Moderátoři: SQMadmin, GIONARDI
Chevron píše:Jakej berete benzin ? 95, 98, nebo nejakej 100+ (nejakej ten V-power nebo jak se to jmenuje ) ?
Chevron píše:Si pomatuju ze v zime u Globusu stal 95 a 98 uplne stejne
Tkevlar píše:nebojíte se o motory? ty motory jsou stavěný na 95. 98 musí vytvářet více tepla.
ice.cool.man píše:jen tak mimochodem : člověk se má řídit podle toho jakou má kompresi ve válcích. přímá úměra čím vyšší komprese , tím vyšší oktanové číslo , pokud má někdo kompres pod nějakých 9.1 tak nemá smysl brát ani obyč 95tku. mám to vyzkoušeno a potvrzeno. Kupříkladu taková tříválcová fobie by správně neměla mít 95 tku vůbec, pak se ti fobiaři diví že jim jdou hlavy do hajzlu. Já tedy fobii neměl ale tatík má něco nového od šcháde doma co má jen tři válce... . Já měl fiata 850 special, 40 roků starý 4válec OHV, a tam když jsem nalil 95 nebo 99 oktanu tak to se to maximálně sklidnilo o kapánek. nic víc, po snížení hlavy a tím pádem zvýšení komprese to byly škuby... na 99racing, to byl fakt racing, a motor se zahříval úplně stejně jak před tím na 95 . Ale nalil jsem tam 95 tku a ta ludra nechtěla jet. Udělal jsem to u několika aut a u všech se mi tvrzení čím vyšší kompres, tím vyšší oktanové číslo tankovat potvrdilo.
Zpět na V6 motory (V6 engines)
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 návštevníků