Turbo do v6

Vše o šestihrnkách :)..

Moderátoři: SQMadmin, GIONARDI

Turbo do v6

Příspěvekod cuhan » 15 pro 2008, 15:23

Poradí někdo kdo umí dát turbo do v6ky plus ostatní věci kolem?konkrétně GTV 3.0i :driver:
Toyota Celica 1.8 T20
Smart 0.8Cdi 30kw
Volvo S60 R 2.5T 20V AWD 255 Kw 500Nm+3"downpipe...
Uživatelský avatar
cuhan
2,5 V6
 
Příspěvky: 1589
Registrován: 01 pro 2007, 22:15
Bydliště: Zlaté Hory v Jeseníkách: 604 348 122

Příspěvekod lukee » 15 pro 2008, 15:47

Myslím, že vyjde lépe sehnat motor 2.0 V6 Turbo
939, 930, 167
Motociclo: Moto Guzzi Stelvio 1200
Uživatelský avatar
lukee
Site Admin
 
Příspěvky: 1589
Registrován: 12 úno 2007, 07:48

Příspěvekod .mycTD » 15 pro 2008, 15:49

tim si ovsem moc nepolepsi :roll:
166V6
Che cosa si può fare...
Uživatelský avatar
.mycTD
zender member
 
Příspěvky: 7556
Registrován: 13 čer 2007, 10:25
Bydliště: 8ЯИ0

Příspěvekod .mycTD » 15 pro 2008, 15:56

166V6
Che cosa si può fare...
Uživatelský avatar
.mycTD
zender member
 
Příspěvky: 7556
Registrován: 13 čer 2007, 10:25
Bydliště: 8ЯИ0

Příspěvekod cuhan » 15 pro 2008, 16:01

lukee píše:Myslím, že vyjde lépe sehnat motor 2.0 V6 Turbo

To bych si pohoršl o 20koníku a navíc 2.0T je 12ti ventil co 20tis.měníš svíčky a děláš ventily :axe:
Toyota Celica 1.8 T20
Smart 0.8Cdi 30kw
Volvo S60 R 2.5T 20V AWD 255 Kw 500Nm+3"downpipe...
Uživatelský avatar
cuhan
2,5 V6
 
Příspěvky: 1589
Registrován: 01 pro 2007, 22:15
Bydliště: Zlaté Hory v Jeseníkách: 604 348 122

Příspěvekod cuhan » 15 pro 2008, 16:02

.mycTD píše:http://www.autodeltashop.com/product_info.php?cPath=30_84&products_id=345

Myslím někde unás.
Toyota Celica 1.8 T20
Smart 0.8Cdi 30kw
Volvo S60 R 2.5T 20V AWD 255 Kw 500Nm+3"downpipe...
Uživatelský avatar
cuhan
2,5 V6
 
Příspěvky: 1589
Registrován: 01 pro 2007, 22:15
Bydliště: Zlaté Hory v Jeseníkách: 604 348 122

Příspěvekod forzaGTA » 15 pro 2008, 16:25

Aby ta případná úprava nepřesáhla cenu toho auta :| .
+++ No sound,no fun +++
Uživatelský avatar
forzaGTA
3,2 V6 GTA
 
Příspěvky: 3374
Registrován: 12 úno 2007, 20:17
Bydliště: Starobrno

Příspěvekod .mycTD » 15 pro 2008, 16:51

cuhan píše:
.mycTD píše:http://www.autodeltashop.com/product_info.php?cPath=30_84&products_id=345

Myslím někde unás.

ve 150k + montaz se doprava z UK utopi pomerne snadno
166V6
Che cosa si può fare...
Uživatelský avatar
.mycTD
zender member
 
Příspěvky: 7556
Registrován: 13 čer 2007, 10:25
Bydliště: 8ЯИ0

Příspěvekod Elba » 15 pro 2008, 16:55

spis mi nekdo reknete kdo tomu rozumite....jaky je rozdil mezi 2L a 3L?
proc by neslo turbo z 2l na 3l?
Uživatelský avatar
Elba
knihovník
 
Příspěvky: 1889
Registrován: 01 čer 2008, 16:31
Bydliště: Heart of Europe

Příspěvekod Marek » 16 pro 2008, 00:46

Rozdílné kompresní poměry, jiné svody.
Ale všechno jde, jen to nemá u těchto aut (r.v., tech.stav-km) smysl.
Lepší a levnější je to prodat a koupit něco lepšího, novějšího a silnějšího.
Obrázek
Uživatelský avatar
Marek
3,0V6
 
Příspěvky: 2016
Registrován: 13 úno 2007, 11:02
Bydliště: Ostravsko

Příspěvekod Elba » 16 pro 2008, 01:05

jenze ono nic silnejsiho neni :D

takze pokud by sla vymyslet nejak uprava levneji nez od Autodelta zlatyma ceskyma rucickama.....tak by o stalo za to ne?Teba by bylo dost zajemcu....
Uživatelský avatar
Elba
knihovník
 
Příspěvky: 1889
Registrován: 01 čer 2008, 16:31
Bydliště: Heart of Europe

Příspěvekod .mycTD » 16 pro 2008, 01:49

Elba píše:jenze ono nic silnejsiho neni :D

takze pokud by sla vymyslet nejak uprava levneji nez od Autodelta zlatyma ceskyma rucickama.....tak by o stalo za to ne?Teba by bylo dost zajemcu....


kompresor z e-bay a ukrast soft od autodelty 8)
166V6
Che cosa si può fare...
Uživatelský avatar
.mycTD
zender member
 
Příspěvky: 7556
Registrován: 13 čer 2007, 10:25
Bydliště: 8ЯИ0

Příspěvekod Elba » 16 pro 2008, 12:57

no ukrast soft......tka jedno auto tam poslem ofiko udelat a muzeme kopirovat z nej dal:o))
estli to nemaj nejak zabezpeceny......
si myslim ,ze Sarkan by ten soft udelal......na e-bay se da sehnat kompresor?novy?co za to tak chtej?nejakej takovej co by tam mel byt....takze nejlepe Garret co pouziva autodelta
Uživatelský avatar
Elba
knihovník
 
Příspěvky: 1889
Registrován: 01 čer 2008, 16:31
Bydliště: Heart of Europe

Příspěvekod Beaumont » 18 pro 2008, 11:58

Už jsem to kdysi psal někam na alfaromeoclub.cz:
Na německých alfáckých webech se dost mluvilo o tom, jestli je lepší zvětšovat objemu 2.0 TB nebo naopak "oturbit" motor 3.0 V6 (nevím jestli 24 nebo 12V). Pokud vím, zkusili obě varianty a oboje fungovalo. Kdo umíte německy, zkuste třeba:
www.alfisti.net
nebo
www.motor-talk.de/forum.html

IMHO to ale nemá smysl, raději koupit třeba GT s 3.2 V6.
GT 3.2 V6
GTV V6 TB
Beaumont
1,7 IE
 
Příspěvky: 70
Registrován: 07 bře 2007, 09:45
Bydliště: Brno

Příspěvekod andy_xx » 18 pro 2008, 15:04

já bych se osobně na turbo vy...a radši pořídil kit na 3.5 litr a k tomu programovatelnou Ecu+throttle body kit...=> nissan 350Z dostane nafrak :)

stačí mrknout na specialisty ahmotorsport z anglie
ex 33S 16V P4
ex 156 2.5 V6
147 1.6 TS
GTV6 3.0
Uživatelský avatar
andy_xx
1,6 TS
 
Příspěvky: 51
Registrován: 12 úno 2007, 15:31
Bydliště: Rožnov pod Radhoštěm

Další

Zpět na V6 motory (V6 engines)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron