BRZDA - Žilina 19.3.2011

Vše o Alfách - novinky, diskuse nad Alfama, ...
(all about Alfa Romeo)

Moderátoři: SQMadmin, GIONARDI

Re: BRZDA - Žilina 19.3.2011

Příspěvekod yan.ko » 21 bře 2011, 10:33

GIONARDI píše:video tvého měření bohužel nemám :? jsem to jaksi netočil :?

Skoda, zahlidl jsem jak tam nekdo vzadu drepel s kamerou, myslel jsem ze jsi to ty. Slima mi bude muset verit, ze se mi z vyfuku dral jen lehce zabarveny horky proud vyfukovych zplodin. Clovek by neveril, jak ta termopaska funguje ;-)
Obrázek Alfa Romeo Perfection
Uživatelský avatar
yan.ko
2,5 V6
 
Příspěvky: 1579
Registrován: 13 úno 2007, 14:04
Bydliště: doma

Příspěvekod Slíma » 21 bře 2011, 11:06

uvidime v bruntale :wink:
.. infiammare rullo
.. enflammer rouleau
Uživatelský avatar
Slíma
3.2 V6 purple :-)
 
Příspěvky: 5420
Registrován: 15 bře 2008, 01:23
Bydliště: BRNO (převážně)

Re: BRZDA - Žilina 19.3.2011

Příspěvekod Radek156 » 22 bře 2011, 14:26

yan.ko píše:
GIONARDI píše:video tvého měření bohužel nemám :? jsem to jaksi netočil :?

Skoda, zahlidl jsem jak tam nekdo vzadu drepel s kamerou, myslel jsem ze jsi to ty. Slima mi bude muset verit, ze se mi z vyfuku dral jen lehce zabarveny horky proud vyfukovych zplodin. Clovek by neveril, jak ta termopaska funguje ;-)
Ahoj , dřepěl jsem tam já v zadu s telefonem. Video mám v telefonu , v porovnání s mojí Alfou 2,4 ti to kouří o trochu víc než mě. Ta spálená nafta se musí dostat ven 8) Trochu jsem nepochopil tu poznámku... kouřové clony ala Sarkan...
Při 100cmm/i paliva to bude asi kouřit trochu víc :wink:
Alfa Romeo 156 SW 2,4 1/4 míle 14,2s - 168 km/h
SARKANSOFT www.alfatuning.sk i v ČR - Havlíčkův Brod
Uživatelský avatar
Radek156
1,6 TS
 
Příspěvky: 58
Registrován: 11 dub 2008, 13:18
Bydliště: Havlíčkův Brod , ČR

Re: BRZDA - Žilina 19.3.2011

Příspěvekod yan.ko » 22 bře 2011, 15:39

O moc ne, pac jde pri 100cmm/do motoru i adekvatne vice vzduchu. No, ty jsi tam pred polednem na tu 166ku jeste nebyl ...
Obrázek Alfa Romeo Perfection
Uživatelský avatar
yan.ko
2,5 V6
 
Příspěvky: 1579
Registrován: 13 úno 2007, 14:04
Bydliště: doma

Re: BRZDA - Žilina 19.3.2011

Příspěvekod Radek156 » 22 bře 2011, 16:30

yan.ko píše:O moc ne, pac jde pri 100cmm/do motoru i adekvatne vice vzduchu. No, ty jsi tam pred polednem na tu 166ku jeste nebyl ...
Na 166ku jsem tam nebyl....Jsem myslel , že jsi tam byl předemnou s tou 156kou , tak to jsem se spletl... Já jsem přijel když šlo mito na brzdu kolem 15hod , odjížděl jsem kolem 18hod 156 SW 2,4 m-jet. Jak jsi to myslel s tou TERMOPÁSKOU ? :roll:
Alfa Romeo 156 SW 2,4 1/4 míle 14,2s - 168 km/h
SARKANSOFT www.alfatuning.sk i v ČR - Havlíčkův Brod
Uživatelský avatar
Radek156
1,6 TS
 
Příspěvky: 58
Registrován: 11 dub 2008, 13:18
Bydliště: Havlíčkův Brod , ČR

Re: BRZDA - Žilina 19.3.2011

Příspěvekod GIONARDI » 22 bře 2011, 17:59

je fakt, že Yankovi to skoro ani nezakouřilo - super práce. - 8)
No MiTo budu počítat. - Natočím pružné zrychlení - při stejných podmínkách
80-120 na N* 3St
80-120 na N* 4St
80-120 na D* 3St
80-120 na D* 3St
spočítám procentuální rozdíl mezi údaji obou režimů
a toto bude veličina použitelná k propočtu odrazových hodnot
zjískaných na Dino* v režimu N* - výsledek dá cca výkon v D*
:wink:
Fajne je byt alfista
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero
Uživatelský avatar
GIONARDI
elegan* z Vrbna
 
Příspěvky: 5602
Registrován: 22 dub 2007, 08:57
Bydliště: Vrbno

Příspěvekod Slíma » 22 bře 2011, 18:23

na D* to ma vetsi vykon? jsem myslel, ze D* jen zrychluje reakci na pohyb akceleratoru, cimz vyvolava dojem, ze kara jede lip :roll:

edit: mozna jeste makne* do nastaveni VDC
.. infiammare rullo
.. enflammer rouleau
Uživatelský avatar
Slíma
3.2 V6 purple :-)
 
Příspěvky: 5420
Registrován: 15 bře 2008, 01:23
Bydliště: BRNO (převážně)

Re: BRZDA - Žilina 19.3.2011

Příspěvekod GIONARDI » 22 bře 2011, 18:26

nene - je to uplně jine kafe - v BR demonstruji :D
Fajne je byt alfista
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero
Uživatelský avatar
GIONARDI
elegan* z Vrbna
 
Příspěvky: 5602
Registrován: 22 dub 2007, 08:57
Bydliště: Vrbno

Příspěvekod Slíma » 22 bře 2011, 18:30

jine kafe ve zrychleni je to vzdy, kdyz zrychlis pohyb motorku klapky
nebo to D* zvysi tlak turba a mnoztvi vstrikovaneho benzinu?

cooo?
.. infiammare rullo
.. enflammer rouleau
Uživatelský avatar
Slíma
3.2 V6 purple :-)
 
Příspěvky: 5420
Registrován: 15 bře 2008, 01:23
Bydliště: BRNO (převážně)

Re: BRZDA - Žilina 19.3.2011

Příspěvekod GIONARDI » 22 bře 2011, 18:45

nejsu dochtor* ale N* prostě nejede a mužeš šlapat jak šlapka* a nic
D* = OK :wink:
Fajne je byt alfista
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero
Uživatelský avatar
GIONARDI
elegan* z Vrbna
 
Příspěvky: 5602
Registrován: 22 dub 2007, 08:57
Bydliště: Vrbno

Re: BRZDA - Žilina 19.3.2011

Příspěvekod Elba » 23 bře 2011, 11:37

D je kratkodobe zvyseni tociveho momentu/zname uz leta jako overboost/ a rychlejsi reakce na pohyb plynoveho pedalu jak rikal Slima.Takze se zda,ze je to rychlejsi protoze to rychlejc reaguje,ale vyssi vykon to nema.Ale je to prijemna funkce ten prepinac....mimochodem.....ten prepinac ma 3 polohy,ale mapy to ma jen dve v sobe
Uživatelský avatar
Elba
knihovník
 
Příspěvky: 1889
Registrován: 01 čer 2008, 16:31
Bydliště: Heart of Europe

Re: BRZDA - Žilina 19.3.2011

Příspěvekod GIONARDI » 23 bře 2011, 11:45

Neni to kratkodobe - ale v rozsahu celeho režimu
pravda mapy to ma 2 - jak říkáš - ale mam hodnoty pouze 1 mapy -
takže mluvime stale o tom samem - :wink:
Fajne je byt alfista
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero
Uživatelský avatar
GIONARDI
elegan* z Vrbna
 
Příspěvky: 5602
Registrován: 22 dub 2007, 08:57
Bydliště: Vrbno

Příspěvekod Slíma » 23 bře 2011, 15:54

predpokladem, ze kratkodobe je mysleno - po dobu akcelerace
.. infiammare rullo
.. enflammer rouleau
Uživatelský avatar
Slíma
3.2 V6 purple :-)
 
Příspěvky: 5420
Registrován: 15 bře 2008, 01:23
Bydliště: BRNO (převážně)

Re: BRZDA - Žilina 19.3.2011

Příspěvekod GIONARDI » 23 bře 2011, 16:22

Akceleruje immerwehre* takže jsem klidny :wink:
Fajne je byt alfista
T: sei zero otto quattro otto zero quattro tre zero
Uživatelský avatar
GIONARDI
elegan* z Vrbna
 
Příspěvky: 5602
Registrován: 22 dub 2007, 08:57
Bydliště: Vrbno

Re: BRZDA - Žilina 19.3.2011

Příspěvekod Roman » 02 dub 2011, 10:26

U MiTa to není jen o ostřejším nástupu plynu a ztuhnutí serva. Jsou tam úplně jiné mapy paliva a tlaků... takže špička výkonu je u D posunuta cca o 1000ot dříve, kolem 4500ot, kdežto u N je to až u maxima. S tím souvisí i jiný průběh krouťáku. A taky je jiná spotřeba :-)

N a A se liší jen reakcí stabilizace a ABS na horší podmínky, třeba mokro, sníh...
Alfa Romeo GT 1,9JTD
tel: 774446965
Uživatelský avatar
Roman
2,0 TS
 
Příspěvky: 304
Registrován: 21 říj 2008, 09:49
Bydliště: Ostrava

PředchozíDalší

Zpět na Alfa Romeo všeobecně (Alfa Romeo Info)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron