Souhlasím, byť mám pocit, že celá akce marketingově musela vyjít naprázdno
Opět se ukázalo, jaká je škoda, že se při pořádání obdobných akcí více neuvažuje a neřeší se např. spolupráce s nejbližším klubem v místě pořádání nebo s lokálními lidmi AR positive (BU přece o některých z nás ví), počínaje výběrem vhodnějšího místa před objektem, dostatečného záběru parkoviště a celkově lepším promotion. Rozhodně by vypadalo líp, kdyby všechna auta - předváděčky i od fans stála po kupě, naše starší AR by rozhodně ostudu neudělaly (Satelitova vymazlená 156 mluví za vše). Jenže to by potenciální zájemci, kteří se tou dobou pohybovali po OC Futurum, museli o této AR akci vědět, protože dalo práci vůbec Road Show Team najít...
Jsem však rád za příležitost se svézt v tom nejlepším, co je asi momentálně na trhu, díky!