powerflex zkušenosti

Vše o pneu, kolech

Moderátoři: SQMadmin, GIONARDI

powerflex zkušenosti

Příspěvekod sarkan » 18 črc 2011, 22:26

Ahoj všichni. Dneska mi začal vrzat silentblok horního ramene. Ramena byly ale měněny před 15tis km, jsou tam ricambi od Fiatu, výměna ještě v rámci záruky. Tak mne to docela naštvalo, že musím furt řešit to samé, tak hledám řešení na delší dobu. Zvažuji powerflex. Máte s tim někdo osobní zkušenost? O kolik je to tvrdší? Je to hlučnější? A hlavně vydrží to déle? Nevrže to? Jsem už zoufalej z nekonečného vrtání se v nápravách. Díky za názory.
info@alfatuning.sk - čiptuning výpočtom, alebo dá sa to aj bez dymu
http://www.alfatuning.sk
Uživatelský avatar
sarkan
1,7 16V
 
Příspěvky: 121
Registrován: 14 úno 2008, 20:02

Re: powerflex zkušenosti

Příspěvekod GIONARDI » 19 črc 2011, 09:23

originaly mi taky nevydrží víc jak rok - měním pravidelně - zbylé komponenty OK - Powerflex poreferuje asi nejlepe Marek, nebo Chevron.. :wink:
Fajne je byt alfista
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero
Uživatelský avatar
GIONARDI
elegan* z Vrbna
 
Příspěvky: 5602
Registrován: 22 dub 2007, 08:57
Bydliště: Vrbno

Re: powerflex zkušenosti

Příspěvekod Chevron » 19 črc 2011, 14:44

Tak dle me jsou Pwerflexy to nejlepsi co tam muzes dat...
Je tam nabizena dokonce dozivotni zaruka na tyto dily, plus si troufam tvrdit ze vydrzi po cely cas zivotnosti auta... (jeste sem se nesetkal s clovekem co by menil poweflexy - krome motorsportu...ale to je jina kapitola :) )

Ale asi si poslechni aj nazory jinych...ja muzu byt mozna trosku zaujatej protoze je prodavam :mrgreen:

dam ti sem nejaky technicky povidani o tom jeste ;)
Silentbloky se používají k uložení podvozkových částí a patří k nejnamáhanějším částem použitých na automobilu. Podstupují enormní zatížení, nárazy a ve většině případů bez jakékoli údržby. Běžné silentbloky jsou vyráběné z gumových směsí, obsahujících přírodní produkty, které podléhají stárnutí, měknou a stávají se příliš poddajnými, což způsobuje, že přestávají odolávat zatížení a nárazům. Výsledkem je obtížně seřiditelná geometrie vozidla, zvýšené opotřebení pneumatik, snížená stabilita při brzdění a špatná ovladatelnost vozu. Tvrdé materiály, dříve používané k závodním účelům, způsobovaly nepříjemný hluk a opotřebení dalších částí vozu.

Powerflex však již několik let nabízí fantastickou náhradu - polyuretanové silentbloky!!! Díky vědecky vyvinuté polyuretanové směsi a jejím technologickým výhodám, jsou silentbloky Powerflex o 30% tvrdší než nové, originální, gumové silentbloky, zároveň ale absorbují stejné množství hluku. Díky možnosti vyměnit některé silentbloky navíc ušetříte, protože nebudete muset měnit celé rameno nebo jiný díl.

Powerflex – to je delší životnost pneumatik, lepší ovladatelnost a větší bezpečnost!


Pokud by si chtel vize povidani tak zatim jenom v anglictine ale tady najdes vycerpavajici informace 8)
http://www.powerflex.cz/index.php?main_page=o_powerflex

:D
Web: http://www.chevron-racing.com
Email: info@chevron-racing.com
Facebook: http://www.facebook.com/ChevronRacingCom


Tuning a performance úpravy italských automobilů a motocyklů.
Uživatelský avatar
Chevron
Site Admin
 
Příspěvky: 744
Registrován: 12 úno 2007, 17:59
Bydliště: Brno

Re: powerflex zkušenosti

Příspěvekod sarkan » 22 črc 2011, 07:30

No fajn, to by se mi líbilo, kdyby vydržely. Ale jestli nebudou vrzat.... Jinak jaká by byla cena za komplet všechny ramena vepředu, tedy 8 kouskú? Díky.
info@alfatuning.sk - čiptuning výpočtom, alebo dá sa to aj bez dymu
http://www.alfatuning.sk
Uživatelský avatar
sarkan
1,7 16V
 
Příspěvky: 121
Registrován: 14 úno 2008, 20:02

Re: powerflex zkušenosti

Příspěvekod Chevron » 22 črc 2011, 11:24

sarkan píše:No fajn, to by se mi líbilo, kdyby vydržely. Ale jestli nebudou vrzat.... Jinak jaká by byla cena za komplet všechny ramena vepředu, tedy 8 kouskú? Díky.


predek komplet na 147/156/GT -- 5605,- vcetne DPH
Pro cleny fora je tu sleva 10% .... takze konecna cena by byla...5045,- vcetne DPH
Predek je skladem.

Pak kdyby si chtel na zadek je tam stejna moznost slevy... taky skladem.
Cenovka zadku je 6267,- tzn po sleve 10% se dostavame na 5640,- vcetne DPH.

Je tam jeste moznost k tomu silentbloky na predni a zadni stabilizatory a silentblok ulozeni motoru - ty by byly cca do 5-ti dnu

8)
Web: http://www.chevron-racing.com
Email: info@chevron-racing.com
Facebook: http://www.facebook.com/ChevronRacingCom


Tuning a performance úpravy italských automobilů a motocyklů.
Uživatelský avatar
Chevron
Site Admin
 
Příspěvky: 744
Registrován: 12 úno 2007, 17:59
Bydliště: Brno

Re: powerflex zkušenosti

Příspěvekod sarkan » 28 črc 2011, 15:37

Super, po dovolený je vemu, zatim předek. Díky.
info@alfatuning.sk - čiptuning výpočtom, alebo dá sa to aj bez dymu
http://www.alfatuning.sk
Uživatelský avatar
sarkan
1,7 16V
 
Příspěvky: 121
Registrován: 14 úno 2008, 20:02

Re: powerflex zkušenosti

Příspěvekod Chevron » 29 črc 2011, 10:17

8)
Web: http://www.chevron-racing.com
Email: info@chevron-racing.com
Facebook: http://www.facebook.com/ChevronRacingCom


Tuning a performance úpravy italských automobilů a motocyklů.
Uživatelský avatar
Chevron
Site Admin
 
Příspěvky: 744
Registrován: 12 úno 2007, 17:59
Bydliště: Brno

Re: powerflex zkušenosti

Příspěvekod lukee » 01 srp 2011, 16:08

Chevron:
Ty Powerflexy třeba vydrží 5 let a možná i věčnost, ale součástí ramena je většinou i kulový čep - když ten se vyklepe, tyhle drahé silentbloky na nová ramena zřejmě nepřestěhuješ. Nebo se pletu?
939, 930, 167
Motociclo: Moto Guzzi Stelvio 1200
Uživatelský avatar
lukee
Site Admin
 
Příspěvky: 1589
Registrován: 12 úno 2007, 07:48

Re: powerflex zkušenosti

Příspěvekod Chevron » 01 srp 2011, 17:18

lukee píše:Chevron:
Ty Powerflexy třeba vydrží 5 let a možná i věčnost, ale součástí ramena je většinou i kulový čep - když ten se vyklepe, tyhle drahé silentbloky na nová ramena zřejmě nepřestěhuješ. Nebo se pletu?


Mno jeste sem tohle neresil nikdy ale primarne v tom nevidim problem proc ne...nebo jina varianta nekde sem slysel ze nekdo repasuje ty kulove cepy nebo nejak nahrazuje novymi (ale to je takove to jedna babka povidala).

Ale soucasti ramena kulak zas tak moc modelu nebo znacek nema takze vetsinou staci povymenovat ty silentbloky... u AR vim ze to ma jedna podvozkova skupina na 147/156/GT jenom na jedne naprave (tusim predni)...ta druha (tusim zadni) uz je zase bez kulaku a tudis bez problemu... ostatni modely nevim o tom ze by tam neco mely (GTV, Spider, 166)...
Web: http://www.chevron-racing.com
Email: info@chevron-racing.com
Facebook: http://www.facebook.com/ChevronRacingCom


Tuning a performance úpravy italských automobilů a motocyklů.
Uživatelský avatar
Chevron
Site Admin
 
Příspěvky: 744
Registrován: 12 úno 2007, 17:59
Bydliště: Brno

Re: powerflex zkušenosti

Příspěvekod lukee » 03 srp 2011, 15:04

JJ myslel jsem předek. Třeba ramena 166 mají čep napevno jak navrchu, tak dole (možná, že ne všechny ale):
Obrázek
939, 930, 167
Motociclo: Moto Guzzi Stelvio 1200
Uživatelský avatar
lukee
Site Admin
 
Příspěvky: 1589
Registrován: 12 úno 2007, 07:48

Příspěvekod .mycTD » 03 srp 2011, 15:23

Chevron píše:Ale soucasti ramena kulak zas tak moc modelu nebo znacek nema takze vetsinou staci povymenovat ty silentbloky... u AR vim ze to ma jedna podvozkova skupina na 147/156/GT jenom na jedne naprave (tusim predni)...ta druha (tusim zadni) uz je zase bez kulaku a tudis bez problemu... ostatni modely nevim o tom ze by tam neco mely (GTV, Spider, 166)...

ja bych spis naopak rekl, ze krome jedne podvozkove skupiny (fiat tipo), to tak maji vsechny ostatni :D
166V6
Che cosa si può fare...
Uživatelský avatar
.mycTD
zender member
 
Příspěvky: 7556
Registrován: 13 čer 2007, 10:25
Bydliště: 8ЯИ0

Re: powerflex zkušenosti

Příspěvekod Chevron » 01 zář 2011, 12:19

sarkan píše:Super, po dovolený je vemu, zatim předek. Díky.


Tak jaka ? Mam tu pro tebe pripravenej balicek :D
Web: http://www.chevron-racing.com
Email: info@chevron-racing.com
Facebook: http://www.facebook.com/ChevronRacingCom


Tuning a performance úpravy italských automobilů a motocyklů.
Uživatelský avatar
Chevron
Site Admin
 
Příspěvky: 744
Registrován: 12 úno 2007, 17:59
Bydliště: Brno

Re: powerflex zkušenosti

Příspěvekod sarkan » 07 zář 2011, 14:28

Chevron píše:
Tak jaka ? Mam tu pro tebe pripravenej balicek :D

Už mi snad jedou, ne? :wink:
info@alfatuning.sk - čiptuning výpočtom, alebo dá sa to aj bez dymu
http://www.alfatuning.sk
Uživatelský avatar
sarkan
1,7 16V
 
Příspěvky: 121
Registrován: 14 úno 2008, 20:02

Re: powerflex zkušenosti

Příspěvekod Chevron » 08 zář 2011, 11:52

sarkan píše:
Chevron píše:
Tak jaka ? Mam tu pro tebe pripravenej balicek :D

Už mi snad jedou, ne? :wink:


Postovni holub se ztratil bo nevi adresu :D hod mi to do SZ vcetne telefonu a jeste dneska ti to poslu ;)
Web: http://www.chevron-racing.com
Email: info@chevron-racing.com
Facebook: http://www.facebook.com/ChevronRacingCom


Tuning a performance úpravy italských automobilů a motocyklů.
Uživatelský avatar
Chevron
Site Admin
 
Příspěvky: 744
Registrován: 12 úno 2007, 17:59
Bydliště: Brno

Re: powerflex zkušenosti

Příspěvekod Chevron » 08 zář 2011, 15:28

Chevron píše:
sarkan píše:
Chevron píše:
Tak jaka ? Mam tu pro tebe pripravenej balicek :D

Už mi snad jedou, ne? :wink:


Postovni holub se ztratil bo nevi adresu :D hod mi to do SZ vcetne telefonu a jeste dneska ti to poslu ;)


Tak nic nikam nehazej...asi nejaky erupce na slunci nebo chyba v metrixu..asi konjunkce jupitera s venusi zapricinila to ze sem si nespojil civilni jmeno s nickem.... :weedman: ...samo ze je to na ceste uz... 8)
Web: http://www.chevron-racing.com
Email: info@chevron-racing.com
Facebook: http://www.facebook.com/ChevronRacingCom


Tuning a performance úpravy italských automobilů a motocyklů.
Uživatelský avatar
Chevron
Site Admin
 
Příspěvky: 744
Registrován: 12 úno 2007, 17:59
Bydliště: Brno

Další

Zpět na Pneumatiky, kola (Tires, wheels)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron