Stránka 3 z 4

Re: BRZDA - Žilina 19.3.2011

PříspěvekNapsal: 21 bře 2011, 10:33
od yan.ko
GIONARDI píše:video tvého měření bohužel nemám :? jsem to jaksi netočil :?

Skoda, zahlidl jsem jak tam nekdo vzadu drepel s kamerou, myslel jsem ze jsi to ty. Slima mi bude muset verit, ze se mi z vyfuku dral jen lehce zabarveny horky proud vyfukovych zplodin. Clovek by neveril, jak ta termopaska funguje ;-)

PříspěvekNapsal: 21 bře 2011, 11:06
od Slíma
uvidime v bruntale :wink:

Re: BRZDA - Žilina 19.3.2011

PříspěvekNapsal: 22 bře 2011, 14:26
od Radek156
yan.ko píše:
GIONARDI píše:video tvého měření bohužel nemám :? jsem to jaksi netočil :?

Skoda, zahlidl jsem jak tam nekdo vzadu drepel s kamerou, myslel jsem ze jsi to ty. Slima mi bude muset verit, ze se mi z vyfuku dral jen lehce zabarveny horky proud vyfukovych zplodin. Clovek by neveril, jak ta termopaska funguje ;-)
Ahoj , dřepěl jsem tam já v zadu s telefonem. Video mám v telefonu , v porovnání s mojí Alfou 2,4 ti to kouří o trochu víc než mě. Ta spálená nafta se musí dostat ven 8) Trochu jsem nepochopil tu poznámku... kouřové clony ala Sarkan...
Při 100cmm/i paliva to bude asi kouřit trochu víc :wink:

Re: BRZDA - Žilina 19.3.2011

PříspěvekNapsal: 22 bře 2011, 15:39
od yan.ko
O moc ne, pac jde pri 100cmm/do motoru i adekvatne vice vzduchu. No, ty jsi tam pred polednem na tu 166ku jeste nebyl ...

Re: BRZDA - Žilina 19.3.2011

PříspěvekNapsal: 22 bře 2011, 16:30
od Radek156
yan.ko píše:O moc ne, pac jde pri 100cmm/do motoru i adekvatne vice vzduchu. No, ty jsi tam pred polednem na tu 166ku jeste nebyl ...
Na 166ku jsem tam nebyl....Jsem myslel , že jsi tam byl předemnou s tou 156kou , tak to jsem se spletl... Já jsem přijel když šlo mito na brzdu kolem 15hod , odjížděl jsem kolem 18hod 156 SW 2,4 m-jet. Jak jsi to myslel s tou TERMOPÁSKOU ? :roll:

Re: BRZDA - Žilina 19.3.2011

PříspěvekNapsal: 22 bře 2011, 17:59
od GIONARDI
je fakt, že Yankovi to skoro ani nezakouřilo - super práce. - 8)
No MiTo budu počítat. - Natočím pružné zrychlení - při stejných podmínkách
80-120 na N* 3St
80-120 na N* 4St
80-120 na D* 3St
80-120 na D* 3St
spočítám procentuální rozdíl mezi údaji obou režimů
a toto bude veličina použitelná k propočtu odrazových hodnot
zjískaných na Dino* v režimu N* - výsledek dá cca výkon v D*
:wink:

PříspěvekNapsal: 22 bře 2011, 18:23
od Slíma
na D* to ma vetsi vykon? jsem myslel, ze D* jen zrychluje reakci na pohyb akceleratoru, cimz vyvolava dojem, ze kara jede lip :roll:

edit: mozna jeste makne* do nastaveni VDC

Re: BRZDA - Žilina 19.3.2011

PříspěvekNapsal: 22 bře 2011, 18:26
od GIONARDI
nene - je to uplně jine kafe - v BR demonstruji :D

PříspěvekNapsal: 22 bře 2011, 18:30
od Slíma
jine kafe ve zrychleni je to vzdy, kdyz zrychlis pohyb motorku klapky
nebo to D* zvysi tlak turba a mnoztvi vstrikovaneho benzinu?

cooo?

Re: BRZDA - Žilina 19.3.2011

PříspěvekNapsal: 22 bře 2011, 18:45
od GIONARDI
nejsu dochtor* ale N* prostě nejede a mužeš šlapat jak šlapka* a nic
D* = OK :wink:

Re: BRZDA - Žilina 19.3.2011

PříspěvekNapsal: 23 bře 2011, 11:37
od Elba
D je kratkodobe zvyseni tociveho momentu/zname uz leta jako overboost/ a rychlejsi reakce na pohyb plynoveho pedalu jak rikal Slima.Takze se zda,ze je to rychlejsi protoze to rychlejc reaguje,ale vyssi vykon to nema.Ale je to prijemna funkce ten prepinac....mimochodem.....ten prepinac ma 3 polohy,ale mapy to ma jen dve v sobe

Re: BRZDA - Žilina 19.3.2011

PříspěvekNapsal: 23 bře 2011, 11:45
od GIONARDI
Neni to kratkodobe - ale v rozsahu celeho režimu
pravda mapy to ma 2 - jak říkáš - ale mam hodnoty pouze 1 mapy -
takže mluvime stale o tom samem - :wink:

PříspěvekNapsal: 23 bře 2011, 15:54
od Slíma
predpokladem, ze kratkodobe je mysleno - po dobu akcelerace

Re: BRZDA - Žilina 19.3.2011

PříspěvekNapsal: 23 bře 2011, 16:22
od GIONARDI
Akceleruje immerwehre* takže jsem klidny :wink:

Re: BRZDA - Žilina 19.3.2011

PříspěvekNapsal: 02 dub 2011, 10:26
od Roman
U MiTa to není jen o ostřejším nástupu plynu a ztuhnutí serva. Jsou tam úplně jiné mapy paliva a tlaků... takže špička výkonu je u D posunuta cca o 1000ot dříve, kolem 4500ot, kdežto u N je to až u maxima. S tím souvisí i jiný průběh krouťáku. A taky je jiná spotřeba :-)

N a A se liší jen reakcí stabilizace a ABS na horší podmínky, třeba mokro, sníh...