Moderátoři: SQMadmin, GIONARDI
Gardelone píše:Já mám taky zvednutou spotřebu.. zhruba 11 litrů.. A to není jízda po městě.. je spíš kombinovaná.. Co na to říkáte? A styl jízdy.. neříkám, že jsem svatoušek, ale teďka na to fakt nešlapu..
Gardelone píše:nevím jak to zjistím?
lizmen píše:Gardelone píše:nevím jak to zjistím?
zajeed na diagnostiku.....
ryb píše:Pánové mám stejný problem se spotřebou, který řeším už rok a stále žádný prokazatelný výsledek. Vyměnil jsem snad už všechno od svíček, kabelů, filtrů, lambdu, krokový motorek ... Čidlo teploty vody je OK. ŘJ = 0chyb. Teď jsem se zaměřil na váhu vzduchu. Z manuálu vím, že mezi pinem 2 a 3 má být cca 400ohm, já naměřil 544ohm, což je evidentně špatně. Ale zajímalo by mě, co má měřák ukazovat, pokud začnu pohybovat rukou těmi "dvířky" místo vzduchu. Mě se to z těch 544 ohm začne zvyšovat na 840 a pak klesat dost pilovitě až na 35 ohm a pak při úplně otevřených "dvířkách" to ještě vyběhne na 320 ohm. Nevíte jak to má chodit ? Může to být příčina ?
Je zajímavé, že auto jede normálně, žádná "díra" v plynu až do omezovače. Jen jde cítit z výfuku nespálenej benzín - prostě bohatá směs. Ještě jsem zapoměl, je to na 155 1.8 TS 8V.
Díky za každou radu.
ryb píše:To je dobré odůvodnění, ale já to auto mám od r.2001 a nikdy taková spotřeba nebyla. Jezdím pořád stejně a poslední rok se mi dlouhodobá průměrná spotřeba desetinku po desetince zvedá. Spotřebu mezi tankováním někdy radši ani nepočítám. Ale hlavně smrdí benzín z výfuku, na emisích procházím s odřenýma ušima a to "cinkání drobných mincí z výfuku" mě taky se.. Jestli máš odvahu, zkus to změřit tak jako já a dej vědět jak ti to chodí. Neznáš někoho kdo s tím má zkušenosti? Co se ptám mechaniků v okolí, tak každý umí vyměnit lambdu, svíčky, tlumiče a podobně, ale z tohoto mají strach.
ryb píše:To cikání bylo jen obrazně, to se tak říká, že ti cinkají peníze z výfuku, že to žere Katalizátor je ještě vcelku, není rozpadený. Zatím. Ale jestli to nespravím tak jednou to lapne v katu a pak ho doopravdy jen vysypu
Potřeboval bych vědět co bych na té váze vzduchu měl naměřit za odpor. Jestli se má zvedat nebo klesat a v jakém průběhu. Nevěřím, že to tady někdo už nezkoušel.
ryb píše:Pánové mám stejný problem se spotřebou, který řeším už rok a stále žádný prokazatelný výsledek. Vyměnil jsem snad už všechno od svíček, kabelů, filtrů, lambdu, krokový motorek ... Čidlo teploty vody je OK. ŘJ = 0chyb. Teď jsem se zaměřil na váhu vzduchu. Z manuálu vím, že mezi pinem 2 a 3 má být cca 400ohm, já naměřil 544ohm, což je evidentně špatně. Ale zajímalo by mě, co má měřák ukazovat, pokud začnu pohybovat rukou těmi "dvířky" místo vzduchu. Mě se to z těch 544 ohm začne zvyšovat na 840 a pak klesat dost pilovitě až na 35 ohm a pak při úplně otevřených "dvířkách" to ještě vyběhne na 320 ohm. Nevíte jak to má chodit ? Může to být příčina ?
Je zajímavé, že auto jede normálně, žádná "díra" v plynu až do omezovače. Jen jde cítit z výfuku nespálenej benzín - prostě bohatá směs. Ještě jsem zapoměl, je to na 155 1.8 TS 8V.
Díky za každou radu.
Zpět na Boxer motory (Boxer engines)
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků