Dravá kráska, která zůstávala na ocet

Vše o Alfách - novinky, diskuse nad Alfama, ...
(all about Alfa Romeo)

Moderátoři: SQMadmin, GIONARDI

Dravá kráska, která zůstávala na ocet

Příspěvekod lukee » 13 črc 2012, 09:16

939, 930, 167
Motociclo: Moto Guzzi Stelvio 1200
Uživatelský avatar
lukee
Site Admin
 
Příspěvky: 1589
Registrován: 12 úno 2007, 07:48

Re: Dravá kráska, která zůstávala na ocet

Příspěvekod Dallen » 13 črc 2012, 09:54

Relativně objektivní :mrgreen:

Předchozí Alfa 156 byla svého času prodejním trhákem, jenž se však rychle změnil v noční můru majitelů


Já teda nevím, ale jediná moje noční můra je, že autu někdo něco udělá. Pochybuju, že to mysleli v tomto smyslu
Bussovlimo* 166V6
Ex:156TS
Uživatelský avatar
Dallen
2,0 TS
 
Příspěvky: 342
Registrován: 01 lis 2011, 12:51

Re: Dravá kráska, která zůstávala na ocet

Příspěvekod lukee » 13 črc 2012, 09:56

Těžko říct, jak to bylo mysleno. Každopádně 156 2.0T.S. s cedulí "Vada motoru" jsem viděl mnoho.
939, 930, 167
Motociclo: Moto Guzzi Stelvio 1200
Uživatelský avatar
lukee
Site Admin
 
Příspěvky: 1589
Registrován: 12 úno 2007, 07:48

Re: Dravá kráska, která zůstávala na ocet

Příspěvekod Dallen » 13 črc 2012, 13:18

Já bych to spíše napsal, že 156 měli noční můru z majitelů. Jinak článek pěkný, ale jedna věc mě teda docela hodně pobavila.

Rok nato se objevil nový motor 1.75TBi, odkazující svým označením na slavná léta minulosti. S přeplňováním a přímým vstřikem jede takto motorizovaná "159" víc než slušně, byť spotřeba paliva je opravdu značná, i při klidném stylu jízdy atakující devět litrů na 100 km. A pokud budete využívat dynamiku motoru naplno, pak počítejte klidně s 12 litry na 100 km.


Člověk který napíše, že motor s výkonem cca 150kW hodně žere když mluví o hodnotách 9litrů a při sportovním svezením 12 by si zasloužil polstrovanou celu.
Bussovlimo* 166V6
Ex:156TS
Uživatelský avatar
Dallen
2,0 TS
 
Příspěvky: 342
Registrován: 01 lis 2011, 12:51

Re: Dravá kráska, která zůstávala na ocet

Příspěvekod lukee » 13 črc 2012, 14:03

Ve skutečnosti je TBi pravděpodobně nejlepší motor pro 159 - stovku má jen o 0,7s horší než 3.2 V6 a "dieselový" krouťák 320Nm srovnatelný s 1.9JTDm 16V dává už v 1500ot/min. Navíc je to turbomotor, tak se dá celkem snadno ladit i na vyšší výkony. Absence problémového napínání řetězu je taky pozitivum, i když je fakt že v souvislosti s tímto problémem se nejvíc zmiňuje právě 2.2JTS. Škoda že TBi nepřišlo už v roce 2005 :|
939, 930, 167
Motociclo: Moto Guzzi Stelvio 1200
Uživatelský avatar
lukee
Site Admin
 
Příspěvky: 1589
Registrován: 12 úno 2007, 07:48

Re: Dravá kráska, která zůstávala na ocet

Příspěvekod Dallen » 13 črc 2012, 19:25

To je sice pravda, ale zase na druhou stranu tím, že už přišel s faceliftem tak v podstatě 1.7Tbi koupíš vždy už stou "lepší"(lehčí) 159.
Bussovlimo* 166V6
Ex:156TS
Uživatelský avatar
Dallen
2,0 TS
 
Příspěvky: 342
Registrován: 01 lis 2011, 12:51


Zpět na Alfa Romeo všeobecně (Alfa Romeo Info)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 návštevníků

cron