Vše o renovacích starších Alfin, včetně motorů. Vaše postřehy, zkušenosti, ...
Moderátoři: SQMadmin, GIONARDI
od Marek » 18 pro 2008, 09:32
.mycTD píše:Boomer píše:Marek píše:Tyčku bych mohl mít, tlaky jsou špatné, minimálně u těch posledních dvou 4. Hlavu je třeba dát dolu a zaleštit ventily. Ještě před demontáži stříknout olej do válcu a zkusit znovu přeměřit tlaky, ať se vyloučí pístní kroužky. Dá se i jezdit jen na naturál, ale je tomu třeba uzpůsobit "střeva" motoru.
Nojo, panečku, Marek, to je pan machr na tlaky...
opet potvrzuji!
P.S. pozor na oci!
Hmm, za dobrotu na žebrotu. No dobrá, do roka a do dna.
P.S.: a tam není omylem.
-
Marek
- 3,0V6
-
- Příspěvky: 2016
- Registrován: 13 úno 2007, 11:02
- Bydliště: Ostravsko
-
od Boomer » 18 pro 2008, 18:27
Marek píše:.mycTD píše:Boomer píše:Marek píše:Tyčku bych mohl mít, tlaky jsou špatné, minimálně u těch posledních dvou 4. Hlavu je třeba dát dolu a zaleštit ventily. Ještě před demontáži stříknout olej do válcu a zkusit znovu přeměřit tlaky, ať se vyloučí pístní kroužky. Dá se i jezdit jen na naturál, ale je tomu třeba uzpůsobit "střeva" motoru.
Nojo, panečku, Marek, to je pan machr na tlaky...
opet potvrzuji!
P.S. pozor na oci!
Hmm, za dobrotu na žebrotu. No dobrá, do roka a do dna.
P.S.: a tam není omylem.
Beztak
Alfu: mám dvě 0916 a 0939
Tel: mám dual J5
Mejl: mám taky -
monza@centrum.cz...bo někdy se holt vyplatí připlatit!
-
Boomer
- 'Ethanol dokonalosti'
-
- Příspěvky: 1753
- Registrován: 20 bře 2007, 20:51
- Bydliště: Jinej Svět
-
Zpět na Renovace Alf, motorů (Renovations, repairs of engines etc.)
Kdo je online
Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 návštevníků