Stránka 2 z 4

Re: 2.0T V6 vs. Blow off ventil

PříspěvekNapsal: 01 úno 2013, 15:45
od theminson
Já osobně jsem měl problém pouze s tím, že se jednalo o pružinovej blow off. Ten bych si na auto už nikdy nedal. Samotnej podtlak z komory za klapkou ho neotevřel a tak to musel trošku dotlačit i přetlak mezi klapkou a turbem. Když jsem dal o něco slabší pružinu (zkoušel jsem jich asi 15 s různejma podložkama atp.) tak už se zase hůř dovíral a při volnoběhu nasával falešnej vzduch. Ideální je membránovej, kterýmu stačí menší podtlak a krásně otevírá, ovšem známej měl HKS (nevím jestli origo) a dělalo mu to bordel, jelikož open loop ventil nepustí vzduch zpátky před turbo, s čímž ŘJ nepočítá a tím pak chybí vzduch kterej prošel přes váhu, ale už nikdy nedošel do válců......blbnul mu volnoběh a celej chod byl zvláštní. Zkoušeli se jiný váhy, ale nakonec to vyřešil až origo bosh membránovej ventil s close loop.

Re: 2.0T V6 vs. Blow off ventil

PříspěvekNapsal: 19 pro 2013, 10:19
od Gardelone
Ciaooo všem!!! Jak dopadly instalace? Jsou nějaké nové zkošenosti? :-)

Re: 2.0T V6 vs. Blow off ventil

PříspěvekNapsal: 19 pro 2013, 17:39
od jirik
jak psal theminson ... u auta jenz ma MAF senzor je blow hloupost... u MAP senzoru to je jedno..

osobne bych vzduch ze sani pri zavrene klapce prepustil do vyfuku pred turbo,,, spolu s posunutym predstihem a davkou paliva to umi zazraky (ano mluvim o ALS)

Re: 2.0T V6 vs. Blow off ventil

PříspěvekNapsal: 19 pro 2013, 18:00
od yan.ko
Tak vyvest blowoff do vzduchu u auta s vahou vzduchu je hloupost, nicmene se muze vyvest zpet pred turbo (za vahu), anebo lepe umistit vahu za blow off ventil do tlakoveho okruhu.

ALS neznam, co to je?

Re: 2.0T V6 vs. Blow off ventil

PříspěvekNapsal: 19 pro 2013, 18:21
od jirik
umistit vahu do tlak. okruhu pokud predtim byla pred turbem neni mozne (z hlediska mereni teploty vzduchu)

ALS: Anti lag system , je system pouzivajici zejmena zavodni vozy, vyuziva horeni smesi pred turbem a tim padem navyseni teploty ve svodech která má hlavní vliv na roztáčení dmychadla.

Re: 2.0T V6 vs. Blow off ventil

PříspěvekNapsal: 19 pro 2013, 18:39
od yan.ko
jirik píše:umistit vahu do tlak. okruhu pokud predtim byla pred turbem neni mozne (z hlediska mereni teploty vzduchu)

proc by nebylo? HFM5 vahy vzduchu maji termistor, ktery se podili i na vypoctu vahy vzduchu

jirik píše:ALS: Anti lag system

Jo anti lag, to reknu hned :D

Re: 2.0T V6 vs. Blow off ventil

PříspěvekNapsal: 20 pro 2013, 11:17
od jirik
jaste, ale ten termistor m taky urcite rozsah... a ono je rozdil 30°C a 120°C... nehlede na to ze klapka se musi otevirat podtlakem, pokud ji budes otevirat tlakem bzduchu bude pulzovat...

Re: 2.0T V6 vs. Blow off ventil

PříspěvekNapsal: 20 pro 2013, 11:33
od yan.ko
Bavim se uz o 'novejsi' generaci vah. Ty uz nemaj klapku, ale zhaveny dratek.

Rozsah termistoru je slusny,
MAF teplota.jpg

a s decentnim chladicem ta teplota pres 60 stupnu nepujde.

Re: 2.0T V6 vs. Blow off ventil

PříspěvekNapsal: 20 pro 2013, 13:16
od jirik
pokud i klasickou MAF vahu ak pises das do vysokotlakeho okruhu tak nebude funhovat... leda by jsi ji upravil korekce v ecu..

sam sis odpovedel grafem... uznej sam, vzduch za turbem ma bezne pres 120°C ak ted motor pozna akou ma teplotu kdyz termistor uz od neakych 50°C dava nulovy odpor :-)

EDIT: nevim kolikrat jsi meril teplotu v sani ale muzu ti rict ze u 90% aut si muzes o 60°C nechat zdat ;-)

Re: 2.0T V6 vs. Blow off ventil

PříspěvekNapsal: 20 pro 2013, 13:36
od yan.ko
jirik píše:pokud i klasickou MAF vahu ak pises das do vysokotlakeho okruhu tak nebude funhovat... leda by jsi ji upravil korekce v ecu..

Jde to a docela dobre. Samozrejme muze byt potreba par uprav. pohledej Blow Through MAF setup

jirik píše:sam sis odpovedel grafem... uznej sam, vzduch za turbem ma bezne pres 120°C ak ted motor pozna akou ma teplotu kdyz termistor uz od neakych 50°C dava nulovy odpor :-)

Jasne ze ne hned za turbo, ale az za intercooler. Vlastne az nejakam pred klapu. Tam jsem pres 60 nikdy nevidel a to tlacim HODNE.

Meri to dobre (byt jsem teda presel na mereni v MAP)
MAF teplota 2.jpg

Re: 2.0T V6 vs. Blow off ventil

PříspěvekNapsal: 20 pro 2013, 13:56
od jirik
ja se teda pri mereni na valcove brzde u seriovych aut pod 60°C dostanu malokdy... pokud brzdim motor na motorove brzde kde mam k dispozici externi chladici system, dokazu se dostat i na hodnoty kolem 20°C (toho v aute nedosahnes nikdy.)

co to je hodne? u 200sx jsem tlacil 1.7bar a bez pouziti CO2 sem se nedostal pod 70°C.......

Re: 2.0T V6 vs. Blow off ventil

PříspěvekNapsal: 20 pro 2013, 14:00
od jirik
nejake fotoz z meho mereni teplot.

Re: 2.0T V6 vs. Blow off ventil

PříspěvekNapsal: 20 pro 2013, 14:00
od jirik
a jeste jedna...

Re: 2.0T V6 vs. Blow off ventil

PříspěvekNapsal: 20 pro 2013, 14:04
od jirik
ostatne urcite se shodneme ze nez presouvat hloupou MAF kaqmkoli v sacim traktu je jednoduzsi converze na MAP snimani že? :-D

Re: 2.0T V6 vs. Blow off ventil

PříspěvekNapsal: 20 pro 2013, 14:06
od yan.ko
Brzda pekna, ale to je presne proc nemam valcove brzdy rad - stacionarne neuchladis.

moje 1.9JTD
Mereni v terenu (venkovni teplota 15°C

boost.jpg
x - otacky motoru, y - tlak v sani (absolutne)


temperature.jpg
x - tlak v sani, y - teplota vzduchu v sani (MAP)