Selespeed vs Manual ???

Vše o šestihrnkách :)..

Moderátoři: SQMadmin, GIONARDI

Selespeed vs Manual ???

Příspěvekod Chevron » 19 srp 2009, 10:42

Urcite tu par lidicek jezdi se selespeedem. Zajimalo by me jestli to ma nejaky nemoce a jak se s tim jezdi ?...jak to zvlada "zavodni" jizdu a popripade jak si to poradi s navysenim vykonu motoru ruznyma upravama ?

Diky za jakoukoli reakci :?:
Web: http://www.chevron-racing.com
Email: info@chevron-racing.com
Facebook: http://www.facebook.com/ChevronRacingCom


Tuning a performance úpravy italských automobilů a motocyklů.
Uživatelský avatar
Chevron
Site Admin
 
Příspěvky: 744
Registrován: 12 úno 2007, 17:59
Bydliště: Brno

Re: Selespeed vs Manual ???

Příspěvekod Elba » 19 srp 2009, 12:19

Pokud to funguje vetsinou se to nesype.....co sem tak koukal v servisu tak problemy vetsinou byvaji,kdyz se v tom nekdo vrta potom se to tezko dava dohromady.Kazdopadne je to mene spolehlive nez manual,ale neni to nijak tragicke,ze by se to sypalo porad.
A jak se s tim jezdi?O nejakou desetinku to ma horsi akceleraci oproti nekomu kdo umi radit.Je fajn,ze si muzes radit aniz by jsi sundal ruce z volantu,takze treba v zatackach to ocenis.Pocitove nejuzasnejsi je,ze kdyz podrazujes dava to krasne meziplyny :D Na popojizdeni do mesta idealni,ze te neboli noha od neustaleho rozjizdeni v kolone,negativa je,ze o neco malo vyssi spotreba oproti nekomu kdo umi radit.Ma to sve pro i proti jako kazda vec a je na kazdem co mu vyhovuje....ja osobne bych to treba nechtel,ja ten klacek potrebuju,abych si s nim hral :mrgreen:
Uživatelský avatar
Elba
knihovník
 
Příspěvky: 1889
Registrován: 01 čer 2008, 16:31
Bydliště: Heart of Europe

Re: Selespeed vs Manual ???

Příspěvekod Marek » 19 srp 2009, 14:15

Myslím, že by stačilo přesunout ruku víc vlevo. :?:
Obrázek
Uživatelský avatar
Marek
3,0V6
 
Příspěvky: 2016
Registrován: 13 úno 2007, 11:02
Bydliště: Ostravsko

Re: Selespeed vs Manual ???

Příspěvekod Elba » 19 srp 2009, 17:37

cekal sem kdo se toho chytne :mrgreen:
Uživatelský avatar
Elba
knihovník
 
Příspěvky: 1889
Registrován: 01 čer 2008, 16:31
Bydliště: Heart of Europe

Re: Selespeed vs Manual ???

Příspěvekod Chevron » 19 srp 2009, 21:21

Tak sem k tomu nasel nejaky info male :D

Celý ten famózní efekt jednolitého zrychlení podtrhuje v tomto případu převodovka Selespeed, původně převzatá z Ferrari F355 F1. Na její adresu toho v minulosti zaznělo hodně špatného, ale pokud se držíte dál od funkce City, ve které z ní budete opravdu obracet oči v sloup, zjistíte, že kdybyste na ní chtěli hledat vady, museli byste si vymýšlet.

Řazení probíhá i v komfortním nastavení (do 5000 ot/min) velmi rychle a hladce a v posledních dvou tisících otáčkách se zkracuje na 0,7 sekundy. Zkuste si někdy změřit, jak rychle zvládnete přeřadit ze čtyřky na pětku, včetně zpětného vypuštění spojky a obnovení tahu motoru, a bude vám hned jasné, jak velkou výhodu Selespeed představuje. Při srovnání s klasickým řazením má v ruce všechny trumfy, paradoxně možná až na to, že rychlá jízda je s ním až moc jednoduchá. Když je podřazení třeba i o čtyři stupně otázkou čtyř rychlých kliknutí prsty levé ruky, správné brždění před zatáčkou a samotný průjezd je hned o polovinu lehčí. Navíc (a tohle je velké NAVÍC) vám k tomu dá ty nejkrásnější meziplyny při podřazování, všechny dokonale vypočítané elektronikou a bravurně zvládnuté do nejmenších detailů. Výsledná kombinace s tímhle motorem je jednoduše strhující.
Web: http://www.chevron-racing.com
Email: info@chevron-racing.com
Facebook: http://www.facebook.com/ChevronRacingCom


Tuning a performance úpravy italských automobilů a motocyklů.
Uživatelský avatar
Chevron
Site Admin
 
Příspěvky: 744
Registrován: 12 úno 2007, 17:59
Bydliště: Brno

Re: Selespeed vs Manual ???

Příspěvekod Chevron » 19 srp 2009, 21:22

IMHO doba prerazeni musi byt mnohem kratsi nez s manualem :?:
Web: http://www.chevron-racing.com
Email: info@chevron-racing.com
Facebook: http://www.facebook.com/ChevronRacingCom


Tuning a performance úpravy italských automobilů a motocyklů.
Uživatelský avatar
Chevron
Site Admin
 
Příspěvky: 744
Registrován: 12 úno 2007, 17:59
Bydliště: Brno

Re: Selespeed vs Manual ???

Příspěvekod Milo75 » 19 srp 2009, 22:26

jop mět 156 tak volím selespeed 8)


líp se soustředíš na sportovní jízdu a navíc je to bezpečnější, protože máš obě ruce na volantu

jestli se nepletu tak selespeed má i šajtrpáku a tou můžež řadit sekvenčně, když to to unudí na tlačítkách




jinak zařazení u automatu je vždy rychlejší než seberychlejší borec s manuálem

to platilo možná u nějakej amerik ze 70tejch let
Alfa Romeo 75 2.0TD-kardan, podvozek V6, motor 2,5TD UAZ, tlak turba 1,6Bar!!! převodovka 2,4TD) 1989
Alfa Romeo 75 2,0TS (motor 2,0TD)
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV Amerika 192 hp 1988
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975
Alfa Romeo Alfetta GT 2,0 1981
Milo75
1,7 twin carb
 
Příspěvky: 114
Registrován: 10 bře 2009, 20:24
Bydliště: Jihlava

Re: Selespeed vs Manual ???

Příspěvekod Elba » 19 srp 2009, 23:00

teoreticky...prakticky je to pomalejsi.Nevim kde autor toho clanku cerpal informace,ale kdyz umis zaradit zvladnes to rychleji.Prvni prevodovka ktera udava lepsi parametry nez manualni je az DSG od WV,ale urcite ne selespeed.Nicmene.....nejake mikrosekundy kdo by to resil..dulezite je co clovek chce a rozhodne to neni spatna prevodovka a ty meziplyny jsou fakt pecka kdyz si uzivas jizdu a navic muzes radit v zatacce coz pri manualu zvladas dost tezko
Uživatelský avatar
Elba
knihovník
 
Příspěvky: 1889
Registrován: 01 čer 2008, 16:31
Bydliště: Heart of Europe

Re: Selespeed vs Manual ???

Příspěvekod mr.BSE » 20 srp 2009, 19:49

Rychlost razeni v neprospech Selespeedu je mozna na rovinkach a i tam bych rekl, ze je to sporny. V zatackovytych usecich, kde se casto radi, pojede selespeed rozhodne rychleji, uz jen proto, ze staci 2x cvaknout na volantu uprostred zatacky a na vyjezdu uz mate narvanou napr. dvojku a plnej gáz.
Už dlouho se odhodlávám udělat video s různými možnostmi řazení se selespeedem. Až se to někdy stane, dam to sem :-D

Každopádně já bych neměnil, selespeedu sem se bál jakožto "starého italského automatu", nicméně teď za něj budu bojovat jak to jen půjde :-)

Kdo nepoznal, nevěří :?:
Obrázek

Repres.eu - servis, kde mně opravili immo (jako jediní v ČR)

Obsah je veličina, která vyjadřuje velikost plochy.
Objem je veličina, představuje míru charakterizující danou část prostoru (např. válce motoru).
Uživatelský avatar
mr.BSE
2,5 V6
 
Příspěvky: 1544
Registrován: 23 bře 2009, 11:43
Bydliště: Brno

Re: Selespeed vs Manual ???

Příspěvekod mr.BSE » 20 srp 2009, 19:50

Elba píše:teoreticky...prakticky je to pomalejsi.Nevim kde autor toho clanku cerpal informace,ale kdyz umis zaradit zvladnes to rychleji.Prvni prevodovka ktera udava lepsi parametry nez manualni je az DSG od WV,ale urcite ne selespeed.Nicmene.....nejake mikrosekundy kdo by to resil..dulezite je co clovek chce a rozhodne to neni spatna prevodovka a ty meziplyny jsou fakt pecka kdyz si uzivas jizdu a navic muzes radit v zatacce coz pri manualu zvladas dost tezko

Nejde jen o samotnej pohyb fofrklacku, jde taky o vymáčnutí spojky, puštění spojky... co to budu popisovat, každej to zná :-D prostě si myslím, že celej ten proces je u manuálu pomalejší.
Obrázek

Repres.eu - servis, kde mně opravili immo (jako jediní v ČR)

Obsah je veličina, která vyjadřuje velikost plochy.
Objem je veličina, představuje míru charakterizující danou část prostoru (např. válce motoru).
Uživatelský avatar
mr.BSE
2,5 V6
 
Příspěvky: 1544
Registrován: 23 bře 2009, 11:43
Bydliště: Brno

Re: Selespeed vs Manual ???

Příspěvekod Milo75 » 20 srp 2009, 21:13

je to asi fakt, že pan Elba je nad člověk, protože já prostě nedokážu zařadit s manuálem za mín než 4 - 5 desetin vteřiny, prostě nejsem tak rychlej abych sešlápl pedál zařadil a pak ho ještě pustil

proto Před PANEM Elbou smekám :prayer: :prayer: :prayer: :prayer: :prayer:
Alfa Romeo 75 2.0TD-kardan, podvozek V6, motor 2,5TD UAZ, tlak turba 1,6Bar!!! převodovka 2,4TD) 1989
Alfa Romeo 75 2,0TS (motor 2,0TD)
Alfa Romeo 75 3.0 V6 QV Amerika 192 hp 1988
Alfa Romeo Alfetta GT 1,8 1975
Alfa Romeo Alfetta GT 2,0 1981
Milo75
1,7 twin carb
 
Příspěvky: 114
Registrován: 10 bře 2009, 20:24
Bydliště: Jihlava

Re: Selespeed vs Manual ???

Příspěvekod Elba » 21 srp 2009, 03:36

no a 4-5 desetin je mene nez 0.7s ne?
a to je ten drobny rozdil o kterem mluvim....proste to radi drobne o desetiny pomaleji nez zaradsi manualne.
A pokud je na to potreba nadclovek,aby jsi radil rychlejc nez selespeed tak holt sem nadclovek......
:mrgreen:
Uživatelský avatar
Elba
knihovník
 
Příspěvky: 1889
Registrován: 01 čer 2008, 16:31
Bydliště: Heart of Europe

Re: Selespeed vs Manual ???

Příspěvekod cuhan » 21 srp 2009, 09:14

Elba píše:no a 4-5 desetin je mene nez 0.7s ne?
a to je ten drobny rozdil o kterem mluvim....proste to radi drobne o desetiny pomaleji nez zaradsi manualne.
A pokud je na to potreba nadclovek,aby jsi radil rychlejc nez selespeed tak holt sem nadclovek......
:mrgreen:

Hošani Elbu neojebete :finga:
Toyota Celica 1.8 T20
Smart 0.8Cdi 30kw
Volvo S60 R 2.5T 20V AWD 255 Kw 500Nm+3"downpipe...
Uživatelský avatar
cuhan
2,5 V6
 
Příspěvky: 1589
Registrován: 01 pro 2007, 22:15
Bydliště: Zlaté Hory v Jeseníkách: 604 348 122

Re: Selespeed vs Manual ???

Příspěvekod Elba » 21 srp 2009, 13:33

cuhan: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Uživatelský avatar
Elba
knihovník
 
Příspěvky: 1889
Registrován: 01 čer 2008, 16:31
Bydliště: Heart of Europe

Re: Selespeed vs Manual ???

Příspěvekod Slíma » 21 srp 2009, 15:40

vazeni, rychlost prerazeni je jedna vec, ale selespeed po zmacknuti docela dlouho upravuje pomer pridani plynu vs otacky a chvili proste trva nez skutecne preradï, kde prerazeni jako takove je rychle, jen na nej kolikrat cekas treba i celou 1s (nicmene nevim presne, bo jsem to nikdy nemeril)
nicmene jedina vyhoda je v zatackach a v usetrene leve noze :wink: (pripadne volne prave ruce pro jine ucely), je to pohodlnejsi a hlavne zabavny
na akceleraci je selespeed uplne na hovno, protoze nez zaradi dvojku (popis vyse) tak na manualu mas na 2 uz 5 tis ot., ale zato jsem neslysel o zadne rozsypane prevodovce u selespeedu, ale par "znicenych" manualu uz jsem videl :mrgreen:

zaver: neni to spatny, ale neni to zadnej zazrak, je s tim sranda, ale zavodnicku to z auta neudela
.. infiammare rullo
.. enflammer rouleau
Uživatelský avatar
Slíma
3.2 V6 purple :-)
 
Příspěvky: 5420
Registrován: 15 bře 2008, 01:23
Bydliště: BRNO (převážně)

Další

Zpět na V6 motory (V6 engines)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron