Nizke tlaky vo valcoch motora

Vše o renovacích starších Alfin, včetně motorů. Vaše postřehy, zkušenosti, ...

Moderátoři: SQMadmin, GIONARDI

Nizke tlaky vo valcoch motora

Příspěvekod sprint2 » 23 črc 2008, 16:28

caute, vie niekto poradiť: mam v mojej 2,0 l. Alfe GTV Bertone nizke kompresné tlaky vo valcoch motora. Ventily sú OK, ale motor niak "klepe", kde môže byť problém. Dik :?
Uživatelský avatar
sprint2
1,6 TS
 
Příspěvky: 46
Registrován: 23 črc 2008, 11:58
Bydliště: SK

Příspěvekod jerremiash » 23 črc 2008, 16:33

Pokud ti těsní vrch (ventily) tak holt asi už umírá spodek. Asi to bude chtít výbrus, nové písty a vše kolem. Nebo zkusit vyměnit jen pístní kroužky, ale to je polovičaté řešení na krátkou dobu. V jakém stavu máš válce a písty? Nějaké vůle?
...jsem z5...
jerremiash
2,0 T
 
Příspěvky: 1187
Registrován: 12 úno 2007, 08:40

Příspěvekod sprint2 » 23 črc 2008, 17:09

Motor bol cely cely rozobraty, spraveny asi pred rokom (generalka), tak neviem co to moze byt . Ale chcel by som sa este opytat, ci je na karburatory nejaka vzpera, myslim tycka co sa uchyti na bloku motora a na karburatory, lebo nam sa karburatory strasne kymacu a trasu, nic tam take nemame . . . :? :evil:
Uživatelský avatar
sprint2
1,6 TS
 
Příspěvky: 46
Registrován: 23 črc 2008, 11:58
Bydliště: SK

Příspěvekod RV147 » 23 črc 2008, 20:31

Nevím, problém s tlakama většinou pochází od ventilů. Pokud opravdu těsní tak, že když se hlava otočí a naleje do spal. prostoru benzín a nic neteče, pak už jenom vůle popř. špatně nastavený vačky. Jenom kontrolní otázka. Používáš do Naturalu 95 tu vodičku co nahrazuje olovo ?
RV147
1.7 TS
 
Příspěvky: 76
Registrován: 30 čer 2007, 21:21
Bydliště: Pardubicko

Příspěvekod jerremiash » 23 črc 2008, 22:21

Ano, vzpěra tam má být, jinak se ti potrhají ty pryžové závěsy karbeců a saje ti to falešný vzduch, nehledě na to, že se ti třese hladina benzínu v karburátorech. na obr je ta vzpěra trochu vidět (používá se i na vstřiky)

Obrázek

A Pokud nedáváš "olovo" do naturálu, tak už máš asi po sedlech ventilů a proto nemáš tlaky

Na obr je lepší varianta: karbon na dosedacích plochách


Obrázek
...jsem z5...
jerremiash
2,0 T
 
Příspěvky: 1187
Registrován: 12 úno 2007, 08:40

Příspěvekod sprint2 » 24 črc 2008, 09:12

Dik za foto :D, ale my tu vzperu nevieme nikde najst, pozeral som net, katalogy a nikde, nevie niekto kde by sa dala ta vzpera zohnat ?? lebo jak vydim, je to dost dolezita vec. My sme tie tesnenia uz mali vymenenene, lebo tie povodne boli na vyhodenie, a cez tie teraz znova zacalo sicat, asi zase praskli :o A co sa tyka tlakov co sme merali su nasledovne (idem od vodica) 7,6,4,4 . . .
Uživatelský avatar
sprint2
1,6 TS
 
Příspěvky: 46
Registrován: 23 črc 2008, 11:58
Bydliště: SK

Příspěvekod Marek » 24 črc 2008, 09:22

Tyčku bych mohl mít, tlaky jsou špatné, minimálně u těch posledních dvou 4. Hlavu je třeba dát dolu a zaleštit ventily. Ještě před demontáži stříknout olej do válcu a zkusit znovu přeměřit tlaky, ať se vyloučí pístní kroužky. Dá se i jezdit jen na naturál, ale je tomu třeba uzpůsobit "střeva" motoru.
Obrázek
Uživatelský avatar
Marek
3,0V6
 
Příspěvky: 2016
Registrován: 13 úno 2007, 11:02
Bydliště: Ostravsko

Příspěvekod jerremiash » 24 črc 2008, 09:29

Je to ta rezava konzola ve tvaru V, co vede zprostředka mezi nadechy sani, je na ni silenblok s takovou tyčkou na uchyceni na karbecy. da se to vyrobit. A marek ma pravdu, da se jezdit na natural, musí se ale přelisovat sedla ventilů, pokud se nepletu
...jsem z5...
jerremiash
2,0 T
 
Příspěvky: 1187
Registrován: 12 úno 2007, 08:40

Příspěvekod sprint2 » 24 črc 2008, 09:48

aha uz viem kde sa to uchyti, v tej vanicke, ktora je uchytena na karbesoch (co drzi ten velky ovalny filter) su take dve diery, tam to ma asi ist. A Vy by si tu tycku mali ?? moze mi niekto dat kontakt na osobu, kto by ju mal a pripadne aj predal alebo niekte zohnal ??? Dik . . . :D
Uživatelský avatar
sprint2
1,6 TS
 
Příspěvky: 46
Registrován: 23 črc 2008, 11:58
Bydliště: SK

Příspěvekod Sejny » 16 pro 2008, 21:59

Když to tady tak čtu o těch přísadách olova... do 2.0TS v Alfě 75 se má taky dávat?
AR 75 2.0TS Black.... Vůz mafiána

Alfa 33 1,7 16V Sport QV Black Na hlínách a s klímou.... R.I.P
Uživatelský avatar
Sejny
1.7 TS
 
Příspěvky: 87
Registrován: 28 lis 2007, 03:21
Bydliště: near Tišnov

Příspěvekod ice.cool.man » 17 pro 2008, 11:12

Sejny píše:Když to tady tak čtu o těch přísadách olova... do 2.0TS v Alfě 75 se má taky dávat?
s děravou nádrží to nemá smysl něco dávat :lol: ale nezapomeň že máš na 75 tce třícestný kat, takže mu to asi nebude dělat moc dobře....
l__/==\°/==\__l čili 75tka a pár dunovek se žlutou střechou
Uživatelský avatar
ice.cool.man
2,5 V6
 
Příspěvky: 1602
Registrován: 27 črc 2007, 23:56
Bydliště: Ostrava Michálkovice

Příspěvekod Sejny » 17 pro 2008, 12:45

No právě... jeden člověk mě trocha strašil že jo... ale nevěřil jsem mu. To lovo platí asi jen pro staré neTS motory. Kat je stejně na 99% nefunkční tak co :D Teda aspoň lambda mrtvá byla... tož jem ji odpojil a přemapoval jednotku aby jezdila a nežrala bez ní. S tou nádrží musim prvně zjistit jak vyndat tu svoji....abych přitom nenapáchal víc škody než užitku :twisted:
AR 75 2.0TS Black.... Vůz mafiána

Alfa 33 1,7 16V Sport QV Black Na hlínách a s klímou.... R.I.P
Uživatelský avatar
Sejny
1.7 TS
 
Příspěvky: 87
Registrován: 28 lis 2007, 03:21
Bydliště: near Tišnov

Příspěvekod Boomer » 17 pro 2008, 17:46

Marek píše:Tyčku bych mohl mít, tlaky jsou špatné, minimálně u těch posledních dvou 4. Hlavu je třeba dát dolu a zaleštit ventily. Ještě před demontáži stříknout olej do válcu a zkusit znovu přeměřit tlaky, ať se vyloučí pístní kroužky. Dá se i jezdit jen na naturál, ale je tomu třeba uzpůsobit "střeva" motoru.



Nojo, panečku, Marek, to je pan machr na tlaky... :finga:
Alfu: mám dvě 0916 a 0939
Tel: mám dual J5
Mejl: mám taky - monza@centrum.cz

...bo někdy se holt vyplatí připlatit!
Uživatelský avatar
Boomer
'Ethanol dokonalosti'
 
Příspěvky: 1753
Registrován: 20 bře 2007, 20:51
Bydliště: Jinej Svět

Příspěvekod RV147 » 17 pro 2008, 21:13

Sejny píše:No právě... jeden člověk mě trocha strašil že jo... ale nevěřil jsem mu. To lovo platí asi jen pro staré neTS motory. Kat je stejně na 99% nefunkční tak co :D Teda aspoň lambda mrtvá byla... tož jem ji odpojil a přemapoval jednotku aby jezdila a nežrala bez ní. S tou nádrží musim prvně zjistit jak vyndat tu svoji....abych přitom nenapáchal víc škody než užitku :twisted:


Nádrži škodu neuděláš, jestli už teče bude durch. Práce na piču, připrav se, že se osprchuješ benzínem a doma s Tebou nebude mluvit ani rohožka. Odpojíš (uřízneš ) ty hadice co vedou od nádrže. Hlavně za ně netahej u nádrže, když tak tam kde končí ty trubky ( na 90 %) budou taky ryzatý. Nádrž drží tři šrouby a potom už ji spustíš dolů. palivovou pumpu co je pdo autem zalej do benzínu. Já ji nechal vyschnout a už mi zatuhla a nešla. Potom jsem ji "rozchodil" za pomocí kladiva, ale teď už je v kelu zase.
RV147
1.7 TS
 
Příspěvky: 76
Registrován: 30 čer 2007, 21:21
Bydliště: Pardubicko

Příspěvekod .mycTD » 18 pro 2008, 04:15

Boomer píše:
Marek píše:Tyčku bych mohl mít, tlaky jsou špatné, minimálně u těch posledních dvou 4. Hlavu je třeba dát dolu a zaleštit ventily. Ještě před demontáži stříknout olej do válcu a zkusit znovu přeměřit tlaky, ať se vyloučí pístní kroužky. Dá se i jezdit jen na naturál, ale je tomu třeba uzpůsobit "střeva" motoru.



Nojo, panečku, Marek, to je pan machr na tlaky... :finga:


opet potvrzuji!
P.S. pozor na oci!
166V6
Che cosa si può fare...
Uživatelský avatar
.mycTD
zender member
 
Příspěvky: 7556
Registrován: 13 čer 2007, 10:25
Bydliště: 8ЯИ0

Další

Zpět na Renovace Alf, motorů (Renovations, repairs of engines etc.)

Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 1 návštěvník

cron