Stránka 3 z 4

Re: 2.0T V6 vs. Blow off ventil

PříspěvekNapsal: 20 pro 2013, 14:08
od yan.ko
jirik píše:ostatne urcite se shodneme ze nez presouvat hloupou MAF kaqmkoli v sacim traktu je jednoduzsi converze na MAP snimani že? :-D

Jo no :D
Bohuzel moje ME 2.1 v GTV 3.0V6 MAP nema, takze to budu muset nejak skoulet s vahou.

Re: 2.0T V6 vs. Blow off ventil

PříspěvekNapsal: 20 pro 2013, 14:32
od jirik
tak jinou jednotku... jinak mereni hezke... ale 15°C je malo... zus to vlete az bude 30°C :-)

jinak kdyz valce nestaci.... :-D

Re: 2.0T V6 vs. Blow off ventil

PříspěvekNapsal: 20 pro 2013, 14:38
od yan.ko
jasne, no na leto mam letni soft a privstrik WM :wink:

Slusna těchnika :D U racecaru bych do jine ridici jednotky sel, tady u tohodle vikendoveho funcaru ne, to uz by bylo moc velke harakiri

Re: 2.0T V6 vs. Blow off ventil

PříspěvekNapsal: 20 pro 2013, 14:51
od jirik
prave ze jednotkou by to melo zacit... vsechny tyhle veci okolo jako posouvani MAF, privstrik WM atd... to vse se pak da lepe vyuzit a ridit... nehlede na bezpeci motoru :-)

PříspěvekNapsal: 20 pro 2013, 15:09
od Slíma
u racekcharu jo, ale u nedelni je to zbytecny, to ma yanko recht

vypada to, ze ste slusne postizeni voba :mrgreen:

Re: 2.0T V6 vs. Blow off ventil

PříspěvekNapsal: 20 pro 2013, 15:15
od jirik
to je opravdu vec nazoru :-) obycena piggi stoji do 6tis kč a umi toho hodně :-) tzn pokud si chci hrat s motorem tak to delam poradne :-)

Re: 2.0T V6 vs. Blow off ventil

PříspěvekNapsal: 20 pro 2013, 15:38
od yan.ko
Posli nejaky link, mrknu se. Na GTV prijde jen rotrex a lehce (0,5-1bar) vzduchu. Takze bude potreba jen upgradnout vahu a jinak zadne skopiciny s cim by si nemela poradit seriova ME 2.1 (samozrejme s upravenym softem).

Re: 2.0T V6 vs. Blow off ventil

PříspěvekNapsal: 20 pro 2013, 15:42
od jirik
http://shop.ecumaster.cz/index.php?rout ... duct_id=58

tuhle mam ja... :-) neco z vypisu "dovednosti:

•four 16x16 side tables (fuel map,two PWM tables, ignition table),
•8 Correctiontables 16x1,
•2 independent switchable map sets ,
•possibility modification of one analogue signal,
•4 analogueinputs,
•inbuilt Data Flash – possibility of logging without connected PC,
•battery voltage monitoring ,
•support of frequency output air flow meter (possibility of signal modification) 17Hz-4kHz,
•support VR and Hall effect crank sensors together with ignition modules pulse. Device supportbothsingle ended and differential signals,
•supports a lot of crank trigger patterns :60-2, 36-2, 36-1, Multitooth, Ignition Modules and more,
•support of waste gate valve,
•output for 4 saturated injectors ("full group"),
•ON/OFF parametricoutput,
•automatic conversion of MAP to MAF with the use of the learning algorithm,
•launch control,
•road dyno,
•possibility individual calibration of each analogue sensors – device displayed values with correct units,
•free firmware update – new crank trigger patterns and new functionality,
•fuel Implant mode –possibility of drive injectors in standalone mode (batch fire),
•USB communication no additional interface needed,
•24 months warranty.

Re: 2.0T V6 vs. Blow off ventil

PříspěvekNapsal: 20 pro 2013, 16:02
od yan.ko
Za ty prachy celkem sympaticke. No pokukoval jsem po megasquirtu a dyiefi. Ale to az na dalsi projekt az slima vymekne :wink:

Re: 2.0T V6 vs. Blow off ventil

PříspěvekNapsal: 20 pro 2013, 16:06
od jirik
pokud nekoupis MS3 a k tomu dataloger tak je to jednotka vcelku k nicemu :-( (mysleno za ty penize)

ja si pujcuji z prace externi dataloging a muzu rict ze celkem povedena vec pro doladeni motoru :-)

PříspěvekNapsal: 20 pro 2013, 16:07
od Slíma
...no uz jsem premyslel koupit nejakou kastli a....

ale ted musim jit pit, takze pokud nezapomenu, doplanuju* to potom :?:

Re: 2.0T V6 vs. Blow off ventil

PříspěvekNapsal: 20 pro 2013, 16:20
od yan.ko
ted koukam, ze je to jen pro 4 valce, nestrika sekvencne a nepisou jake zapalovani to podporuje

Re: 2.0T V6 vs. Blow off ventil

PříspěvekNapsal: 20 pro 2013, 16:35
od jirik

Re: 2.0T V6 vs. Blow off ventil

PříspěvekNapsal: 20 pro 2013, 16:44
od yan.ko
Lepsi :D skoda ze ta nedali i ty kontrolery pro lambdu dva

Re: 2.0T V6 vs. Blow off ventil

PříspěvekNapsal: 20 pro 2013, 16:46
od jirik
duvod? :-)