Stránka 1 z 3

Pirelli P5000D

PříspěvekNapsal: 09 bře 2008, 19:59
od Pribina
chtel bych koupit na leto nove gumy a za dobrou cenu jsou P5000 Drago, ale uz skoro nejdou sehnat, mam jit do nich nebo do Pirelli P6?

Re: Pirelli P5000D

PříspěvekNapsal: 09 bře 2008, 20:05
od PEDRO
P5000 Drago jsem mněl a byl jsem spokojený na 100%,ale protože už se prý přestali dělat tak jdi do Pirelli P6 aby sem se tě mohl potom zeptat jak se ti osvěčili a jestli jsou alespoň stejně dobré a nebo lepší! :mrgreen: 8) držím palec :?: ale já bych šel raději do P6000

Re: Pirelli P5000D

PříspěvekNapsal: 09 bře 2008, 20:09
od Pribina
PEDRO píše:P5000 Drago jsem mněl a byl jsem spokojený na 100%,ale protože už se prý přestali dělat tak jdi do Pirelli P6 aby sem se tě mohl potom zeptat jak se ti osvěčili a jestli jsou alespoň stejně dobré a nebo lepší! :mrgreen: 8) držím palec :?:


uz se nevyrabi :) ale treba v K&K pneu maji jeste skladem 8ks :) tak vaham :)

Re: Pirelli P5000D

PříspěvekNapsal: 09 bře 2008, 20:12
od PEDRO
Pirelli P6000
Pneumatika P6000 je volba nejprestižnějších výrobců automobilů. Obsáhlá řada velikostí P6000 pokrývá automobily od středního po vysoký výkon.

Vlastnosti Pirelli P 6000

Vyvinuta s použitím „pass“ (Pirelli aktivní systém bezpečnosti)
Jedinečný „vlnovkový“ design dezénu
Maximální přilnavost bezpečnost na mokrém povrchu
Velmi dobrá kontrola zrychlení při zatáčení a při brždění, zachování vynikající ovladatelnosti
Navržena tak, aby vyhovovala většině automobilů středního a vysokého výkonu
Většina nejprestižnějších automobilových výrobců potvrdilo více než 200 schválení originálního vybavení

Technický popis Pirelli P 6000

Technologie PASS (Pirelli aktivní systém bezpečnosti)
- Zvyšuje schopnost existujících bezpečnostních systémů moderních automobilů
- Zlepšuje výkon „otisku pneumatiky“
- Aktivně reaguje na změny povrchu vozovky a různé funkční teploty
Materiál s obsahem křemíku
- Výjimečný výkon na suchých vozovkách
- Maximální přilnavost na mokrém povrchu
„Vlnitý“ dezén běhounu je tvořen téměř nepřetržitými bloky dezénu
- Vedoucími od středu k bočním stranám běhounu
- Oddělenými kanálky pro odvod vody

Re: Pirelli P5000D

PříspěvekNapsal: 09 bře 2008, 20:13
od PEDRO
Pirelli P6
Pirelli P6 je pneumatika, která byla vyvinuta ve spolupráci s předními světovými výrobci automobilů. Navržena je pro nejnovější generaci limuzín, polododávek a MPV, u kterých je pohodlí, stabilita při vysokých rychlostech a bezpečnost základním požadavkem.

Vlastnosti Pirelli P6

Symetrický design
Komfortní pneumatika pro nejnovější generaci limuzín, polododávek a MPV
Bezpečné s novým STEP Projektem (z technicky projektovaného profilu)
Extra nízký odpor valivého tření (ELLR systém: flexibilita, plynulost a úspora paliva)
Nízká hlučnost při tichém a odpočinkovém řízení
Vysoký počet najetých kilometrů, dlouhá životnost

Technický popis Pirelli P6

Inovační projekt STEP (Bezpečnost z technicky vyvinutého profilu)
- Snižuje deformaci v kritických oblastech pneumatiky
- Zvyšuje spolehlivost a strukturní odolnost
Optimální stabilita a kontrola
- S jednoduchým přizpůsobením se různým podmínkám řízení
Speciální otisk pneumatiky
- Zajišťuje spolehlivost, bezpečnost na mokrých površích
- Jistotu při brždění
- Tichost na silnicích a odolnost proti všem tlakům na vozovce
Strukturní a geometrické parametry
- Zdokonalují hladkost ovládání
- Vytváří rovnoměrnost tlaku v místě otisku pneumatiky
- Zajišťují přilnavost a naprostou stabilitu na mokrých a suchých površích
- Snižují únavu materiálu a zvyšují počet najetých kilometrů

ELLR (Extra nízký odpor valivého tření): materiál pásů, bočnic a kostry
- Zdokonaluje flexibilitu a zvýšuje hladkost valení
- Celková hmotnost je snížena
- Integrita pneumatiky je optimalizována
- Spotřeba paliva a znečištění ovzduší sníženo
Dva nové materiály
- Jeden v základní části běhounu v sobě spojuje stálost s vysokou úrovní pohodlí
- Druhý, který je použit v dezénu běhounu, je charakterizován nezvyklou přilnavostí na mokrém i suchém povrchu

Popis dezénu běhounu P6

Široké pruhy s klenutými žlábky fungují společně s nepřerušovanými pásy
- Pro lepší trakci a brždění
- Zlepšuje pohodlí a snížuje opotřebení
Nepřerušované kanálky
- Zajišťují rychlejší a účinnější odvod vody z dotekové plochy
Plný středový pás
- Poskytuje přesnost řízení, zajišťuje stabilitu a zdokonaluje ovládání

Re: Pirelli P5000D

PříspěvekNapsal: 09 bře 2008, 20:14
od PEDRO
Pirelli P5000 Drago
Pneumatika Pirelli P5000 Drago má silně sportovním vzhled. Při zachování pohodlí a vysokého počtu najetých kilometrů poskytuje pneumatika P5000 Drago absolutní kontrolu, přesné řízení a výkon za deštivého počasí.

Vlastnosti Pirelli P 5000 Drago

P5000 Drago nabízí absolutní kontrolu, přesné řízení a výkon při deštivém počasí
Přímý dezén běhounu snižuje riziko klouzání na mokrém povrchu
Citlivé ovládání za mokra i za sucha
Agresivní vzhled s velmi silným sportovním dojmem, ideální pro zlepšení vzhledu vašeho automobilu
Volba pro „přidání hodnoty“ automobilům středního výkonu

Technický popis Pirelli P5000 Drago

Přímý dezén běhounu
- Obsahuje „W.E.T.“ patentovanou technologii (dezén projektovaný pro mokrý povrch)
Středový kanálek ve tvaru W spolu s nepřerušovaným obvodovým pásem
- Zabraňuje víření vody a snižují riziko klouzání na mokrém povrchu
Vysoká stabilita při zatáčení
Citlivé řízení při všech podmínkách
Vhodná především pro automobily středního výkonu a dynamický styl řízení
Přímý dezén se vzorkem v podobě hrotů šípů
Kompaktní a robustní ramena

PříspěvekNapsal: 09 bře 2008, 20:15
od soft147
Do gum, ktere se uz nevyrabi a ma je nekdo skladem rozhodne nechod, kdovi jake maji datum vyroby :o

PříspěvekNapsal: 09 bře 2008, 20:15
od Pribina
soft147 píše:Do gum, ktere se uz nevyrabi a ma je nekdo skladem rozhodne nechod, kdovi jake maji datum vyroby :o


vidis, to mne nenapadlo . . .

Re: Pirelli P5000D

PříspěvekNapsal: 09 bře 2008, 20:16
od PEDRO
tak a ted si vyber :mrgreen: :?: mi ještě sezónu vydrží tak kup ty Pirelli P6000 ať to mám potom jednodušší :?:

PříspěvekNapsal: 09 bře 2008, 20:18
od Pribina
ctu ruzne diskuze a P6 vetsinou lidi chvali a P6000 kazdy hani, ze blbe sedi na mokru a ulitavaji v zatackach atd . . . a rozdil v cene je v nich 3kc :) takze to neni o cene

PříspěvekNapsal: 09 bře 2008, 20:21
od Pribina
a jeste jaky je rozdil mezi P6 a P6 Cinturato, ze stranek Pirelli nejsem moc chytry, Cinturato jsou asi o 150kc drazsi

PříspěvekNapsal: 09 bře 2008, 20:21
od PEDRO
a potom si vyber :o ,každopádně potom dej vědět jak jsi se rozhodl a jak se chovají za sucha a za mokra
a co tam máš já 195x50x15

PříspěvekNapsal: 09 bře 2008, 20:24
od soft147
Osobne to delam tak, ze kdyz shanim nove pneu, prvne se podivam na testy daneho rozmeru, nebo aspon podobneho (pneu jednoho modelu a vyrobce se chova v kazdem rormeru jinak) a potom volim bud do 3. mista v tabulce, nebo nejlepsi v prumeru

PříspěvekNapsal: 09 bře 2008, 20:24
od Pribina
PEDRO píše:a potom si vyber :o ,každopádně potom dej vědět jak jsi se rozhodl a jak se chovají za sucha a za mokra
a co tam máš já 195x50x15


ja mam 185x60x14

PříspěvekNapsal: 09 bře 2008, 20:31
od soft147
Jestli musis mermomoci Pirelli, tak ber P6, protoze P6000 byly navrzeny na komfort a pro MPV a to neni tvuj kolacek 8)