Napsal: 04 led 2010, 13:19
cuhane, spotreba je dana jinym stylem jizdy. proste s tim jezdis pomaleji, bo podvedome citis, ze to auto* holt pri zatezi tolik nevydrzi
www.squadramoravia.com
http://squadramoravia.com/diskuze/
cuhan píše::o Mimo jiné,není v tom motor od Forda ale Aston Martin, přesněji řečeno půlka v12ky
cuhan píše::o Mimo jiné,není v tom motor od Forda ale Aston Martin, přesněji řečeno půlka v12ky
Ladin164QV píše:cuhan píše::o Mimo jiné,není v tom motor od Forda ale Aston Martin, přesněji řečeno půlka v12ky
A ted tu o Karkulce
hyde21 píše:No neviem ale ja by som tu ST220 az tak nehanil
Ma to naozaj spickovy duratec V6 motor s krasnym zatahom, krasnym zvukom, ako velke plus by som bral ze to ma bezudrzbovu rozvodovu retaz namiesto mizereho remena (ako napr na alfackych V6 motoroch ... ) a aj spotreba nebude isto taka vysoka ako pri busso 3.0 V6 24V.
A ta ST220 ako celok na to ze je to predokolka a pokial viem tak bez samosvoru, ma vyborne jazdne vlastnosti a velmi tuhy podvozok. A vzhlad samotneho auta tiez nie je zly. Samozrejme ked mal pred tym clovek 166, bude mu ten interier ST220 pripadat asi mierne strohy a 20 rokov pozadu, ale ja osobne by som napr moju 166 za ST220 menil hned
Samozrejme ale keby som mal 166 po facelifte s 3.2V6 motorom a 6kvalt, nejaky rocnik 2005-06 a do toho TI packet a Q2, to by bolo zasa tiez nieco ine
Slíma píše:opakovani matka moudrosti: fordem tam, vlakem zpet
mr.BSE píše: jsem si všimnul toho nosníku
Slíma píše:opakovani matka moudrosti: fordem tam, vlakem zpet
forzaGTA píše:mr.BSE píše: jsem si všimnul toho nosníku
Takový problémy s fordovýma nosníkama řeší tahle věc