poškození.

Re: Zimaaa, nejde nahodit motor

PříspěvekNapsal: 18 led 2009, 20:16
od Kuba
Mame tam Varta silver dynamic 62Ah, dneska sem to nejak zkousel a furt proste nic svicky suchy al kdyz vypojim cerpadlo benzinu dyl startuju a pak zapojim a startuju tak cejtim dost bezin, cim to ? :( :(

Re: Zimaaa, nejde nahodit motor

PříspěvekNapsal: 19 led 2009, 19:03
od Kuba
Dneska sem koupil baterku, zkusil sem postup vypojeni pojistky cerpadla aby se vysusily svicky pak zapojil a motor chvilema skoro chytil ale nenaskocil :(

Re: Zimaaa, nejde nahodit motor

PříspěvekNapsal: 24 led 2009, 12:58
od Kuba
:hm: ? No a jeste bych rád věděl kde je palivovej filtr:) ? THX

Re: Zimaaa, nejde nahodit motor

PříspěvekNapsal: 24 led 2009, 16:49
od Sejny
Je na řidičově straně auta zespod jakoby za kolem....

Re: Zimaaa, nejde nahodit motor

PříspěvekNapsal: 30 led 2009, 19:02
od Kuba
Tak první svíčka kterou sem dneska vyndal je uplně černá a zbytek sem eště nevyndal protože sem se knim nedostal ale mate tu fotky pred a po vycisteni moc tohovidet neni

http://ukazto.com/?id=7903188&klic=aya5sYCS&overall=1

PříspěvekNapsal: 30 led 2009, 20:05
od .mycTD
hmm, videt toho fakt moc neni :mrgreen:

Re: Zimaaa, nejde nahodit motor

PříspěvekNapsal: 31 led 2009, 14:33
od Kuba

Re: Zimaaa, nejde nahodit motor

PříspěvekNapsal: 31 led 2009, 17:04
od Sejny
Ne, patří tam tyhle: http://www.svickyngk.cz/zapalovaci-svicky/ngk-pfr6b/ To je radosti co? :P

Re: Zimaaa, nejde nahodit motor

PříspěvekNapsal: 01 úno 2009, 19:02
od John
Kuba: pravděpodobně tam budou fungovat i obyčejné BP6ES, které jsou určené pro 8V boxery, ale já používám v 16V výhradně orig platinové PFR6B a se starty nemám nikdy problémy ani v mrazech. Naopak s třibodovými a čtyřbodovými svíčkami v 16V boxerech jsou zkušenosti špatné, nevydrží více než 1000 km, v 8v boxerech chodí v pohodě. Kdyby jsi náhodou chtěl ušetřit a koupit platinové od Brisku za cca 200 Kč/kus, tak ruce pryč.