Marangoni

Vše o pneu, kolech

Moderátoři: SQMadmin, GIONARDI

Marangoni

Příspěvekod Hadislav » 08 led 2008, 15:56

Ma tady někdo zkušenosti s touto značkou pneumatik? Koupil jsem je na autě a za ty 2 měsíce, než jsem přezul na zimní se mi zdály super. Jsou tichý a ve štichu mě zatím nenechaly. Mimo jiné se nepovažuju za závodníka. Našel jsem i nějakej test a vůbec si tam nestály špatně. Mám model Vanto 195/65 R15
EX 146 1,6TS, současnost 156SW 2,4JTD
Uživatelský avatar
Hadislav
1,9 TD
 
Příspěvky: 198
Registrován: 31 bře 2007, 13:34
Bydliště: Brno

Příspěvekod .mycTD » 08 led 2008, 21:00

mam Marangoni Zeta 210/40/17 a taky jsem byl prekvapenej. huci teda jako svine, ale to je sipovym vzorem. u nas zatim nejsou moc zname, ale myslim, ze o marangoni jeste uslysime.
166V6
Che cosa si può fare...
Uživatelský avatar
.mycTD
zender member
 
Příspěvky: 7556
Registrován: 13 čer 2007, 10:25
Bydliště: 8ЯИ0

Příspěvekod Kocour666 » 08 led 2008, 21:04

Kdo je peče?
Alfa Romeo 156 2.0TS
Alfa Romeo 159 2.4 JTDm
Obrázek
Uživatelský avatar
Kocour666
2.0 V6 TB
 
Příspěvky: 565
Registrován: 12 úno 2007, 19:01
Bydliště: Ostrava - Svinov

Příspěvekod .mycTD » 08 led 2008, 21:15

ital, ale v neci licenci snad
166V6
Che cosa si può fare...
Uživatelský avatar
.mycTD
zender member
 
Příspěvky: 7556
Registrován: 13 čer 2007, 10:25
Bydliště: 8ЯИ0

Příspěvekod luco » 08 led 2008, 22:29

Ked som kupil Alfu, boli tam Marangoni Zeta Linea. Ak mam povedat pravdu, uplne som z nich bol sklamany. Dizajn maju sice pekny, ale su neskutocne hlucne a na mokrej ceste su takmer na zabitie. Aspon pri mojom style jazdy som sa musel velmi krotit ked prsalo... Na suchu su ok, ale urcite neodporucam aj ked su lacne... :o
luco
1,4 IE
 
Příspěvky: 6
Registrován: 07 pro 2007, 15:34

Příspěvekod PEDRO » 08 led 2008, 22:34

Kocour666 píše:Kdo je peče?



Celoobnovená pneumatika je když, ...


Celoprotektorování je regenerační proces, který podstupují pneumatiky při dosažení minimálního profilu.

Zbytky staré plochy se z vrácené pneumatiky odstraní, zůstane pouze tzv. kord. Tento se kontroluje pro případné skryté vady

Když nevzniknou žádné závady, tak se kord zdrsní na venkovní ploše a pokryje tepelným bežícím pásem. Též boční časti se pokryjí tenkou gumovou vrstvou.

Potom se kord upeče. Vulkanizací ( zahřátím zevnitř a z venku ) se zformuje pneumatika a nabere formu odpovídající profilu a popisu. Zároveň se spojí vrstvy gumy jako při výrobě nové pneumatiky na kordu.

Po odstranění zbytku gumy a následné výrobní kontroly je pneumatika uvolněná k prodeji. Takto nově vyrobená pneumatika je pro laika rozeznatelná pouze označením “ R “ nebo “ remoulded “ jako celoprotektorovaná.




Výhody obnovených pneumatik
Miliónkrát ověřený a moderní lamelový profil.

Vyzrálá směs gumy garantuje dobrou přilnavost i při nízkých teplotách.

Ekologické - Dvojím použitím kordu chrání životní prostředí.

Ekonomické, neboť jsou cenově výhodné.







Proč celoprotektory Marangoni?
Jedná se o průmyslouvou velkosériovou výrobu.

Výrobce je jedním ze tří největších výrobců celoprotektorů na světě.

Na výrobky Marangoni je poskytována doživotní záruka na výrobní vady.


Kvalitativní znaky
Produkty Marangoni vyhovují nejpřísnějším evropským standardům.

ISO 9001 - Výroba a výrobky jsou pravidelně kontrolované TÜV Hannover KTI Kft

ECE 30 Annex 108/109 - Tato UNO norma, označována jako E-norma odstraňuje pro budoucnost národní označení a platí v celé Evropě. Výrobce obdržel, jako jeden z mála, právo označovat všechny své pneumatiky UNO normou již v polovině srpna 1999. (pozn. Naproti tomu označení ECE 30, které už roky platí pro nové pneumatiky, musí být na veškerých nových pneumatikách. ECE 30 neplatí pro celoprotektorované pneumatiky!)

TÜV geprüft (odkontrolované) - Již mnoho roků mají pneumatiky typové povolení v různých evropských státech, mimo jiné označení “ BS ” ( British Standard ), “ A “ typizované pro Rakousko, “ H “ typizované pro Maďarsko atd.

8) A je upečeno!!!!!!!!!!!!!!! 8)
Alfa Romeo MITO QV
Alfa Romeo GT -ex
bejvalka-AR 145 1.6TS Pedro spomal ty nám ujíždíš :-)
Uživatelský avatar
PEDRO
2,0 TS
 
Příspěvky: 389
Registrován: 13 úno 2007, 16:14
Bydliště: Rychvald

Příspěvekod .mycTD » 08 led 2008, 23:21

PEDRO: to je Marangoni Pneumatici Spa, tady se bavime o Marangoni Tyre Spa

luco: predtim jsem mel v podobnem rozmeru akorat Toyo Proxes a marangoni mi neprijdou o nic horsi. pocit, ze bych se mel zabit urcite nemam ani na mokru. ale huci teda strasne a kdyz to slysim i ja, tak to uz je co rict :D
166V6
Che cosa si può fare...
Uživatelský avatar
.mycTD
zender member
 
Příspěvky: 7556
Registrován: 13 čer 2007, 10:25
Bydliště: 8ЯИ0

Příspěvekod luco » 09 led 2008, 01:11

.mycTD píše:PEDRO: to je Marangoni Pneumatici Spa, tady se bavime o Marangoni Tyre Spa

luco: predtim jsem mel v podobnem rozmeru akorat Toyo Proxes a marangoni mi neprijdou o nic horsi. pocit, ze bych se mel zabit urcite nemam ani na mokru. ale huci teda strasne a kdyz to slysim i ja, tak to uz je co rict :D



to teda hej, ja mam Ragazzon vyfuk a aj tak to riadne pocut.. :D no neviem, podla toho ako chodis. moje boli 215/45/17 no a pri vyssej rychlosti som sa na ne proste nemohol spolahnut. a brzdna draha na mokru tiez o nicom... tie Toyo PROXES T1-R boli tiche? neverim, ze neboli lepsie ako tieto Marangoni :roll:
luco
1,4 IE
 
Příspěvky: 6
Registrován: 07 pro 2007, 15:34

Příspěvekod Hadislav » 09 led 2008, 08:34

http://www.fiatmareaclub.com/modules.ph ... ic&p=15851

Tady v tom odkazu je test pneumatik a mezi nimi moje Vanto 195/65 R15. Ten test potvrzuje to co tady bylo napsaný. Sice se hůř chovají za mokra, ale obávám se, že za mokra je nejdůležitější lidskej faktor než kvalita pneumatik. A nevíc předpokládám, že čím větší šířka, tím víc se aquaplaing projeví. Mě osobně se hluk zdá být na hodně dobré úrovni. A vzhledem k tomu, že se dají sehnat od nějakých 1200Kč, tak si myslím, že je to hodně dobrá alternativa. A taky za tu cenu ani neseženu Barum Bravuris u kterých byl snad náhodně vygenerovanej vzorek a směs použitá z dob zmijovek.
EX 146 1,6TS, současnost 156SW 2,4JTD
Uživatelský avatar
Hadislav
1,9 TD
 
Příspěvky: 198
Registrován: 31 bře 2007, 13:34
Bydliště: Brno

Příspěvekod .mycTD » 09 led 2008, 09:28

luco: s Toyama srovnavam prilnavost. hlukem jsou marangoni asi bez konkurence - taky mam seriove jen svody :D
netvrdim, ze neni nic lepsiho, ale za ty prachy jsou lepsi, nez jsem cekal.
166V6
Che cosa si può fare...
Uživatelský avatar
.mycTD
zender member
 
Příspěvky: 7556
Registrován: 13 čer 2007, 10:25
Bydliště: 8ЯИ0

Příspěvekod PEDRO » 09 led 2008, 19:14

.mycTD píše:PEDRO: to je Marangoni Pneumatici Spa, tady se bavime o Marangoni Tyre Spa

luco: predtim jsem mel v podobnem rozmeru akorat Toyo Proxes a marangoni mi neprijdou o nic horsi. pocit, ze bych se mel zabit urcite nemam ani na mokru. ale huci teda strasne a kdyz to slysim i ja, tak to uz je co rict :D


vím chtěl jsem jen pozlobit :D :twisted: :finga:
taky jsem o nich uvažoval,ale ještě jsem sehnal pirelli P5000 Drago a jsem 100%spokojený
prý už se nebudou vyrábět nevím pořád jsou k mání
Alfa Romeo MITO QV
Alfa Romeo GT -ex
bejvalka-AR 145 1.6TS Pedro spomal ty nám ujíždíš :-)
Uživatelský avatar
PEDRO
2,0 TS
 
Příspěvky: 389
Registrován: 13 úno 2007, 16:14
Bydliště: Rychvald

Příspěvekod Chevron » 09 led 2008, 19:19

Pirelli P5000 Drago jsou hodne dobre pneu...mel sem je a nemohl sem si je vynachvalit...


Zpravy o ukonceni produkce sem taky slysel ale co je na tom pravdy nevim :roll:
Web: http://www.chevron-racing.com
Email: info@chevron-racing.com
Facebook: http://www.facebook.com/ChevronRacingCom


Tuning a performance úpravy italských automobilů a motocyklů.
Uživatelský avatar
Chevron
Site Admin
 
Příspěvky: 744
Registrován: 12 úno 2007, 17:59
Bydliště: Brno

Příspěvekod PEDRO » 09 led 2008, 19:20

Chevron píše:Pirelli P5000 Drago jsou hodne dobre pneu...mel sem je a nemohl sem si je vynachvalit...


Zpravy o ukonceni produkce sem taky slysel ale co je na tom pravdy nevim :roll:


uvidíme byla by to škoda
Alfa Romeo MITO QV
Alfa Romeo GT -ex
bejvalka-AR 145 1.6TS Pedro spomal ty nám ujíždíš :-)
Uživatelský avatar
PEDRO
2,0 TS
 
Příspěvky: 389
Registrován: 13 úno 2007, 16:14
Bydliště: Rychvald

Příspěvekod snooper » 03 bře 2008, 23:06

Pokud chce někdo levne pneu ať si koupí vraníky ale jestli chcete jezdit ostře jednoznačně doporučuji P ZERO ROSSO nebo POTENZA.
147JTD16V
snooper
1,4 IE
 
Příspěvky: 10
Registrován: 17 dub 2007, 21:23

Příspěvekod Pribina » 04 bře 2008, 13:16

Chevron píše:Pirelli P5000 Drago jsou hodne dobre pneu...mel sem je a nemohl sem si je vynachvalit...


Zpravy o ukonceni produkce sem taky slysel ale co je na tom pravdy nevim :roll:


asi je nahradily P6, dival jsem se a v K+K meli poslednich 8ks skladem porad uvazuju ze si je jeste necham poslat
Alfa Romeo 146 1.6TS "Pribina Edition" (1998)
Citroen C-Elysee 1.6VTi Tendance (2015)
----
ex: Alfa Romeo 166 2.4 JTD (2001)
ex: Alfa Romeo 166 3.0 V6 Sportronic (1999)
ex: Lancia Lybra SW Emblema 2.4 JTD (2003)
Uživatelský avatar
Pribina
Moderátor
 
Příspěvky: 3150
Registrován: 12 úno 2007, 14:43
Bydliště: Okolí Brna


Zpět na Pneumatiky, kola (Tires, wheels)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron