Alfa romeo 145 1.4 boxer

Vše o boxerech..

Moderátoři: SQMadmin, GIONARDI

Re: Alfa romeo 145 1.4 boxer

Příspěvekod jirik » 01 úno 2014, 20:55

natrubky cistim ocelakem na vrtacce :-) je to hned a dukladne :-) taky se vyplati priplatit za lepsi stahovaci pasky.
jirik
2,0 TS 16V
 
Příspěvky: 453
Registrován: 20 říj 2013, 17:19

Re: Alfa romeo 145 1.4 boxer

Příspěvekod lukero » 02 úno 2014, 11:53

Ahoj . Tak , ono to je jednoduché , když je dobrý vercajk . Jen když to člověk nikdy nedělal , tak by to nerad nějak spackal , jelkož nový motor už bych asi nesehnal , a hlavně by to pak převýšilo hodně cenu vozu , i když alfičku si cením nad zlato 8) :D
lukero
1,4 TS
 
Příspěvky: 22
Registrován: 29 pro 2012, 16:14

Re: Alfa romeo 145 1.4 boxer

Příspěvekod Mara » 13 črc 2017, 20:35

VÝMĚNA ROZVODOVÝCH ŘEMENŮ ROZVODU MOTORU. Pro motor Boxer 8v - Odpojte svorku akumulátoru (-). Odstraňte chladič pro chlazení motoru. Odstraňte potrubí pro nasávání vzduchového filtru. Odpojte kabely od zapalovacích svíček a vyndejte zapalovací svíčky 1. Zkontrolujte časování motoru. 1. Odšroubujte příslušné upínací šrouby a matice, a odmontujte hnací řemen hydraulického čerpadla a hnací řemen alternátoru a vodního čerpadla 2. Odšroubujte šrouby řemenice a sundejte řemenici vodního čerpadla 3. Odšroubujte upínací šrouby a odstraňte kryty rozvodových řemenů 4. Uvolněte upínací matici pravého řemenu kladky, a zatlačte na vodicí kladku, abyste získali proti zatížení pružiny a blokaci upínací matice. 5. Vyjměte pravý rozvodový řemen nejprve z řemenice vačkového hřídele a potom z řemenice klikového hřídele. Opakujte výše uvedený postup pro vyjmutí levého řemene. 1. Otočte vačkový hřídel tak, aby zub a dva zářezy vnitřního ozubení bylo vidět přes speciální otvor na zadním krytu. Otočte jednotku klikového hřídele, na zářez "T" aby byl na setrvačníku zarovnán s pevnou značkou. 1. Nasaďte levý rozvodový řemen. UPOZORNĚNÍ: Klínový řemen se připevňuje pomocí řemenového pohonu oproti napnutým napínačům. Uvolněte matici, která upevňuje napínací kladku tak, aby mohla vyvíjet tlak zatlačený pružinou na řemen, a potom utáhněte matici. 2. Uvolněte matici upevnění napínače řemene tak, aby mohla vyvíjet tlak zatlačený pružinou na řemen, a potom utáhněte matici. 1. Otáčejte pravým vačkovým hřídelem, dokud zub a dvě přilehlé značky frézované na rozvodovém kolečku budou vidět přes speciální otvor na zadním krytu. Otočte klikovou hřídel tak, aby se píst na válci č. 1 dostal do horní úvratě ve zdvihovém zdvihu. 1. Namontujte pravý rozvodový řemen. 2. Uvolněte matici upevnění napínače řemene tak, aby mohla vyvíjet tlak zatlačený pružinou na řemen a pak utáhněte matici. POZOR: Řemenice má tendenci odvrátit se od korekce, protože vačkový hřídel interaguje s přívodním ventilem válce č. 3. Z tohoto důvodu použijte speciální rohatkový klíč pro udržení řemenice ve správné poloze pro montáž řemene. Několikrát otáčejte klikovým hřídelem ve směru otáčení, aby se řemeny dostaly do konečné polohy. 1. Zkontrolujte časování motoru. Otočte kruhovým hřídelem o 90 ° ve směru otáčení, dokud není zářez "●" na setrvačníku zarovnán s pevnou značkou. 1. Uvolněte matici napínací kladky pravé ruky a poté ji utáhněte na stanovený točivý moment. Otočte klikovým hřídelem o 360 ° ve směru otáčení, dokud není zářez "●" na setrvačníku zarovnán s pevnou značkou. Postupujte podle pokynů uvedených v části utahování levého napínače řemenu. VAROVÁNÍ Během této operace nevyvíjejte tlak na napínač řemene, aby nedošlo ke změně zatížení. Po dokončení popsaných operací zkontrolujte, zda se časové značky shodují.
Mara
1,4 IE
 
Příspěvky: 3
Registrován: 10 úno 2013, 13:05

Předchozí

Zpět na Boxer motory (Boxer engines)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron