Stránka 1 z 6

PHANTOM grip LSD

PříspěvekNapsal: 13 pro 2013, 16:40
od jirik
bohužel tu není žádné téma převodovek takže sem...

co o tom kdo vi??? technicky mi tam nesedi par veci (stycna plocha mezi sulitkem a kolama, apod.)

vyroba by pro me byla hracka vcetne ruzne tuhych pruzin (a tim i nastaveni one "svornosti")

pokud někdo něco ví, uvítal bych info... s výrobou začnu v pondělí.

Kód: Vybrat vše
http://www.phantomgrip.com/


prosim debatu pouze k tematu, o tom ze to nikdy nenahradi lamelovy samosvor ci torsen atd mi je jasne... zabyvam se jen myslenkou na zlepseni funkce tohoto "šulítka" ... materiály, a výroba vlastně čehokoli není problém... tak šup do debaty :-)

Re: PHANTOM grip LSD

PříspěvekNapsal: 13 pro 2013, 16:51
od jirik
jeste poznamka... chci se do toho pustit kvuli lidem co nemaji penize na poradny samosvor... tohle šulítko stojí v anglii kolem 250liber.. u nás sem to k sehnání nenašel.. každopádně i případná cena výroby pro zdejší členy by byla zlomková :-)

Re: PHANTOM grip LSD

PříspěvekNapsal: 14 pro 2013, 20:11
od zde
8) cumim s otevrenou hubou, to by mi dost pomohlo.
Ale ac jsem se snazil badat tak Ti nic neporadim :(

PříspěvekNapsal: 14 pro 2013, 22:04
od .mycTD
ja nad tim dokonce i premyslel, ale nepodarilo se mi vymyslet, jak to ma vlasne fungovat?
jakoze ty dva hlinikove bloky za pomoci pruzin a treni podrzi kola? :woow:

Re: PHANTOM grip LSD

PříspěvekNapsal: 14 pro 2013, 22:23
od Dallen
To bude asi fungoat na principu roubrtova spadleh orisku do prevodovky :mrgreen:
Jestli to vyrobis tak nabizim auto na test 8)

Re: PHANTOM grip LSD

PříspěvekNapsal: 14 pro 2013, 23:12
od jirik
jde o to ze pruziny roztahnou ty ocelove kusy (AL by byl blbost) a ty tlakem pomahaji unaset druhy unasec poloosy stejnym smerem... respektive eliminuji otaceni smerem protilehlym .. problem vidim jak jsme jiz psal v male treci plose... ale to se bude lisit typem diferencialu... taky bych chtel vyzkouset jak silne ruziny pouzit... respektive oni vyvinou tlak a tim se nastavi kompletni "svornost" narozdil od samosvoru ktery ma nejakou zakladni a pak se rozdilem otaceni kol zamyka cim dal vic.. :-) v praci jsme nasel pruziny ktere bych chtel zkusit pouzit pro prvni testy.. takze uvidime jak to dopadne..

auta na testovani se hodi... zjistime kde to jak funguje a trochu se to zdokonali, kazdopadne budu potrebovat klec diferencialu na omereni :-)

Re: PHANTOM grip LSD

PříspěvekNapsal: 14 pro 2013, 23:13
od jirik
ve stlacenem stavu ma 22.1mm

sila pruziny je cca 30kg budou tam 4.. ta uvidime..

Re: PHANTOM grip LSD

PříspěvekNapsal: 14 pro 2013, 23:14
od jirik
takhle rozebrane..

Re: PHANTOM grip LSD

PříspěvekNapsal: 15 pro 2013, 00:07
od zde
Tak na strankach i pisou ze cim vetsi treci plocha tim je to lepsi, ted jsem Ti asi rekl novinu, ze 8)
Kazdopadne brzy budu mit prevodovku na testovani ale nejak tusim ze mas stejnou a ta ma prednost :?:

Re: PHANTOM grip LSD

PříspěvekNapsal: 15 pro 2013, 00:16
od .mycTD
ja vidim problem v tom, ze ta stycna plocha hlavne nebude rovna a furt si nedokazu predstavit, ze by to treni melo byt aspon srovnatelne s gumou vs. asfalt na daleko vetsim polomeru

Re: PHANTOM grip LSD

PříspěvekNapsal: 15 pro 2013, 00:30
od zde
Jasne, ale treba na snehu by to znat byt mohlo. A kdyz vyleju olej z prevodovky tak treba i na asfaltu 8)

Re: PHANTOM grip LSD

PříspěvekNapsal: 15 pro 2013, 11:48
od jirik
bude rovna... opd ceho mame brusky s presnosti na mikron? :-P

Re: PHANTOM grip LSD

PříspěvekNapsal: 16 pro 2013, 11:52
od .mycTD
tak od chvile, co jsem tvrdil, ze plechovka od selenie neprojde skrtici klapkou, se teoretickym prognozam vyhybam, a koukam, ze podobny system vyuzivaji i nektere torseny. Tam je to sice s podporou sneka*, ale mozna by to nejaky efekt prece jen mit mohlo. Asi to bude chtit fakt vyzkouset :D
wmtorsen-t2r-preloaded.jpg
TORSEN T2R LSD

HPPP_03z+maximum_effort_eaton_limited_slip_differential+comparison_view.jpg

Re: PHANTOM grip LSD

PříspěvekNapsal: 16 pro 2013, 13:27
od yan.ko
bo multiplate clutches. No clutches no fun. si skromne myslim

Re: PHANTOM grip LSD

PříspěvekNapsal: 16 pro 2013, 14:19
od jirik
kazdy diferencial ma v sobe pruzinu ktera urcije zakladni nastaveni, tzn..: zakladni svornost ktera se pak zvysuje rozdilem otaceni kol.. :-)