2.0T V6 vs. Blow off ventil

Vše o šestihrnkách :)..

Moderátoři: SQMadmin, GIONARDI

Re: 2.0T V6 vs. Blow off ventil

Příspěvekod yan.ko » 20 pro 2013, 14:08

jirik píše:ostatne urcite se shodneme ze nez presouvat hloupou MAF kaqmkoli v sacim traktu je jednoduzsi converze na MAP snimani že? :-D

Jo no :D
Bohuzel moje ME 2.1 v GTV 3.0V6 MAP nema, takze to budu muset nejak skoulet s vahou.
Obrázek Alfa Romeo Perfection
Uživatelský avatar
yan.ko
2,5 V6
 
Příspěvky: 1579
Registrován: 13 úno 2007, 14:04
Bydliště: doma

Re: 2.0T V6 vs. Blow off ventil

Příspěvekod jirik » 20 pro 2013, 14:32

tak jinou jednotku... jinak mereni hezke... ale 15°C je malo... zus to vlete az bude 30°C :-)

jinak kdyz valce nestaci.... :-D
Přílohy
11012013370.jpg
11012013370.jpg (49.83 KiB) Zobrazeno 8072 krát
jirik
2,0 TS 16V
 
Příspěvky: 453
Registrován: 20 říj 2013, 17:19

Re: 2.0T V6 vs. Blow off ventil

Příspěvekod yan.ko » 20 pro 2013, 14:38

jasne, no na leto mam letni soft a privstrik WM :wink:

Slusna těchnika :D U racecaru bych do jine ridici jednotky sel, tady u tohodle vikendoveho funcaru ne, to uz by bylo moc velke harakiri
Obrázek Alfa Romeo Perfection
Uživatelský avatar
yan.ko
2,5 V6
 
Příspěvky: 1579
Registrován: 13 úno 2007, 14:04
Bydliště: doma

Re: 2.0T V6 vs. Blow off ventil

Příspěvekod jirik » 20 pro 2013, 14:51

prave ze jednotkou by to melo zacit... vsechny tyhle veci okolo jako posouvani MAF, privstrik WM atd... to vse se pak da lepe vyuzit a ridit... nehlede na bezpeci motoru :-)
jirik
2,0 TS 16V
 
Příspěvky: 453
Registrován: 20 říj 2013, 17:19

Příspěvekod Slíma » 20 pro 2013, 15:09

u racekcharu jo, ale u nedelni je to zbytecny, to ma yanko recht

vypada to, ze ste slusne postizeni voba :mrgreen:
.. infiammare rullo
.. enflammer rouleau
Uživatelský avatar
Slíma
3.2 V6 purple :-)
 
Příspěvky: 5420
Registrován: 15 bře 2008, 01:23
Bydliště: BRNO (převážně)

Re: 2.0T V6 vs. Blow off ventil

Příspěvekod jirik » 20 pro 2013, 15:15

to je opravdu vec nazoru :-) obycena piggi stoji do 6tis kč a umi toho hodně :-) tzn pokud si chci hrat s motorem tak to delam poradne :-)
jirik
2,0 TS 16V
 
Příspěvky: 453
Registrován: 20 říj 2013, 17:19

Re: 2.0T V6 vs. Blow off ventil

Příspěvekod yan.ko » 20 pro 2013, 15:38

Posli nejaky link, mrknu se. Na GTV prijde jen rotrex a lehce (0,5-1bar) vzduchu. Takze bude potreba jen upgradnout vahu a jinak zadne skopiciny s cim by si nemela poradit seriova ME 2.1 (samozrejme s upravenym softem).
Obrázek Alfa Romeo Perfection
Uživatelský avatar
yan.ko
2,5 V6
 
Příspěvky: 1579
Registrován: 13 úno 2007, 14:04
Bydliště: doma

Re: 2.0T V6 vs. Blow off ventil

Příspěvekod jirik » 20 pro 2013, 15:42

http://shop.ecumaster.cz/index.php?rout ... duct_id=58

tuhle mam ja... :-) neco z vypisu "dovednosti:

•four 16x16 side tables (fuel map,two PWM tables, ignition table),
•8 Correctiontables 16x1,
•2 independent switchable map sets ,
•possibility modification of one analogue signal,
•4 analogueinputs,
•inbuilt Data Flash – possibility of logging without connected PC,
•battery voltage monitoring ,
•support of frequency output air flow meter (possibility of signal modification) 17Hz-4kHz,
•support VR and Hall effect crank sensors together with ignition modules pulse. Device supportbothsingle ended and differential signals,
•supports a lot of crank trigger patterns :60-2, 36-2, 36-1, Multitooth, Ignition Modules and more,
•support of waste gate valve,
•output for 4 saturated injectors ("full group"),
•ON/OFF parametricoutput,
•automatic conversion of MAP to MAF with the use of the learning algorithm,
•launch control,
•road dyno,
•possibility individual calibration of each analogue sensors – device displayed values with correct units,
•free firmware update – new crank trigger patterns and new functionality,
•fuel Implant mode –possibility of drive injectors in standalone mode (batch fire),
•USB communication no additional interface needed,
•24 months warranty.
jirik
2,0 TS 16V
 
Příspěvky: 453
Registrován: 20 říj 2013, 17:19

Re: 2.0T V6 vs. Blow off ventil

Příspěvekod yan.ko » 20 pro 2013, 16:02

Za ty prachy celkem sympaticke. No pokukoval jsem po megasquirtu a dyiefi. Ale to az na dalsi projekt az slima vymekne :wink:
Obrázek Alfa Romeo Perfection
Uživatelský avatar
yan.ko
2,5 V6
 
Příspěvky: 1579
Registrován: 13 úno 2007, 14:04
Bydliště: doma

Re: 2.0T V6 vs. Blow off ventil

Příspěvekod jirik » 20 pro 2013, 16:06

pokud nekoupis MS3 a k tomu dataloger tak je to jednotka vcelku k nicemu :-( (mysleno za ty penize)

ja si pujcuji z prace externi dataloging a muzu rict ze celkem povedena vec pro doladeni motoru :-)
jirik
2,0 TS 16V
 
Příspěvky: 453
Registrován: 20 říj 2013, 17:19

Příspěvekod Slíma » 20 pro 2013, 16:07

...no uz jsem premyslel koupit nejakou kastli a....

ale ted musim jit pit, takze pokud nezapomenu, doplanuju* to potom :?:
.. infiammare rullo
.. enflammer rouleau
Uživatelský avatar
Slíma
3.2 V6 purple :-)
 
Příspěvky: 5420
Registrován: 15 bře 2008, 01:23
Bydliště: BRNO (převážně)

Re: 2.0T V6 vs. Blow off ventil

Příspěvekod yan.ko » 20 pro 2013, 16:20

ted koukam, ze je to jen pro 4 valce, nestrika sekvencne a nepisou jake zapalovani to podporuje
Obrázek Alfa Romeo Perfection
Uživatelský avatar
yan.ko
2,5 V6
 
Příspěvky: 1579
Registrován: 13 úno 2007, 14:04
Bydliště: doma

Re: 2.0T V6 vs. Blow off ventil

Příspěvekod jirik » 20 pro 2013, 16:35

jirik
2,0 TS 16V
 
Příspěvky: 453
Registrován: 20 říj 2013, 17:19

Re: 2.0T V6 vs. Blow off ventil

Příspěvekod yan.ko » 20 pro 2013, 16:44

Lepsi :D skoda ze ta nedali i ty kontrolery pro lambdu dva
Obrázek Alfa Romeo Perfection
Uživatelský avatar
yan.ko
2,5 V6
 
Příspěvky: 1579
Registrován: 13 úno 2007, 14:04
Bydliště: doma

Re: 2.0T V6 vs. Blow off ventil

Příspěvekod jirik » 20 pro 2013, 16:46

duvod? :-)
jirik
2,0 TS 16V
 
Příspěvky: 453
Registrován: 20 říj 2013, 17:19

PředchozíDalší

Zpět na V6 motory (V6 engines)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron