Moje první Alfa byla 155 - pojízdný obývák s obratným podvozkem. Zub času se na ni ale bohužel podepsal víc, než jsem si zprvu myslel
Jezdil jsem s ní skoro 2 roky, musím přiznat že mě jednou nechala stát, jinak jsem na ni měnil běžné věci - díly podvozku, termostat, chladič + nějaké věci v interiéru. Na tacho měla nějakých 150k km, real byl tak 300 - 400 tkm. Motor nebral žádný olej, v tom věku měl furt hodně síly a jezdil za 6 litrů.
Pak jsem koupil 145 s 1.8 Twin Sparkem a to je jiný kafe
Ještě obratnější než 155, full výbava, na svou dobu (10 roků zpět) nádherných 140 koní, excelentní zvuk, přijatelná spotřeba, zanedbatelná spotřeba oleje. Trošku mi v tomhle autě vadí vyšší posez - přestup ze 155 do 145 byl jako z motokáry do traktoru, ale co se týče jízdních vlastností tak 145ka je na tom o chlup líp než 155.